Board logo

標題: 想幫Macbook Pro A1706 加ram, 有沒人去華強試過? [打印本頁]

作者: ringolee523    時間: 2020-6-26 18:34     標題: 想幫Macbook Pro A1706 加ram, 有沒人去華強試過?

想由8GB upgrade 到16GB
淘寶見過有, 不過唔係好夠膽寄過去, 想現場睇住整.
有無人去過邊間係好既?可以推介下, thanks!
作者: 偉人    時間: 2020-6-27 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKEPC852    時間: 2020-6-27 16:10

香港電子野好似唔比寄上去,同埋宜家上去一來一回最少要28日
作者: ringolee523    時間: 2020-6-29 10:54

而家問定先, 到無事就可以上去整麻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2