Board logo

標題: 2011 Macbook Pro 13吋 差唔倒電!! [打印本頁]

作者: chitshun09    時間: 2019-5-15 16:33     標題: 2011 Macbook Pro 13吋 差唔倒電!!

其他一齊正常 , 已 reset RMC, 可能要去一轉華強北, 請問有冇推介? 之前D post 揾唔返華強北D資料!!謝謝!!
作者: ma2007    時間: 2019-5-22 06:46

幾日前部 MBA 同樣問題,拆咗個底殻,disconnect 個接口,等十秒左右,插返接口,一切回復正常。記住完全關機狀態並沒有接駁電源下進行。

試下吧,唔使去華強,淘個電池自己換都係百幾人仔,不過要承擔一切風險。幾年前淘過電池及 SSD 幫部 MBP 升級,仍在服役中。
作者: chitshun09    時間: 2019-5-27 09:14

Thx!! 已經試過同時淘咗代用 電池都是差唔到!!Thx for reply!!
作者: fred2088    時間: 2019-5-27 10:51

回覆 1# chitshun09


    已試轉叉電器 ?
作者: chitshun09    時間: 2019-5-27 15:12

已經借用同事的叉電器都是差唔到!!
作者: rhino    時間: 2019-5-27 15:43

已經借用同事的叉電器都是差唔到!!
chitshun09 發表於 2019-5-27 15:12



    駁著火牛可以正常使用?
作者: kingkiu    時間: 2019-5-27 16:02

https://www.hkepc.com/forum/view ... 7559&highlight=

我之前個CASE, 我部係2012MID 13" MBA
比CHING整完後, 依然使用中.
作者: chitshun09    時間: 2019-5-27 22:47

回覆 6# rhino
駁著火牛可以正常使用!!但當電池去到0%後就自動熄機!!跟住再開唔到了!!
作者: chitshun09    時間: 2019-5-27 22:51

Magsafe 著綠燈,跟住變橙燈2秒左右就長著綠燈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2