作者: chitshun09 時間: 2019-5-15 16:33 標題: 2011 Macbook Pro 13吋 差唔倒電!!
其他一齊正常 , 已 reset RMC, 可能要去一轉華強北, 請問有冇推介? 之前D post 揾唔返華強北D資料!!謝謝!!
作者: ma2007 時間: 2019-5-22 06:46
幾日前部 MBA 同樣問題,拆咗個底殻,disconnect 個接口,等十秒左右,插返接口,一切回復正常。記住完全關機狀態並沒有接駁電源下進行。
試下吧,唔使去華強,淘個電池自己換都係百幾人仔,不過要承擔一切風險。幾年前淘過電池及 SSD 幫部 MBP 升級,仍在服役中。
作者: chitshun09 時間: 2019-5-27 09:14
Thx!! 已經試過同時淘咗代用 電池都是差唔到!!Thx for reply!!
作者: fred2088 時間: 2019-5-27 10:51
回覆 1# chitshun09
已試轉叉電器 ?
作者: chitshun09 時間: 2019-5-27 15:12
已經借用同事的叉電器都是差唔到!!
作者: rhino 時間: 2019-5-27 15:43
駁著火牛可以正常使用?
作者: kingkiu 時間: 2019-5-27 16:02
https://www.hkepc.com/forum/view ... 7559&highlight=
我之前個CASE, 我部係2012MID 13" MBA
比CHING整完後, 依然使用中.
作者: chitshun09 時間: 2019-5-27 22:47
回覆 6# rhino
駁著火牛可以正常使用!!但當電池去到0%後就自動熄機!!跟住再開唔到了!!
作者: chitshun09 時間: 2019-5-27 22:51
Magsafe 著綠燈,跟住變橙燈2秒左右就長著綠燈




