作者: 元氣人 時間: 2017-9-3 14:29 標題: IMAC加外置HDD問題?
請問有冇邊隻推介?
目標1TB 就夠,因為有512GBSSD
作者: Arisa 時間: 2017-9-3 21:56
係買就買2TB,唔係貴1TB好多。
視乎需唔需要同其他device share來用,會就買usb 3,唔需要就可考慮type-c。
隻隻牌子差唔多,WD / seagate
貪靚可以買 Lacie
作者: 元氣人 時間: 2017-9-3 21:57
2TB有邊隻推介?主要要黎放影片,歌,相
作者: Arisa 時間: 2017-9-3 23:41
本帖最後由 Arisa 於 2017-9-4 00:01 編輯
唔敢推介,因我都唔太識,多數只睇外觀及budget決定,我用緊 LaCie Porsche Design,鋁外殻好厚料好實淨,讀寫時好定好靜,入面係seagate硬碟,如無記錯,LaCie 預設係mac HFS+ pre-formatted,開盒即用,但價錢貴。如要經濟d可買番seagate自家產品,有一隻都係鋁面,散熱會好少少,但用料好單薄。
http://www.lacie.com/cn/zh/personal/porsche-design/
http://www.seagate.com/cn/zh/consumer/backup/
其他牌子因唔鐘意膠殼外觀,所以無研究,唔敢俾意見,但用落應該差唔多
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 00:51
HDD 邊隻都無所謂啦. 新既IMAC 用USB3 咪得囉.. WD, Seagate
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 00:52
你想2.5" 定長插3.5"? .....
作者: Arisa 時間: 2017-9-4 01:15
其實workload唔多,2tb 單一user儲video / music / photo, 2.5寸夠用,唔需要3.5寸咁大隻,又要另插火牛俾電咁煩。
不過點都好,重要data記得要backup
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 01:17
其實workload唔多,2tb 單一user儲video / music / photo, 2.5寸夠用,唔需要3.5寸咁大隻,又要另插火牛 ...
Arisa 發表於 2017-9-4 01:15
2.5 vs 3.5 個容量可以多好多.
作者: charcsc2000 時間: 2017-9-4 11:03
bu牛幾好用...試下...
自己用緊一隻比ps4用, 非常好用~
IMAC我配3.5吋多...
所有歌相片都放入去, 幾好用~
或者買d行raid 1既, 順便backup~
作者: 元氣人 時間: 2017-9-4 17:48
type-c。是咪快D? 我搞唔清 又USB 3.1 GEN2 又type-c
作者: Arisa 時間: 2017-9-4 18:53
速度:usb2 480MB/s, usb3.0 5GB/s, usb3.1 10GB/s,
插頭:平時一般用果隻usb長方插頭係 type-A,正方頭(多數ext. hdd/printer/scanner果邊用)係type-B,仲有mini-usb / micro-usb頭。來到usb3.1再多一種叫 type-C,插頭細d,冇分正反面,可傳輸100W power,其實都係usb 3.1的一種。
如你用單隻external harddisk其實usb3.0都夠用,因為樽頸係harddisk唔係connector度,不過type-c 係未來趨勢,應該會取代傳統usb頭
作者: Arisa 時間: 2017-9-4 19:07
本帖最後由 Arisa 於 2017-9-4 19:09 編輯
講漏左... 其實你部iMac 2017 果兩個係thunderbolt 3插頭,tb3完全兼容usb3.1 type-c,插頭也一樣,但tb3速度更快,如插tb3 device可以40GB/s。當然你插返普通usb type-c device 當佢係一般usb咁用,行10GB/s都得
作者: Ferrari2010 時間: 2017-9-4 23:55
usb hdd易壞, 如果屋企用多可以就買NAS
作者: 元氣人 時間: 2017-9-5 16:35
長開同會bt下載野,師兄點看?
作者: Ferrari2010 時間: 2017-9-5 20:42
咁買nas啦, 冇咁易壞, 長開BT, 慳電
作者: 元氣人 時間: 2017-9-5 21:02
nas 係指 HDD BOX?
作者: Ferrari2010 時間: 2017-9-5 21:31
NAS有獨立CPU, 獨立OS, 可以單獨運作, 並不需要配合PC/MAC使用. 所以你可以將bt download job放在nas行就唔需要開住部imac.
可以用多種檔案分享方法, share drive, ftp, web browser, media server. 只需要連住wifi, lan線都可以分享檔案.
新手可以買synology, 本身已經內置左好多功能.
想知多D可以去hkepc有個NAS討論區
作者: 元氣人 時間: 2017-9-7 16:32
NAS有獨立CPU, 獨立OS, 可以單獨運作, 並不需要配合PC/MAC使用. 所以你可以將bt download job放在nas行 ...
Ferrari2010 發表於 2017-9-5 21:31
看左一下,nas太貴啦
我預千5蚊左右咋
買隻2tb -4tb
作者: 元氣人 時間: 2017-9-8 10:50
請問seagate backup plus 2tb。
呢d同普通外置hdd有冇分別?
作者: Arisa 時間: 2017-9-8 13:00
本帖最後由 Arisa 於 2017-9-8 13:33 編輯
冇分別,都係咁用,只是可能HDD內跟埋backup software俾你(但mac本身都有time machine做backup,所以其實唔太需要)
另外如果長插iMac,唔需要同windows PC共用,建議新買HDD時檢查一下format,用"HFS+ (journal)" 會好D,好過用ntfs 然後mac 又安裝NTFS driver。
Seagate Backup Plus Mac 3.5" 4TB STCB4000302 USB3.0 (黑色) Desktop Drive
上網check過呢隻,都係$1210,不用$1500咁貴。如果budget$1600,呢隻都買到
G-Technology 4TB G-DRIVE USB-C 外置硬碟
https://www.apple.com/hk-zh/shop/product/HLGH2PA/A/g-technology-4tb-g-drive-usb-c-%E5%A4%96%E7%BD%AE%E7%A1%AC%E7%A2%9F?fnode=5f

