Board logo

標題: iMac 5K 唔夠3個月就壞... [打印本頁]

作者: Andysland    時間: 2015-3-9 08:59     標題: iMac 5K 唔夠3個月就壞...

iMac 5K 唔夠3個月就壞...
Display 出現打直兩條闊5CM既直紋...
都唔知係壞panel定display card...

btw...係咪可以上門整...又keep到D data?
作者: KinChungE    時間: 2015-3-9 09:13

上門整又keep到data : yes
打去apple約師傅啦
作者: Andysland    時間: 2015-3-9 09:44

FB8.JPG

一個星期開唔夠2次都...

圖片附件: [唉...] FB8.JPG (2015-3-9 09:44, 23.39 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770469&k=4d2fa4c8c3f04328c45ee8a7a19e84d0&t=1782140734&sid=484MrX9eIo


作者: redhothits    時間: 2015-3-9 10:23

一個星期開唔夠2次都...
Andysland 發表於 2015-3-9 09:44



    嘩...............apple d品質...................
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-9 11:23

一個星期開唔夠2次都


CHING你係M290X定M295X, 睇完你個po我感到極度不安.
作者: Andysland    時間: 2015-3-9 11:25

回覆 5# iamgozilla

全標準版...290
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-9 11:43

全標準版...290


真係極慘, 建議你係Apple Forum開個簡單Po分享比其他用戶知.
https://discussions.apple.com/co ... omputers/imac_intel
作者: 戀人未滿    時間: 2015-3-9 11:46

見到張圖都覺得驚
作者: twinklestar719    時間: 2015-3-9 12:17

前幾年買過都冇咁差

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcs007    時間: 2015-3-9 12:32

樓主快D補買番個apple care
作者: KinChungE    時間: 2015-3-9 12:38

CHING你係M290X定M295X, 睇完你個po我感到極度不安.
iamgozilla 發表於 2015-3-9 11:23


睇樓主個情況似乎同GPU無關
作者: wanch    時間: 2015-3-9 13:20

成行壞似係panel
作者: Andysland    時間: 2015-3-9 15:15

回覆 10# hkcs007

即補左啦...咁鬼化學...以前買個D翻新都未壞過
作者: Andysland    時間: 2015-3-9 15:20

回覆 7# iamgozilla


https://discussions.apple.com/message/27787934#27787934

一於公開佢
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-9 15:29

一於公開佢


感謝你為Mac友們的付出
作者: 梁炳    時間: 2015-3-9 16:47

第一代產品都係買唔過
希望你解決到
作者: ar2    時間: 2015-3-10 00:28

宜家所謂既上門整仲係咪上黎睇左部機又走去收部機返去整好先比你!
定係已經改善左。
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-10 00:37

宜家所謂既上門整仲係咪上黎睇左部機又走去收部機返去整好先比你!
定係已經改善左

講真我寧願佢收咗上公司整, 至少工具都齊D, 維修壓力又細D.
作者: chinwah    時間: 2015-3-10 01:31

又係壞Mon, 又係LG panel???
真係好煩, 生果有冇可能伸走佢搵簡好啲supplier?
作者: Andysland    時間: 2015-3-10 09:49

其實係唔想搬.......
作者: maq    時間: 2015-3-12 11:14

3個月禁快就壞﹖APPLE品質……
作者: KinChungE    時間: 2015-3-12 12:22

又係壞Mon, 又係LG panel???
真係好煩, 生果有冇可能伸走佢搵簡好啲supplier?
chinwah 發表於 2015-3-10 01:31


又要IPS, 又要咁大量
除左LG都冇邊間做到
作者: Andysland    時間: 2015-3-12 12:27

而家APPLE都未確定係壞PANEL定DISPLAY
作者: hkcs007    時間: 2015-3-12 13:39

宜家所謂既上門整仲係咪上黎睇左部機又走去收部機返去整好先比你!
定係已經改善左。 ...
ar2 發表於 2015-3-10 00:28

Imac apple care係onsite 換parts...
作者: ar2    時間: 2015-3-12 17:08

Imac apple care係onsite 換parts...
hkcs007 發表於 2015-3-12 13:39


整身imac 有上門, 但有一排 wah fung 唔夠人,佢地上門整變左收返去整。
作者: hkcs007    時間: 2015-3-12 17:27

整身imac 有上門, 但有一排 wah fung 唔夠人,佢地上門整變左收返去整。
ar2 發表於 2015-3-12 17:08

我會叫佢帶埋parts先泥換....
作者: 斯卡X    時間: 2015-3-12 17:36

3個月禁快就壞﹖APPLE品質……
maq 發表於 2015-3-12 11:14



暫時都重係個別事件
作者: monoceros    時間: 2015-3-12 22:55

師兄....好粗.....
作者: Andysland    時間: 2015-3-13 10:16

回覆 28# monoceros

係呢D CASE...粗幼都冇分別...
作者: squallchan    時間: 2015-3-13 10:29

Apple provides best customer service... no worry if you do have warranty
作者: Andysland    時間: 2015-3-13 11:43

回覆 30# squallchan

係咪"BEST"...暫時唔係好覺...至少我call左support之後...48小時都冇人confirm幾時會黎

之後要再追...先話冇零件....要1個星期後先覆到我...

咁您話...有幾BEST?
作者: etkin    時間: 2015-3-13 23:29

回覆  squallchan

係咪"BEST"...暫時唔係好覺...至少我call左support之後...48小時都冇人confirm幾時會黎 ...
Andysland 發表於 2015-3-13 11:43


咁貴價錢卻換黎咁既服務。。。
作者: monoceros    時間: 2015-3-14 00:36

師兄....好粗.....
monoceros 發表於 2015-3-12 22:55




幼無睇頭
作者: Andysland    時間: 2015-3-17 10:43

換左喇...係個MON壞....

CF話...SO FAR我係第3個換
作者: kvic    時間: 2015-3-17 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Andysland    時間: 2015-3-17 11:41

回覆 35# kvic

yes....with apple care
作者: kvic    時間: 2015-3-17 11:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Andysland    時間: 2015-3-17 11:51

回覆 37# kvic


不用...因為panel同玻璃一體化...應該係密封
作者: kvic    時間: 2015-3-17 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奇雲    時間: 2015-3-17 12:14

C兄想問下頭一年無買applecare 是否有上門服務?
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-17 12:43

個CF上你家更換嗎?

還好上門一野搞掂, 希望再無手尾跟
作者: Andysland    時間: 2015-3-17 14:16

回覆 40# 奇雲


冇apple care冇上門...您可以約維修個陣即刻買埋
作者: 奇雲    時間: 2015-3-17 15:24

回覆 42# Andysland


Thank CHing.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2