作者: pochi 時間: 2012-9-29 21:50 標題: 新手數問,有關外置HDD
等緊rMBP送貨,買左隻外置HDD, 想問係唔係仲要裝app先可以講寫NFTS?
如係,請問有咩app好用?
如否,係唔係format過exfat好D?
此HDD會windows and mac一齊用,所以想知清楚
謝解答
作者: faibuy 時間: 2012-9-30 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal 時間: 2012-9-30 02:51
如要NTFS R/W 就要用ParagonNTFS
作者: Kundera 時間: 2012-9-30 03:00
use exFAT
