Board logo

標題: 新手數問,有關外置HDD [打印本頁]

作者: pochi    時間: 2012-9-29 21:50     標題: 新手數問,有關外置HDD

等緊rMBP送貨,買左隻外置HDD, 想問係唔係仲要裝app先可以講寫NFTS?
如係,請問有咩app好用?
如否,係唔係format過exfat好D?
此HDD會windows and mac一齊用,所以想知清楚
謝解答
作者: faibuy    時間: 2012-9-30 01:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2012-9-30 02:51

如要NTFS R/W 就要用ParagonNTFS
作者: Kundera    時間: 2012-9-30 03:00

use exFAT





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2