Board logo

標題: 屋企有小朋友用邊個牌子既吸塵機好? [打印本頁]

作者: shishi85    時間: 2019-10-24 15:38     標題: 屋企有小朋友用邊個牌子既吸塵機好?

老婆年尾就生,想趁佢生之前買返部好d既吸塵機,舊個部已經用到冇乜力,吸得唔多乾淨
BB本身氣管都比較敏感,我希望屋企可以乾淨d
另外老婆話都係想要返傳統有線個種,用慣咗
想問各位師兄邊個牌子既有線吸塵機做得比較好?係咪最好揀部有hepa既?
作者: user5354    時間: 2019-10-24 15:52

本帖最後由 user5354 於 2019-10-24 15:53 編輯

回覆 1# shishi85


    我自己幾年前同一情況揀咗Miele
除咗喺香港買配件貴/難之外, 無投訴

補充: 記得買MIG嘅model
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2019-10-24 15:55

有線好唔冇便
無線就手拎就手用,吸得密仲有用過吸得勁

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: momochan    時間: 2019-10-24 17:13

我用miele覺得幾好
從小朋友出世用到依家
夠力得黎又唔會太嘈,唔會嚇親BB仔
而且部機都算幾靈活
作者: shishi85    時間: 2019-10-25 13:38

回覆  shishi85


    我自己幾年前同一情況揀咗Miele
除咗喺香港買配件貴/難之外, 無投訴

補充: 記得買M ...
user5354 發表於 2019-10-24 15:52


呢個牌子我都有考慮過,師兄你係用緊邊部?
作者: shishi85    時間: 2019-10-25 13:40

有線好唔冇便
無線就手拎就手用,吸得密仲有用過吸得勁

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
ccchhhuuunnn 發表於 2019-10-24 15:55


但部機買返黎都係老婆用,都係順佢意買返部有線就算,費事佢唔鐘意
作者: user5354    時間: 2019-10-25 14:23

回覆 5# shishi85


    S6210
塵袋, Filter 去外國森林買平D.

HK Miele
塵袋 $140 / 4個
Filter $380

UK 森林
塵袋 ~$100 / 4個
Filter ~$200
作者: user5354    時間: 2019-10-25 14:23

本帖最後由 user5354 於 2019-10-25 14:24 編輯

repeated ...
作者: windydos    時間: 2019-10-25 14:50

我用miele覺得幾好
從小朋友出世用到依家
夠力得黎又唔會太嘈,唔會嚇親BB仔
而且部機都算幾靈活 ...
momochan 發表於 2019-10-24 17:13


德國造家電通常都有返咁上下
我之前去崇光個陣都有睇過下佢d吸塵機,用料係幾靚,而且配件選擇都多
可以買埋其他細吸頭吸床舖梳化
作者: shishi85    時間: 2019-10-25 19:34

回覆  shishi85


    S6210
塵袋, Filter 去外國森林買平D.

HK Miele
塵袋 $140 / 4個
Filter $380

UK ...
user5354 發表於 2019-10-25 14:23


多謝師兄分享,你個部用咗幾年呀?吸力個d係咪都仲keep得到?
作者: shishi85    時間: 2019-10-25 20:00

德國造家電通常都有返咁上下
我之前去崇光個陣都有睇過下佢d吸塵機,用料係幾靚,而且配件選擇都多
可以 ...
windydos 發表於 2019-10-25 14:50


我見online shop有部白色無塵袋打緊折,4段吸力同埋都有hepa,但我擔心清理個陣D塵會周圍飛…
作者: windydos    時間: 2019-10-28 12:27

我見online shop有部白色無塵袋打緊折,4段吸力同埋都有hepa,但我擔心清理個陣D塵會周圍飛… ...
shishi85 發表於 2019-10-25 20:00



    唔會,我去睇個陣個sales有示範比我睇,勁易清理,成個塵盒抽出黎,禁一下就可以清晒d垃圾,你唔放心既可以去睇下實體機先
作者: jackyyy    時間: 2019-10-28 13:17

回覆  shishi85


    S6210
塵袋, Filter 去外國森林買平D.

HK Miele
塵袋 $140 / 4個
Filter $380

UK ...
user5354 發表於 2019-10-25 14:23


配件價錢都係少事,但呢部機襟唔襟用架???
作者: Hardcopy    時間: 2019-10-28 15:38

回覆 11# shishi85


    我幾欣賞佢個過濾系統, 入面有個分隔筒,唔會邊吸塵邊噴返d塵出黎
作者: kilikulu    時間: 2019-10-28 17:17

回覆 2# user5354


    而家仲有埋個清洗提示,真係有需要清入面d塵佢就會著燈,唔洗次次吸完塵都要清理
作者: user5354    時間: 2019-10-28 17:42

回覆 13# jackyyy


    已5年, 有心有力
作者: viviit    時間: 2019-10-29 11:44

回覆 12# windydos


    佢條線好在夠長, 唔洗成日轉插,做家務吸塵呢d最緊要係一氣呵成,中間停左就唔想繼續做
作者: fungfung87    時間: 2019-10-29 12:15

我朋友屋企個部都用左超過十年,用左咁耐都已經值回票價
作者: TH30    時間: 2019-10-29 12:43

【曲】點解冇人講rainbow吸塵機
作者: kanduki    時間: 2019-10-29 13:06

回覆 19# TH30


水濾式吸完倒咗水
最後清潔返乾淨部機先係最嘥功夫
作者: super_hkg    時間: 2019-10-30 12:56

【曲】點解係都要講M牌?
你懂的

識玩一定係去五金舖買Makita 牧田
作者: sport    時間: 2019-10-30 15:04

【曲】點解係都要講M牌?
你懂的

識玩一定係去五金舖買Makita 牧田
super_hkg 發表於 2019-10-30 12:56

好似得充電式
作者: big_nature    時間: 2019-10-30 16:38

本帖最後由 big_nature 於 2019-10-30 16:42 編輯

回覆 21# super_hkg

牧田邊個款可否推介下?
唔該晒。
我都睇緊簡單方便收藏吸塵機!

作者: super_hkg    時間: 2019-10-31 09:03

回覆  super_hkg

牧田邊個款可否推介下?
唔該晒。
我都睇緊簡單方便收藏吸塵機!
...
big_nature 發表於 2019-10-30 16:38


https://www.youtube.com/watch?v=IrLaq9t3-58
$340

自己買粒4A電,
買埋個集塵器(勁有用) $2xx
https://www.youtube.com/watch?v=uipmKL9RjxQ
吸完倒落廁所快靚正

有限錢
作者: big_nature    時間: 2019-10-31 16:56

回覆 24# super_hkg


    唔該晒師兄。

粒電+差機可能貴D(冇用開牧田鑽)
唔知大約約錢度?

作者: super_hkg    時間: 2019-10-31 19:22

回覆  super_hkg


    唔該晒師兄。

粒電+差機可能貴D(冇用開牧田鑽)
唔知大約約錢度?
...
big_nature 發表於 2019-10-31 16:56


啊~~~因為我買套裝,CL108FD + 12V 4A + 快充+塵筒...一set 過千五,上海街某五金舖度買
https://www.youtube.com/watch?v=QypOO9xLXvM

我都出奇個主體$3XX 咁抵玩﹐我以為18v 會平D(之前冇用開牧田鑽)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2