Board logo

標題: 邊度可以搵到火力大既煮食爐?? [打印本頁]

作者: fungfung87    時間: 2017-11-28 18:10     標題: 邊度可以搵到火力大既煮食爐??

睇過出面好多款都係5 kW咁上下,想搵D火力大D既
但好難搵,有冇ching知咩牌子有出??
作者: joe3288    時間: 2017-11-28 23:07

煤氣?
作者: Hardcopy    時間: 2017-12-4 12:52

TGC啲爐火力算係大架啦,我自己用開極炎火,一般黎講夠哂用
作者: fungfung87    時間: 2017-12-4 12:53

煤氣?
joe3288 發表於 2017-11-28 23:07


係啊~想搵煤氣爐,要火力夠
作者: fungfung87    時間: 2017-12-4 12:54

TGC啲爐火力算係大架啦,我自己用開極炎火,一般黎講夠哂用
Hardcopy 發表於 2017-12-4 12:52


極炎火我都有睇過,火力都真係猛..不過我想搵啲再猛火啲嘅..
作者: jackyyy    時間: 2017-12-4 15:06

mia cucina有無睇過?
個陣行過showroom,記得個sales有介紹過佢地有隻係8kW既,
so far我都冇係第二度再見到有咁大火力既爐頭,
你預價錢偏中高價
作者: fungfung87    時間: 2017-12-4 16:32

mia cucina有無睇過?
個陣行過showroom,記得個sales有介紹過佢地有隻係8kW既,
so far我都冇係第二度再見到 ...
jackyyy 發表於 2017-12-4 15:06


未聽過呢個牌子喎??
佢啲爐火力都係大??
作者: kaka.ho28    時間: 2017-12-4 17:28

mia cucina有架
煤氣公司條專業line黎
作者: lai.areon    時間: 2017-12-4 18:48

未聽過呢個牌子喎??
佢啲爐火力都係大??
fungfung87 發表於 2017-12-4 16:32


mia cucina都係煤氣公司出架,
我個次係喺煤氣公司既showroom睇既,
行中高檔路線,
我又無特別問,係咪全線都大火力,
你自己去望下囉一係
作者: tommy913    時間: 2017-12-4 18:55

菊花爐
作者: fungfung87    時間: 2017-12-5 11:18

mia cucina都係煤氣公司出架,
我個次係喺煤氣公司既showroom睇既,
行中高檔路線,
我又無特別問,係咪全線 ...
lai.areon 發表於 2017-12-4 18:48


原來係咁..唔該師兄
等我行下showroom睇下先
我上網睇左,啲爐都幾靚仔
作者: leungchikat    時間: 2017-12-5 11:28

TP
作者: belly    時間: 2017-12-7 16:29

煤氣爐都係煤氣公司最多款架啦
作者: yoyo348    時間: 2017-12-8 02:24

火水泵氣果D, 大排檔都用,夠晒力
作者: gobbyyan    時間: 2017-12-11 22:28

我都想揾,我用石油氣,有冇介绍





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2