作者: ronan 時間: 2016-2-28 19:12 標題: 有無人用過3m 濾水器?
感覺上用左濾水器,d 水無左水管果個青銅味
其實加左濾水器,d 水係咪可以就咁飲?
作者: dvd-rw 時間: 2016-2-28 22:00
其實你飲既汔水, 都係就咁濾一濾, 最多加紫外光...然後加糖漿.....
你諗O下唔係點解有人串某隻水無煲過...
作者: test012345678 時間: 2016-3-2 21:55
自来水都係煮滚好D,雖然水務局话可直接饮用!
作者: Mathk 時間: 2016-3-3 01:25
串人無煲過,其實即係「呃人唔識嘢」
作者: semuel 時間: 2016-3-6 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahtao 時間: 2016-3-8 00:15
濾水器香港得三只多人用,doulton 最便宜,之後3m, everpure, 我反而想知道,有冇些三合一水龍頭,可以出到熱水,凍水, 過濾水,唔會在一般水龍頭加舊野才可以用。
via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl 時間: 2016-3-8 09:25
要去到就咁飲得, 一般黎講最少都要係RO 式
最好加埋UV
平時用開果D都係除重金屬之類
作者: hobbya 時間: 2016-3-8 10:14
為左鉛水事件最近裝左,係濾完就可以直接飲。
作者: guyguyloka 時間: 2016-3-8 10:19
煲過較好
作者: Dijeridu 時間: 2016-3-8 11:11
X2.
作者: marcochl 時間: 2016-3-8 12:09
回覆 8# hobbya
ching 你果個係NSF 55/58 果D?
作者: marcochl 時間: 2016-3-8 12:15
回覆 9# guyguyloka
呢句可圈可點
如果個filter 係UV 同RO 處理既, 咁基本上同蒸餾水係一樣
而普通filter (唔理係咪除鉛) 因為過唔到微生物, 所以一定係煲過最安全
不過講開又講, 都要確保個煲冇加料
作者: hobbya 時間: 2016-3-8 13:05
本帖最後由 hobbya 於 2016-3-8 13:06 編輯
回覆 11# marcochl
我祇記得應該係 3M Aqua Pure ,老婆響實惠訂既,過到乜標準唔記得,我祇負責畀錢。
作者: marcochl 時間: 2016-3-8 13:51
回覆 13# hobbya
3M 果D 應該係NSF 42 同53
果陣想買filter, 睇過曬咁多間, 按道理e-spring 最好, 但貴到冇朋友
3M doulton 有certified都係貴, 最後係森林買左個pur, 好平
(平得黎有42 同53
作者: qoqolala 時間: 2016-3-11 00:24
寫明直飲嘅,就可以直接飲用而唔駛再煲
道爾頓、3M坊間嚟講,算平得嚟叫好 (兩隻某部份型號,係仲可以減少90%以上氟化物),暫時朋友中開過覺得最好嘅係某A字頭傳銷嘅濾水,頗貴(唔算最貴)但過濾嘅嘢最多同最乾淨 (以公佈嘅報告計)
作者: tango41 時間: 2016-3-16 10:05
始終都係信RO!
http://www.aparkson.com/ecmanage/page18.php
作者: 人中之龍 時間: 2016-3-16 12:11
話時話,某廣告寸人話無煲過既水,確實好飲過其他本地牌子既水,見多D人買佢的
作者: Mathk 時間: 2016-3-17 18:58
口味個個人唔同,有人鐘意生命牌,有人鐘意特惠牌。
作者: Mathk 時間: 2016-3-17 18:59
肥雞果部淘仔價都唔使一千銀。

