Board logo

標題: 氣墊船皮艇 [打印本頁]

作者: palpatrick    時間: 2015-10-2 18:52     標題: 氣墊船皮艇

請問有無Ching 知道香港要幾多匹先至唔洗領牌?

用係E隻氣墊船皮艇


用油


用電

作者: 高登阿伯    時間: 2015-10-2 19:38

回覆 1# palpatrick

海事處話:長度不多於三米及舷外機馬力不高於四匹的小型機動舢舨,市民毋須領有船隻駕駛牌照亦可駕駛。但係揸水上電單車就要有船主同大偈牌。

你呢隻計唔計舢舨都唔知,最好直接問海事處。
作者: jwong852    時間: 2015-10-2 20:40

回覆  palpatrick

海事處話:長度不多於三米及舷外機馬力不高於四匹的小型機動舢舨,市民毋須領有船隻駕 ...
高登阿伯 發表於 2015-10-2 19:38



"長度不多於三米及舷外機馬力不高於四匹的小型機動舢舨"

揸嘅人唔洗牌, 但架艇要出牌+第三保.

P.S. 我買過2隻橡皮艇+4匹機,一快艇+115匹機, 全部要出牌+第三保。
作者: palpatrick    時間: 2015-10-2 20:40

謝謝師兄! 深感大恩!
作者: 高登阿伯    時間: 2015-10-2 20:47

回覆 3# jwong852
多謝指正。
作者: hasing    時間: 2015-10-2 21:59

回覆 3# jwong852

我反而想知邊度學平?
作者: palpatrick    時間: 2015-10-2 22:21

謝謝師兄! 星期一再問海事處先!
多問一句, 不論舢舨或橡皮艇都要
向海事處出牌嗎?要申請多久?
需要特別條件嗎?
作者: jwong852    時間: 2015-10-2 22:38

本帖最後由 jwong852 於 2015-10-2 22:40 編輯
謝謝師兄! 星期一再問海事處先!
多問一句, 不論舢舨或橡皮艇都要
向海事處出牌嗎?要申請多久?
需要特別 ...
palpatrick 發表於 2015-10-2 22:21


有馬達的要出牌.

無馬達的舢舨或橡皮艇不須要(但有長度限制). 無養艇好耐了, 可能唔夠UPDATE了.
作者: praxis    時間: 2015-10-2 23:21

回復 6 #hasing

工聯會,有個李生

@_@
作者: morris    時間: 2015-10-3 01:00

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 08:58 編輯

......
作者: YES_MAN    時間: 2015-10-3 01:15

呢期剛剛興張愛玲譯的老人與海
書中講到同個海搏鬥會好振奮人心的
作者: palpatrick    時間: 2015-10-3 21:29

少年pi 近期D.
作者: DGCNYO    時間: 2015-10-3 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkepic    時間: 2015-10-3 21:54

衣種好似唔可以叫"氣墊船"喎!
作者: morris    時間: 2015-10-4 00:13

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 08:58 編輯

......
作者: palpatrick    時間: 2015-10-5 17:27

回覆 15# morris


   請問師兄有無型號好介紹? 最好唔駛考牌.

海事處要申請MO407+保險, 合資格先可以出證!
作者: morris    時間: 2015-10-5 23:48

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 08:58 編輯

......
作者: palpatrick    時間: 2015-10-6 00:06

回覆 17# morris


    只係想過釣魚癮,電動吹氣橡皮艇加電馬打,風平浪靜時出船,
平時收係車上出入方便為主!唔想玩太大,一發不可收捨啊!
作者: morris    時間: 2015-10-6 00:22

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 08:58 編輯

......
作者: peterma    時間: 2015-10-6 01:15

大浪D靠細馬力機.....2下就整橫跟手翻埋其實唔難
DGCNYO 發表於 2015-10-3 21:32


隨時壞摩打加上大風大浪, 一野出左去太平洋或者番左去大陸  
唔好話呢D橡皮艇, 我有個fd早幾個星期楂遊艇出海玩徒手潛水, 隻船去到半路死左火, 都係在海上飄下飄下, 好在佢另一位師弟架船黃昏回航, 順手拖番佢地架船番碼頭
作者: Thinking    時間: 2015-10-6 04:00

回覆  morris


    只係想過釣魚癮,電動吹氣橡皮艇加電馬打,風平浪靜時出船,
平時收係車上出入方便為 ...
palpatrick 發表於 2015-10-6 00:06

極度唔建議,淨係大流,大風日子或某啲特殊地型,已經唔係一部四匹雞可以應付;呢隻收埋應該唔細,充氣後可能兩個成年人都未必搬得起
作者: is430    時間: 2015-10-10 22:45

圖果隻象仔好似係軟底,吾係太建議,好容易穿底。不過容易收埋上車。
依隻象仔尾檔掛吾到電油機。
要買都係留番下年,現在計劃下買隻好d,去下內灣玩玩下都可以。
記得要安全





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2