作者: eh123456 時間: 2015-7-10 23:50 標題: Zebralight SC5
請問有冇師兄知邊度有賣 Zebralight SC5 電筒 ? 同埋賣幾多錢呀 ?
Thank you very much !
作者: KEPCH 時間: 2015-7-11 00:23
回覆 1# eh123456
鴨寮街,富利應該有的。
作者: ttmen 時間: 2015-7-11 15:21
富利唔見有

作者: ahfatkuen 時間: 2015-7-11 19:57
外行星website有其他型號, 或者打電話會唔會有SC5.
作者: eh123456 時間: 2015-7-11 20:19
What is "外行星website" ?
作者: eh123456 時間: 2015-7-11 20:25
我今日去富利問過, 佢地巳經冇賣斑馬牌。
作者: Shiva94 時間: 2015-7-11 20:51
搜尋一下就有

http://www.outerplanet.com.hk/
同時, 根據富利職員解說斑馬電筒在維修時會好麻煩, 所以佢地先至唔賣.
作者: KEPCH 時間: 2015-7-11 23:03
回覆 6# eh123456
好耐冇去睇原來現在已經冇賣了!之前買過枝 H502W玩。
作者: KEPCH 時間: 2015-7-11 23:12
真系吾知道除了外星有 Zebralight 會吾會其他地方有得買,想買枝Zebralight 602W外星太遠了!
作者: only 時間: 2015-7-12 13:56
AA 電筒很多選擇, 為何鐘情 SC5 ?
作者: eh123456 時間: 2015-7-12 17:29
因為 1AA 可出 535 流明
作者: Shiva94 時間: 2015-7-12 18:08
535流明得3分鐘玩之後自動轉325流明, 夠玩嗎
作者: only 時間: 2015-7-12 20:14
買 MH1A 仲抵, 可 USB 充電
http://flashlight.nitecore.com/product/mh1a
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809139&k=b29a093bad2b8596bbe5f803b3a5f10a&t=1782587392&sid=87B3syHSmb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809141&k=7f897b712f1345b53c8d8fdfd00ab02b&t=1782587392&sid=87B3syHSmb

作者: eh123456 時間: 2015-7-12 20:42
MH1A 好似用 14500 先有 600 流明。
作者: eh123456 時間: 2015-7-12 20:45
令外我都想搵 Nitecore EA11/EC11, 細細枝都好光。
作者: only 時間: 2015-7-12 21:21
買電筒已經有粒 14500 送
作者: only 時間: 2015-7-12 21:23
本帖最後由 only 於 2015-7-12 21:26 編輯
睇用途, 太光不一定好

作者: Shiva94 時間: 2015-7-12 23:33
要細又要光斑馬真係不二之選, 但係在香港想買行貨真的不易, 唔單只斑馬其他外國品牌都不易買到, 就算有得買也比外國貴很多.
作者: ayusky 時間: 2015-7-12 23:57
買斑馬筒直接去佢官網買,10日左右寄到你屋企
作者: eh123456 時間: 2015-7-13 00:11
我知, 不過如果有壞就要自己寄返去。
作者: Clive68000 時間: 2015-7-13 00:24
MH10 都係差唔多大細,同樣 USB 差電,但係用 18650 亮度同時間都好過 MH1A,
鴨記最平 $370 度,可能重平過 MH1A ...............
作者: Shiva94 時間: 2015-7-13 16:08
鴨記好幾間都有EA11,EC11就比較少
作者: eh123456 時間: 2015-7-13 22:06
鴨記賣幾錢呀 ?
有冇邊間平D呀 ?
作者: Shiva94 時間: 2015-7-13 23:24
$34x~$36x都有你要自己去睇睇, 今日行左好多間已經唔記得邊間最平.
作者: only 時間: 2015-7-14 20:41
EA11, EC11 買電筒有無跟, 充電池
作者: eh123456 時間: 2015-7-14 23:07
唔該師兄。
我之前 (兩、三年前)去富利買電筒有得講價, 而家仲有冇得講價呀 ?
作者: Shiva94 時間: 2015-7-15 12:57
回覆 26# eh123456
呢D睇人品同口才啦, 如果只係買2,3百元野都唔平妁多比你啦.
作者: only 時間: 2015-7-15 20:53
以前 Ada 姐係到, 唔洗講價都會平比我
作者: eh123456 時間: 2015-7-15 22:43
Ada 姐係唔係成曰坐喺度果個嬏嬏呀 ?
作者: only 時間: 2015-7-16 20:42
Ada 姐約四十幾, 瘦瘦地
不過, 經過幾次都見唔到佢啦
作者: eh123456 時間: 2015-7-16 23:43
我地係唔係講緊同一間富利呀 ?
我講緊近南昌街果間噃。
作者: only 時間: 2015-7-17 07:57
本帖最後由 only 於 2015-7-17 13:33 編輯
我 2 間以前都經常去
作者: eh123456 時間: 2015-9-13 17:16
本帖最後由 eh123456 於 2015-9-14 01:05 編輯
今日去鴨記買左 EC11, 唔錯, 細細枝, 好夠光


