Board logo

標題: Zebralight SC5 [打印本頁]

作者: eh123456    時間: 2015-7-10 23:50     標題: Zebralight SC5

請問有冇師兄知邊度有賣 Zebralight SC5 電筒 ? 同埋賣幾多錢呀 ?
Thank you very much !
作者: KEPCH    時間: 2015-7-11 00:23

回覆 1# eh123456

鴨寮街,富利應該有的。
作者: ttmen    時間: 2015-7-11 15:21

富利唔見有
作者: ahfatkuen    時間: 2015-7-11 19:57

外行星website有其他型號, 或者打電話會唔會有SC5.
作者: eh123456    時間: 2015-7-11 20:19

What is "外行星website" ?
作者: eh123456    時間: 2015-7-11 20:25

我今日去富利問過, 佢地巳經冇賣斑馬牌。


回覆  eh123456

鴨寮街,富利應該有的。
KEPCH 發表於 2015-7-11 00:23

作者: Shiva94    時間: 2015-7-11 20:51

搜尋一下就有
http://www.outerplanet.com.hk/
同時, 根據富利職員解說斑馬電筒在維修時會好麻煩, 所以佢地先至唔賣.
作者: KEPCH    時間: 2015-7-11 23:03

回覆 6# eh123456

好耐冇去睇原來現在已經冇賣了!之前買過枝 H502W玩。
作者: KEPCH    時間: 2015-7-11 23:12

真系吾知道除了外星有 Zebralight 會吾會其他地方有得買,想買枝Zebralight 602W外星太遠了!
作者: only    時間: 2015-7-12 13:56

我今日去富利問過, 佢地巳經冇賣斑馬牌。
eh123456 發表於 2015-7-11 20:25


AA 電筒很多選擇, 為何鐘情 SC5 ?
作者: eh123456    時間: 2015-7-12 17:29

因為 1AA 可出 535 流明


AA 電筒很多選擇, 為何鐘情 SC5 ?
only 發表於 2015-7-12 13:56

作者: Shiva94    時間: 2015-7-12 18:08

535流明得3分鐘玩之後自動轉325流明, 夠玩嗎
作者: only    時間: 2015-7-12 20:14

因為 1AA 可出 535 流明
eh123456 發表於 2015-7-12 17:29


01.jpg

02.jpg

買 MH1A 仲抵, 可 USB 充電

http://flashlight.nitecore.com/product/mh1a

圖片附件: 01.jpg (2015-7-12 20:05, 87.03 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809139&k=b29a093bad2b8596bbe5f803b3a5f10a&t=1782587392&sid=87B3syHSmb



圖片附件: 02.jpg (2015-7-12 20:13, 54.67 KB) / 下載次數 40
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809141&k=7f897b712f1345b53c8d8fdfd00ab02b&t=1782587392&sid=87B3syHSmb


作者: eh123456    時間: 2015-7-12 20:42

MH1A 好似用 14500 先有 600 流明。
作者: eh123456    時間: 2015-7-12 20:45

令外我都想搵 Nitecore EA11/EC11, 細細枝都好光。
作者: only    時間: 2015-7-12 21:21

MH1A 好似用 14500 先有 600 流明。
eh123456 發表於 2015-7-12 20:42


買電筒已經有粒 14500 送
作者: only    時間: 2015-7-12 21:23

本帖最後由 only 於 2015-7-12 21:26 編輯
令外我都想搵 Nitecore EA11/EC11, 細細枝都好光。
eh123456 發表於 2015-7-12 20:45


睇用途, 太光不一定好
作者: Shiva94    時間: 2015-7-12 23:33

要細又要光斑馬真係不二之選, 但係在香港想買行貨真的不易, 唔單只斑馬其他外國品牌都不易買到, 就算有得買也比外國貴很多.
作者: ayusky    時間: 2015-7-12 23:57

買斑馬筒直接去佢官網買,10日左右寄到你屋企
作者: eh123456    時間: 2015-7-13 00:11

我知, 不過如果有壞就要自己寄返去。


買斑馬筒直接去佢官網買,10日左右寄到你屋企
ayusky 發表於 2015-7-12 23:57

作者: Clive68000    時間: 2015-7-13 00:24

MH1A 好似用 14500 先有 600 流明。
eh123456 發表於 2015-7-12 20:42

MH10 都係差唔多大細,同樣 USB 差電,但係用 18650 亮度同時間都好過 MH1A,
鴨記最平 $370 度,可能重平過 MH1A  ...............
作者: Shiva94    時間: 2015-7-13 16:08

鴨記好幾間都有EA11,EC11就比較少
作者: eh123456    時間: 2015-7-13 22:06

鴨記賣幾錢呀 ?
有冇邊間平D呀 ?


鴨記好幾間都有EA11,EC11就比較少
Shiva94 發表於 2015-7-13 16:08

作者: Shiva94    時間: 2015-7-13 23:24

$34x~$36x都有你要自己去睇睇, 今日行左好多間已經唔記得邊間最平.
作者: only    時間: 2015-7-14 20:41

鴨記好幾間都有EA11,EC11就比較少
Shiva94 發表於 2015-7-13 16:08


EA11, EC11 買電筒有無跟, 充電池
作者: eh123456    時間: 2015-7-14 23:07

唔該師兄。
我之前 (兩、三年前)去富利買電筒有得講價, 而家仲有冇得講價呀 ?



$34x~$36x都有你要自己去睇睇, 今日行左好多間已經唔記得邊間最平.
Shiva94 發表於 2015-7-13 23:24

作者: Shiva94    時間: 2015-7-15 12:57

回覆 26# eh123456

呢D睇人品同口才啦, 如果只係買2,3百元野都唔平妁多比你啦.
作者: only    時間: 2015-7-15 20:53

回覆  eh123456

呢D睇人品同口才啦, 如果只係買2,3百元野都唔平妁多比你啦.
Shiva94 發表於 2015-7-15 12:57


以前 Ada 姐係到, 唔洗講價都會平比我
作者: eh123456    時間: 2015-7-15 22:43

Ada 姐係唔係成曰坐喺度果個嬏嬏呀 ?
作者: only    時間: 2015-7-16 20:42

Ada 姐係唔係成曰坐喺度果個嬏嬏呀 ?
eh123456 發表於 2015-7-15 22:43


Ada 姐約四十幾, 瘦瘦地
不過, 經過幾次都見唔到佢啦
作者: eh123456    時間: 2015-7-16 23:43

我地係唔係講緊同一間富利呀 ?
我講緊近南昌街果間噃。
作者: only    時間: 2015-7-17 07:57

本帖最後由 only 於 2015-7-17 13:33 編輯
我地係唔係講緊同一間富利呀 ?
我講緊近南昌街果間噃。
eh123456 發表於 2015-7-16 23:43



我 2 間以前都經常去
作者: eh123456    時間: 2015-9-13 17:16

本帖最後由 eh123456 於 2015-9-14 01:05 編輯

今日去鴨記買左 EC11, 唔錯, 細細枝, 好夠光





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2