作者: super8 時間: 2014-9-16 17:40 標題: 未開封電池出水出白粉!
最近因為電筒電池出水要換電,發覺幾個月前新買未開封的GP和PANASONIC都漏水出白粉,有留意近年的電池品質差了?
上個月清理物品發覺放在部舊cassette機裏面4粒duracell完全無事,只是變了色!
作者: getghost 時間: 2014-9-16 19:07
其實會唔會屋企潮濕問題...好少會唔同牌子一齊出事。
GP <--- 永不錄用
panasonic 係未依隻?

作者: billyck2 時間: 2014-9-16 21:00
周不時就有,豬P早就已經黑名單,未用已經係個包裝入面流一地口水,而家全屋換哂底自放愛老公充電池,淘實貨先幾蚊一粒
作者: super8 時間: 2014-9-18 15:00
本帖最後由 super8 於 2014-9-18 15:06 編輯
是,在鴨記買,有無發覺鴨記賣的panasonic電池有不同來源地? 以前有made in japan, made in usa, 不要以為日本是最好,用落是made in usa最少漏水,我上面提的就是made in japan一樣漏,但最近新貨都是made in thailand,希望泰國和香港一樣熱會好點,當然如果是真貨的話!
不覺得是潮濕問題,因為同一間屋已經住了20年,以前又不會漏? 上次在鴨記整被電池水搞壞了的遙控器,檔口個男人話多了人來修理遙控,因為近年的電池都偷工減料!
作者: 鴨仔 時間: 2014-9-21 19:06
日本唔熱咩
作者: super8 時間: 2014-9-22 14:50
不明白原因,但這是在鴨記買不同產地panasonic電池得出的經驗,你也可以同我一樣買不同產地的panasonic來試試
作者: pizza2014 時間: 2014-10-11 12:19
鴨記會否也賣A貨
作者: 170402 時間: 2014-10-11 12:23
我懷疑鴨記好多都係假貨...
我都有兩粒P記電放左係遙控..好幾年冇理佢都依然冇事..仲有電...
作者: getghost 時間: 2014-10-11 17:57
唔出奇...買依d都係去百貨公司買好d,至少唔會用用下爆炸
作者: Kis`s 時間: 2014-10-11 18:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbq558 時間: 2014-10-13 10:12
Ching, 借問聲鴨記邊檔整搖控OK呀 , 我又係有2個搖控因漏電池水整壞左
作者: getghost 時間: 2014-10-13 11:47
漏汁都煩啊~
以前GP電漏汁...抹到我
作者: super8 時間: 2014-10-13 15:08
地鐵鴨寮街出口(不是西九那邊,樓上麥當勞好大間賣電話個邊)靠左沿鴨寮街一路行大慨中間檔,老板帶眼鏡瘦男人好易找到,都幾好人說整不好不收錢!
作者: k100 時間: 2014-10-13 21:46
電池係鴨記買真野有d難度...如果堅既GX 電池同PAN 記都唔會甘易漏
公司有批放左2年幾既GX 電池仲係咩事都無
作者: lays 時間: 2014-10-13 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

