Board logo

標題: 有冇CHING都鐘意聽黑膠唱碟 [打印本頁]

作者: shishi85    時間: 2014-1-10 10:55     標題: 有冇CHING都鐘意聽黑膠唱碟

可能你地會話我老
但係對黑膠唱碟情有獨鐘
呢隻係我其中一1隻黑膠碟~



有冇人分享下你地嘅珍藏?
作者: Sahk    時間: 2014-1-11 15:01

我最近都入手左隻


作者: epcers    時間: 2014-1-11 15:41

買部黑膠碟機貴唔貴~
我都想買番部玩
作者: waicow28    時間: 2014-1-11 15:48

本帖最後由 waicow28 於 2014-1-11 15:51 編輯
買部黑膠碟機貴唔貴~
我都想買番部玩
epcers 發表於 2014-1-11 15:41

飛記都有出黑膠碟機呀~
呢部個款夠經典~

又可以connect電話聽歌
岩哂新手玩
作者: yoyo7    時間: 2014-1-14 16:55

飛記都有出黑膠碟機呀~
呢部個款夠經典~

又可以connect電話聽歌
岩哂新手玩 ...
waicow28 發表於 2014-1-11 15:48

個款都幾靚
classic 得黎撞天藍色夠特別
作者: QoQ    時間: 2014-1-14 17:15

問題系黑膠碟嘅來源有限,聽嚟聽去都係自己收藏果啲嘟咯!
作者: C_Law    時間: 2014-1-14 17:31

雖然好多年前已經將手頭上絕版黑膠碟全部轉錄做 CD,但久不久仍然會播下黑膠碟。

CD、MP3 太過方便,好多時只是為了有點聲,播了歌就去上網、睇書、或者做其它事,好小可以真正坐低聽歌。

聽黑膠碟,播之前要抹下碟,小心放枝唱針落隻碟,這過程有放鬆心情作用,反而可以真真正正的坐低聽歌。
作者: dizzy86    時間: 2014-1-15 18:57

雖然好多年前已經將手頭上絕版黑膠碟全部轉錄做 CD,但久不久仍然會播下黑膠碟。

CD、MP3 太過方便,好多 ...
C_Law 發表於 2014-1-14 17:31

同意...
樓上講果部OTT2000, 其實功用方面, 都方面了都市人
作者: praxis    時間: 2014-1-16 15:00

hows quality?
作者: polarhei    時間: 2014-1-16 18:21

回復 3# epcers

想玩是可以. 只是條件太苛刻. 不好盡信人. 黑膠只不過是直接手段. 不是神.
作者: polarhei    時間: 2014-1-16 18:23

回復 4# waicow28

該只提供感覺. 不過只有少量公司用開卷錄音帶錄音.
作者: polarhei    時間: 2014-1-16 18:27

回復 9# praxis

分別視錄音的方法, 時期而定. LP只是其中一方法. 雖然, 我比較喜歡直接的感覺. 黑膠能提供直接的感覺, 但隨發展, 分別不大, 只是有心與否.  你知道如何設定嗎? 想知的話, 你最好問CLEAR AUDIO出品. 有部份作品尚用開卷錄音帶作母盤.  單以濾波器和震盪問題已經足以煩死人.
作者: epcers    時間: 2014-1-17 11:22

飛記都有出黑膠碟機呀~
呢部個款夠經典~

又可以connect電話聽歌
岩哂新手玩 ...
waicow28 發表於 2014-1-11 15:48

呢款真係幾靚....
OTT2000?幾錢?
作者: waicow28    時間: 2014-1-17 11:56

hows quality?
praxis 發表於 2014-1-16 15:00

試玩過,都幾好聲
play歌又好方便
除左播黑膠碟, 用手機blue tooth connect都好方便
仲有得駁出去其他喇叭
作者: waicow28    時間: 2014-1-17 15:26

回復  waicow28

該只提供感覺. 不過只有少量公司用開卷錄音帶錄音.
polarhei 發表於 2014-1-16 18:23

真係好少喇, 依家要錄音太多其他方法更快捷
黑膠唱碟機本身有價值,吸引之處,
所以今時今日都仲有唔少玩家, 甚至有唔少年青一輩迷上黑膠唱
作者: epcers    時間: 2014-1-17 16:57

回復  epcers

想玩是可以. 只是條件太苛刻. 不好盡信人. 黑膠只不過是直接手段. 不是神. ...
polarhei 發表於 2014-1-16 18:21

當試下新野
我見好多地方都有黑膠唱片買
作者: polarhei    時間: 2014-1-18 20:59

回復 16# epcers


若你沒有細心查閱, 你會後悔的. 你知道工具的價錢, 設定的方法甚至幾甚麼方式錄音嗎? 建議你查一查, 你可能會發現, 設定一個原子鐘可能較設定黑膠更簡單.
作者: polarhei    時間: 2014-1-18 21:00

回復 15# waicow28

跟風的多.

若果要減少所謂數碼味, 有. 用記憶體先.
作者: epcers    時間: 2014-1-20 11:53

回復  epcers


若你沒有細心查閱, 你會後悔的. 你知道工具的價錢, 設定的方法甚至幾甚麼方式錄音嗎? 建議 ...
polarhei 發表於 2014-1-18 20:59

尋日去睇過, 如果講OTT2000的話, 操控都幾方便
作者: kinfaat    時間: 2014-1-20 16:20

我都鐘意。。。以前D碟好靚。。。拎上手好開心。

via HKEPC Reader for Android
作者: chinwah    時間: 2014-1-20 16:27

有碟無機,喺出面聽黑膠就聽過,啲音質真係另一種感覺
我都想拎番啲十幾年珍藏嚟搵人一齊上嚟聽

幾舊水的可以嗎??

Paradox & Miriam.jpg

圖片附件: Paradox & Miriam.jpg (2014-1-20 16:27, 148.74 KB) / 下載次數 1
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1630045&k=b90d1f6a949fc4e99272ddbc923db939&t=1782145097&sid=1aF8Sja1lAo


作者: epcers    時間: 2014-1-22 10:46

本帖最後由 epcers 於 2014-1-22 11:34 編輯
有碟無機,喺出面聽黑膠就聽過,啲音質真係另一種感覺
我都想拎番啲十幾年珍藏嚟搵人一齊上嚟聽

幾舊水的可 ...
chinwah 發表於 2014-1-20 16:27

師兄係指買部黑膠唱片機?
作者: papayaroot    時間: 2014-1-22 12:57

部機唔係最重要, 支唱針同埋臂先係重點....

以為買個盤就得呀??
作者: C_Law    時間: 2014-1-22 17:45

一係買 4# 那類 All-in-one 的唱盤。

如果買個普通唱盤(當然是指有埋唱臂和唱針),雖然輸出都是用 2xRCA 插頭,但 Signal level 低過 Line-in 好多,頻率反應亦不同(簡單來講,壓製黑膠碟時是高音大聲過低音),直接將唱盤駁去 Hi-Fi、電腦 Soundcard 的 Line-in 的話聽起來會好細聲,而且無低音。普通唱盤是需要再加個 RIAA Pre-amp 才可以駁去 Line-in。
作者: chinwah    時間: 2014-1-22 17:48

回復 22# epcers


    無機聽,想搵部幾舊水的, 有冇好介紹?
作者: epcers    時間: 2014-1-23 13:01

部機唔係最重要, 支唱針同埋臂先係重點....

以為買個盤就得呀??  ...
papayaroot 發表於 2014-1-22 12:57

當然all in one 一set過啦
散件自己砌真係搞唔掂... 整花左隻黑膠碟仲大獲
作者: epcers    時間: 2014-1-23 13:04

一係買 4# 那類 All-in-one 的唱盤。

如果買個普通唱盤(當然是指有埋唱臂和唱針),雖然輸出都是用 2xRCA  ...
C_Law 發表於 2014-1-22 17:45

4# 果部夠玩,all in one,  唔使再買零件左駁又駁,
方便播大部份黑膠碟,
作者: epcers    時間: 2014-1-23 13:07

回復  epcers


    無機聽,想搵部幾舊水的, 有冇好介紹?
chinwah 發表於 2014-1-22 17:48

全新的就難了....
幾舊水的, 要搵2手了....
不過舊款的就冇4# 果類新型all-in-one 咁多功能方便喇
部OTT2000都係2千姐,可以接受
作者: chinwah    時間: 2014-1-23 13:10

回復 28# epcers

THX, C-HING
其實我見淘寶啲廣東黑膠都係賣1舊人仔左右,
真係叫可以接受
依家啲CD 台灣碟都一定過HKD 100啦,所以黑膠真係唔係乜貴玩意
反而係收藏地方先係最大問題
作者: shishi85    時間: 2014-1-23 13:30

有碟無機,喺出面聽黑膠就聽過,啲音質真係另一種感覺
我都想拎番啲十幾年珍藏嚟搵人一齊上嚟聽

幾舊水的可 ...
chinwah 發表於 2014-1-20 16:27

師兄,靚碟!!
作者: yoyo348    時間: 2014-2-21 14:17

小弟係15年前開始收集唱片,特別係日本版,或歐版,係深水步呀 Paul , 上環過記入手,temptation , mj, beetles , eagles
作者: yoyo348    時間: 2014-2-21 14:17

但敵不過香港,吋金尺土…也敵不過QQ 音樂加Airplay, 係床上指揮部amp 係好爽既…
近來我又改玩投影機鳥!淘寶上買720p 碟!
作者: topcon2013    時間: 2014-2-25 23:15

買都唔知邊到有得買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2