作者: shishi85 時間: 2014-1-10 10:55 標題: 有冇CHING都鐘意聽黑膠唱碟
可能你地會話我老
但係對黑膠唱碟情有獨鐘
呢隻係我其中一1隻黑膠碟~

有冇人分享下你地嘅珍藏?
作者: Sahk 時間: 2014-1-11 15:01
我最近都入手左隻

作者: epcers 時間: 2014-1-11 15:41
買部黑膠碟機貴唔貴~
我都想買番部玩
作者: waicow28 時間: 2014-1-11 15:48
本帖最後由 waicow28 於 2014-1-11 15:51 編輯
飛記都有出黑膠碟機呀~
呢部個款夠經典~

又可以connect電話聽歌
岩哂新手玩
作者: yoyo7 時間: 2014-1-14 16:55
個款都幾靚

classic 得黎撞天藍色夠特別
作者: QoQ 時間: 2014-1-14 17:15
問題系黑膠碟嘅來源有限,聽嚟聽去都係自己收藏果啲嘟咯!
作者: C_Law 時間: 2014-1-14 17:31
雖然好多年前已經將手頭上絕版黑膠碟全部轉錄做 CD,但久不久仍然會播下黑膠碟。
CD、MP3 太過方便,好多時只是為了有點聲,播了歌就去上網、睇書、或者做其它事,好小可以真正坐低聽歌。
聽黑膠碟,播之前要抹下碟,小心放枝唱針落隻碟,這過程有放鬆心情作用,反而可以真真正正的坐低聽歌。
作者: dizzy86 時間: 2014-1-15 18:57
同意...
樓上講果部OTT2000, 其實功用方面, 都方面了都市人
作者: praxis 時間: 2014-1-16 15:00
hows quality?
作者: polarhei 時間: 2014-1-16 18:21
回復 3# epcers
想玩是可以. 只是條件太苛刻. 不好盡信人. 黑膠只不過是直接手段. 不是神.
作者: polarhei 時間: 2014-1-16 18:23
回復 4# waicow28
該只提供感覺. 不過只有少量公司用開卷錄音帶錄音.
作者: polarhei 時間: 2014-1-16 18:27
回復 9# praxis
分別視錄音的方法, 時期而定. LP只是其中一方法. 雖然, 我比較喜歡直接的感覺. 黑膠能提供直接的感覺, 但隨發展, 分別不大, 只是有心與否. 你知道如何設定嗎? 想知的話, 你最好問CLEAR AUDIO出品. 有部份作品尚用開卷錄音帶作母盤. 單以濾波器和震盪問題已經足以煩死人.
作者: epcers 時間: 2014-1-17 11:22
呢款真係幾靚....
OTT2000?幾錢?
作者: waicow28 時間: 2014-1-17 11:56
試玩過,都幾好聲
play歌又好方便
除左播黑膠碟, 用手機blue tooth connect都好方便
仲有得駁出去其他喇叭
作者: waicow28 時間: 2014-1-17 15:26
真係好少喇, 依家要錄音太多其他方法更快捷
黑膠唱碟機本身有價值,吸引之處,
所以今時今日都仲有唔少玩家, 甚至有唔少年青一輩迷上黑膠唱
作者: epcers 時間: 2014-1-17 16:57
當試下新野
我見好多地方都有黑膠唱片買
作者: polarhei 時間: 2014-1-18 20:59
回復 16# epcers
若你沒有細心查閱, 你會後悔的. 你知道工具的價錢, 設定的方法甚至幾甚麼方式錄音嗎? 建議你查一查, 你可能會發現, 設定一個原子鐘可能較設定黑膠更簡單.
作者: polarhei 時間: 2014-1-18 21:00
回復 15# waicow28
跟風的多.
若果要減少所謂數碼味, 有. 用記憶體先.
作者: epcers 時間: 2014-1-20 11:53
尋日去睇過, 如果講OTT2000的話, 操控都幾方便
作者: kinfaat 時間: 2014-1-20 16:20
我都鐘意。。。以前D碟好靚。。。拎上手好開心。
via HKEPC Reader for Android
作者: chinwah 時間: 2014-1-20 16:27
有碟無機,喺出面聽黑膠就聽過,啲音質真係另一種感覺
我都想拎番啲十幾年珍藏嚟搵人一齊上嚟聽
幾舊水的可以嗎??
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1630045&k=b90d1f6a949fc4e99272ddbc923db939&t=1782145097&sid=1aF8Sja1lAo

作者: epcers 時間: 2014-1-22 10:46
本帖最後由 epcers 於 2014-1-22 11:34 編輯
師兄係指買部黑膠唱片機?
作者: papayaroot 時間: 2014-1-22 12:57
部機唔係最重要, 支唱針同埋臂先係重點....
以為買個盤就得呀??


作者: C_Law 時間: 2014-1-22 17:45
一係買 4# 那類 All-in-one 的唱盤。
如果買個普通唱盤(當然是指有埋唱臂和唱針),雖然輸出都是用 2xRCA 插頭,但 Signal level 低過 Line-in 好多,頻率反應亦不同(簡單來講,壓製黑膠碟時是高音大聲過低音),直接將唱盤駁去 Hi-Fi、電腦 Soundcard 的 Line-in 的話聽起來會好細聲,而且無低音。普通唱盤是需要再加個 RIAA Pre-amp 才可以駁去 Line-in。
作者: chinwah 時間: 2014-1-22 17:48
回復 22# epcers
無機聽,想搵部幾舊水的, 有冇好介紹?
作者: epcers 時間: 2014-1-23 13:01
當然all in one 一set過啦
散件自己砌真係搞唔掂... 整花左隻黑膠碟仲大獲
作者: epcers 時間: 2014-1-23 13:04
4# 果部夠玩,all in one, 唔使再買零件左駁又駁,
方便播大部份黑膠碟,
作者: epcers 時間: 2014-1-23 13:07
全新的就難了....
幾舊水的, 要搵2手了....
不過舊款的就冇4# 果類新型all-in-one 咁多功能方便喇
部OTT2000都係2千姐,可以接受
作者: chinwah 時間: 2014-1-23 13:10
回復 28# epcers
THX, C-HING
其實我見淘寶啲廣東黑膠都係賣1舊人仔左右,
真係叫可以接受
依家啲CD 台灣碟都一定過HKD 100啦,所以黑膠真係唔係乜貴玩意
反而係收藏地方先係最大問題
作者: shishi85 時間: 2014-1-23 13:30
師兄,靚碟!!
作者: yoyo348 時間: 2014-2-21 14:17
小弟係15年前開始收集唱片,特別係日本版,或歐版,係深水步呀 Paul , 上環過記入手,temptation , mj, beetles , eagles
作者: yoyo348 時間: 2014-2-21 14:17
但敵不過香港,吋金尺土…也敵不過QQ 音樂加Airplay, 係床上指揮部amp 係好爽既…
近來我又改玩投影機鳥!淘寶上買720p 碟!
作者: topcon2013 時間: 2014-2-25 23:15
買都唔知邊到有得買


