作者: tragamer 時間: 2013-6-15 19:26 標題: [問題]氣槍電
想換個可換電的套,問左幾間鋪無。
唔知鴨記有無?diy有無可能。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1545276&k=d06d9c7f49b00d6ae0fe8060bf2fc3b8&t=1782132955&sid=tbtWjfBiK

作者: kerr 時間: 2013-6-15 20:23
唔好意思,其實咩野叫"可換電的套"?
作者: tragamer 時間: 2013-6-15 21:20
類似尼個, 但無須焊死粒電, 可換電.

作者: kerr 時間: 2013-6-15 22:31
點解唔買多舊??
作者: HighLamb 時間: 2013-6-15 22:40
去買遙控模型的舖頭,或者鴨記。買遙控車用的"叉電電插"。
雙星遙控車用的"叉電電插"最常見

其次係好多人都用的 "T 插"
作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-6-16 00:00
我直接用鋰電算~
作者: tragamer 時間: 2013-6-16 12:03
多謝ching回覆
因末知叉牛懷, 定電老化, 經常叉唔足.
想逐步試下.
買多舊要$300-$500
逐粒$50-$100
用鋰電, 可以玩耐的, 但我驚燒摩打(有無教學)
用GP快叉試左有粒閃燈.
要去鴨記走轉
希望溝位夠放

作者: hacker_wai 時間: 2013-6-16 12:19
你幾多V電幾多MAH 呀? 邊洗3-4百咁貴?
作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-6-18 16:03
邊洗玩到咁複雜架?
作者: 7285 時間: 2013-6-24 11:50
9.6v車仔電...$150有找
冇謂搞咁多野
作者: 竣竣爸 時間: 2013-6-24 11:58
用鋰電好過啦, 車仔電9.6V好重.
作者: wonghoyat 時間: 2013-6-24 14:05
驚燒摩打就打7.4V啦,無人叫你一黎就上11.1玩死個摩打ge
作者: 滑鼠走光 時間: 2013-6-24 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠 時間: 2013-6-29 10:09
用熱縮膠...
作者: 我係百川 時間: 2013-6-29 10:46
用鋰電唔怕燒摩打.係怕ROF過快掃齒.7.4V鋰電同 9.6車仔電差唔多速度.不過 11.1V就真係唔講得笑啦.我上次整過一支M120 8MM啤零 CUT兩齒行 11.1V ROF都成35.結果天梯都係唔夠時間歸位
.作者: 路人@好天氣 時間: 2013-6-30 15:57
本帖最後由 路人@好天氣 於 2013-6-30 16:04 編輯
多謝ching回覆
因末知叉牛懷, 定電老化, 經常叉唔足.
想逐步試下.
買多舊要$300-$500
逐粒$50 ...
.........................
就算買舊$300既鋰電都已經好大容量了,隨時足夠你玩一日(out door)
去到$500小心比人昆或根本無需要買咁大
同埋玩鋰電唔一定會有事,我手上有支馬記(小改彈弓1.3j)都有由8.4車仔直接轉左用7.4鋰電
fuse冇cut,用左年幾暫未有事
作者: microwavefood 時間: 2013-6-30 23:31
唔好諗電池盒了, 太大電阻了, D彈弓都唔夠過。


