Board logo

標題: 上次ching講得啱,也who打手多到 [打印本頁]

作者: hihi二段ff    時間: 2013-1-1 21:13     標題: 上次ching講得啱,也who打手多到

我見到反對政府新聞下面有大量,一面倒,大陸字硬轉繁體(低智,暴徒,电台),洗板,不過最頂唔順都係成蟲果句,香港人是要管的

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: manand8    時間: 2013-1-2 11:24

成蟲第一個要管....
作者: DOYKITLEE    時間: 2013-1-3 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: williamchan88    時間: 2013-1-15 04:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blitzkrieg    時間: 2013-1-16 06:23

管理員本身都係...
作者: hanley3000    時間: 2013-1-16 14:10

五毛大量入侵
作者: virtual88    時間: 2013-1-16 23:06

打手已經無處不在, 所以我已經唔會太信論壇D用家意見
作者: 86player    時間: 2013-1-16 23:45

yahoo買野被淘寶秒 新聞被蘋果秒 電郵被gmail秒...
自從有左動新聞,很久沒去yahoo睇新聞了
5毛邊度冇啊...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2