Board logo

標題: [Multi-tool] Leatherman Sidekick & Wingman [打印本頁]

作者: superioray    時間: 2012-3-9 13:34     標題: [Multi-tool] Leatherman Sidekick & Wingman

想入手 Sidekick ( 2nd choice Wingman), 定係 Skeletool 好呢 ?

目標係 EDC, 用緊超過10年的瑞士刀已經飽曆風霜, 連剪刀的彈簧也斷了, 所以想轉用 Leatherman,

各位師兄請賜教.
作者: ivanlee1023    時間: 2012-3-16 17:52

sidekick有鉤,同有得掛繩....wingman得剪刀
作者: ivanlee1023    時間: 2012-3-16 17:53

我而家sidekick edc^_^
作者: 亞mac    時間: 2012-3-17 03:52

sidekick
作者: getghost    時間: 2012-3-17 18:39

皮人好啊....保養25年
作者: wu2ming2    時間: 2012-3-17 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivanlee1023    時間: 2012-4-4 11:52

去永高行買一定係行貨
作者: yaunb    時間: 2012-4-27 21:31

我昨天在深水埗買左 sidekick, $279

如果去永高行, 貴好多 !
作者: dlam    時間: 2012-6-29 18:27

回復 8# yaunb

Ching,

想入sidekick,鴨記近邊樹?

Thanks!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2