標題: [Multi-tool] Leatherman Sidekick & Wingman [打印本頁]
作者: superioray 時間: 2012-3-9 13:34 標題: [Multi-tool] Leatherman Sidekick & Wingman
想入手 Sidekick ( 2nd choice Wingman), 定係 Skeletool 好呢 ?
目標係 EDC, 用緊超過10年的瑞士刀已經飽曆風霜, 連剪刀的彈簧也斷了, 所以想轉用 Leatherman,
各位師兄請賜教.
作者: ivanlee1023 時間: 2012-3-16 17:52
sidekick有鉤,同有得掛繩....wingman得剪刀
作者: ivanlee1023 時間: 2012-3-16 17:53
我而家sidekick edc^_^
作者: 亞mac 時間: 2012-3-17 03:52
sidekick
作者: getghost 時間: 2012-3-17 18:39
皮人好啊....保養25年
作者: wu2ming2 時間: 2012-3-17 19:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivanlee1023 時間: 2012-4-4 11:52
去永高行買一定係行貨
作者: yaunb 時間: 2012-4-27 21:31
我昨天在深水埗買左 sidekick, $279
如果去永高行, 貴好多 !
作者: dlam 時間: 2012-6-29 18:27
回復 8# yaunb
Ching,
想入sidekick,鴨記近邊樹?
Thanks!
