作者: gsasbb 時間: 2010-6-8 18:53 標題: O Gundam+格納庫



作者: 冷酷雙子 時間: 2010-6-8 19:16
正野!
作者: 綠豆豆 時間: 2010-6-10 09:15
係唔係自己上色?
作者: lung510 時間: 2010-6-12 12:25
日本味..
作者: happyau 時間: 2010-6-14 12:00
Figuare? 幾靚喎.
作者: chan_frx 時間: 2010-6-14 15:16
正野!
作者: bibilubi 時間: 2010-6-14 16:12
格納庫好似係壽屋出品
作者: wkg0724 時間: 2010-6-22 18:06
= =...囧.........
自己改架?
作者: asurada10 時間: 2010-6-29 12:26
gffn黎GA??..個名唔知有冇記錯
作者: chris_au 時間: 2010-6-29 16:11
機好機好
作者: HC8644 時間: 2010-6-29 22:02
HG? 上色好正
不過天線做乜唔削尖?
支鎗仲見到夾口

