Board logo

標題: O Gundam+格納庫 [打印本頁]

作者: gsasbb    時間: 2010-6-8 18:53     標題: O Gundam+格納庫




作者: 冷酷雙子    時間: 2010-6-8 19:16

正野!
作者: 綠豆豆    時間: 2010-6-10 09:15

係唔係自己上色?
作者: lung510    時間: 2010-6-12 12:25

日本味..
作者: happyau    時間: 2010-6-14 12:00

Figuare?  幾靚喎.
作者: chan_frx    時間: 2010-6-14 15:16

正野!
作者: bibilubi    時間: 2010-6-14 16:12

格納庫好似係壽屋出品
作者: wkg0724    時間: 2010-6-22 18:06

= =...囧.........
自己改架?
作者: asurada10    時間: 2010-6-29 12:26

gffn黎GA??..個名唔知有冇記錯
作者: chris_au    時間: 2010-6-29 16:11

機好機好
作者: HC8644    時間: 2010-6-29 22:02

HG? 上色好正
不過天線做乜唔削尖?
支鎗仲見到夾口





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2