Board logo

標題: 斷線通常咩原因多? [打印本頁]

作者: Ahcar    時間: 2026-6-1 21:08     標題: 斷線通常咩原因多?

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router?
作者: evantkh    時間: 2026-6-1 21:16

咁你每次係點resume
作者: peter_chan    時間: 2026-6-1 22:31

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router? ...
Ahcar 發表於 2026-6-1 21:08



    最直接﹐就係唔好經router上網﹐仲有問題就即係ISP的問題較高。
極少情況係你自己的設備(eg. 電腦/LAN線)有問題﹐同ISP無關。
作者: 愚樂無窮    時間: 2026-6-1 23:03

搞左散熱未?
作者: beeyeehan    時間: 2026-6-1 23:54

有無試下restart個router?
如果買新router, 記得買WIFI 7, 將來轉用2500M都唔駛重新買
作者: jk1399    時間: 2026-6-2 03:55

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router? ...
Ahcar 發表於 2026-6-1 21:08



    最簡單, 唔經router有無斷? 99%都係router問題
作者: Aÿ    時間: 2026-6-2 09:47

其實退一步睇
隻光貓燈號出事就係ISP問題
光貓燈號正常但router燈號出事就係router問題
光貓&router燈號正常就係client問題
咁你第一步就覺得係ISP問題,咁幾大機會你係trail&error白撞,
其實覺得router有問題都可能係自己觀感

分享下我朋友覺得router有問題,但我話隻嘢無問題,但之後朋友話屋企人投訴router有問題,然後同佢一齊去花少少錢買隻新,心安理德,解決家庭問題,用得開心
作者: Faniceice    時間: 2026-6-2 23:18

搞左散熱未?
愚樂無窮 發表於 2026-6-1 23:03

ROUTER 唔係放開放既地方就自然散到熱?
作者: TH30    時間: 2026-6-3 11:03

ROUTER 唔係放開放既地方就自然散到熱?
Faniceice 發表於 2026-6-2 11:18 PM


唔太熱既router就係,熱既router就唔得
作者: poddlerO    時間: 2026-6-4 20:52

你份約到期未?
如果就到期不如直接轉用N記2500M, 我見好似大約$148仲包埋router
2500M更快更穩定
作者: 果果里    時間: 2026-6-4 23:21

你份約到期未?
如果就到期不如直接轉用N記2500M, 我見好似大約$148仲包埋router
2500M更快更穩定 ...
poddlerO 發表於 2026-6-4 20:52

包埋router好過自己買部新既
作者: hkmand001    時間: 2026-6-5 00:08

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router? ...
Ahcar 發表於 2026-6-1 21:08



    過熱。夏天無散熱!

外面天氣都32 度。你一個無風扇的散咩熱?
作者: 蠢貓    時間: 2026-6-8 23:35

hkbn經常都係cut你上網一下,睇youtube/netflix冇咩大影響,但online game係完全玩唔到,經常會drop你一下搞到斷線
作者: Kin_2012    時間: 2026-6-8 23:42

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router? ...
Ahcar 發表於 2026-6-1 21:08


你首先要講用緊咩 router
作者: gcgoobi    時間: 2026-6-9 04:17

以前都成日繼線,換左router後未試過
作者: jk1399    時間: 2026-6-9 13:13

你首先要講用緊咩 router
Kin_2012 發表於 2026-6-8 23:42



    難為一堆人係到問問問
樓主出完IQ題POST已潛水
作者: Kin_2012    時間: 2026-6-9 18:40

難為一堆人係到問問問
樓主出完IQ題POST已潛水
jk1399 發表於 2026-6-9 13:13


呢度係咁, 隨口問,斷估答
作者: jk1399    時間: 2026-6-9 19:16

呢度係咁, 隨口問,斷估答
Kin_2012 發表於 2026-6-9 18:40



    係, 簡直係iq題
作者: hkmand001    時間: 2026-6-9 20:54

過熱
作者: jk1399    時間: 5 天前 01:24

屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router? ...
Ahcar 發表於 2026-6-1 21:08


難為一堆人係到問問問
樓主出完IQ題
已潛水
作者: 傾慕    時間: 5 天前 14:02

我用過HKBN不過係100m成三年一次問題都無,不過之後太貴唔續約。
貓紅燈就ISP,其它大機會就應該係router。icable除外,icable呢三年除左平,完全無優點





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2