作者: Ahcar 時間: 2026-6-1 21:08 標題: 斷線通常咩原因多?
屋企上網用緊HKXX, 呢排好似斷線情況多左, 打去Hotline 問,話條線無問題, 係咪應該要換router?
作者: evantkh 時間: 2026-6-1 21:16
咁你每次係點resume
作者: peter_chan 時間: 2026-6-1 22:31
最直接﹐就係唔好經router上網﹐仲有問題就即係ISP的問題較高。
極少情況係你自己的設備(eg. 電腦/LAN線)有問題﹐同ISP無關。
作者: 愚樂無窮 時間: 2026-6-1 23:03
搞左散熱未?
作者: beeyeehan 時間: 2026-6-1 23:54
有無試下restart個router?
如果買新router, 記得買WIFI 7, 將來轉用2500M都唔駛重新買
作者: jk1399 時間: 2026-6-2 03:55
最簡單, 唔經router有無斷? 99%都係router問題
作者: Aÿ 時間: 2026-6-2 09:47
其實退一步睇
隻光貓燈號出事就係ISP問題
光貓燈號正常但router燈號出事就係router問題
光貓&router燈號正常就係client問題
咁你第一步就覺得係ISP問題,咁幾大機會你係trail&error白撞,
其實覺得router有問題都可能係自己觀感
分享下我朋友覺得router有問題,但我話隻嘢無問題,但之後朋友話屋企人投訴router有問題,然後同佢一齊去花少少錢買隻新,心安理德,解決家庭問題,用得開心
作者: Faniceice 時間: 2026-6-2 23:18
ROUTER 唔係放開放既地方就自然散到熱?
作者: TH30 時間: 2026-6-3 11:03
唔太熱既router就係,熱既router就唔得
作者: poddlerO 時間: 2026-6-4 20:52
你份約到期未?
如果就到期不如直接轉用N記2500M, 我見好似大約$148仲包埋router
2500M更快更穩定
作者: 果果里 時間: 2026-6-4 23:21
包埋router好過自己買部新既
作者: hkmand001 時間: 2026-6-5 00:08
過熱。夏天無散熱!
外面天氣都32 度。你一個無風扇的散咩熱?
作者: 蠢貓 時間: 2026-6-8 23:35
hkbn經常都係cut你上網一下,睇youtube/netflix冇咩大影響,但online game係完全玩唔到,經常會drop你一下搞到斷線
作者: Kin_2012 時間: 2026-6-8 23:42
你首先要講用緊咩 router
作者: gcgoobi 時間: 2026-6-9 04:17
以前都成日繼線,換左router後未試過
作者: jk1399 時間: 2026-6-9 13:13
難為一堆人係到問問問
樓主出完IQ題POST已潛水
作者: Kin_2012 時間: 2026-6-9 18:40
呢度係咁, 隨口問,斷估答
作者: jk1399 時間: 2026-6-9 19:16
係, 簡直係iq題
作者: hkmand001 時間: 2026-6-9 20:54
過熱
作者: jk1399 時間: 5 天前 01:24
難為一堆人係到問問問
樓主出完IQ題
已潛水
作者: 傾慕 時間: 5 天前 14:02
我用過HKBN不過係100m成三年一次問題都無,不過之後太貴唔續約。
貓紅燈就ISP,其它大機會就應該係router。icable除外,icable呢三年除左平,完全無優點

