Board logo

標題: Apple開始改用MTK wifi 晶片 [打印本頁]

作者: pbodq    時間: 2026-3-18 05:02     標題: Apple開始改用MTK wifi 晶片

本帖最後由 pbodq 於 2026-3-19 21:04 編輯

以前base band買Qualcomm及Intel, WIFI 買Broadcom
早兩年, 全線所有產品改為自家研發

現在, 在最新款產品直頭開始實施MTK洗牌

https://www.techbang.com/posts/1 ... mp;utm_source=Email


一早乖乖行320Mhz咪好lor, 係都要扭計
繼續死咬著160Mhz唔放手

ga仔立即出評測
https://note.com/heavywisteriasix/n/nf472950fcd2d


X登個廢柴乜都唔識, 又話唔用N1變垃圾級, 其實垃圾在於自己
https://lih.kg/FhgxRFX



N1採用wifi 7 160M都打唔過人地wifi 6, 真係可以收皮
https://www.youtube.com/watch?v=g7zr7nA1eII
一個SpeedTest或者因WAN在internet受bottleneck而唔準, 我地再用Ubiquiti U7 Pro MAX (Qualcomm)直接搭iPerf3跑一次 就知邊個係真垃圾(人)
[youtube]fSovy5LzYvM[/youtube]
Apple如果肯重本買MTK 320Mhz, 就飛天了。不過,現在讓人一臂都已經吊打。良心當狗廢,唔怕貨比貨, 最怕遇到d唔識貨的白痴人
作者: fakeman    時間: 2026-3-20 02:55

用 MTK 可以食埋 open source 條水,develop driver 時間成本又可以壓縮下
作者: pbodq    時間: 2026-3-20 18:01

回覆 2# fakeman


ifixit立即拆埋機, MT7932EEA
估計係外掛6Ghz FEM, 但圖片面積不足, 看不清
https://zh.ifixit.com/News/11615 ... macbook-in-14-years

十四年來, 最好拆,最有良心的Macbook
作者: mingming123    時間: 2026-3-20 18:11

換晒cheap野,仲係咪蘋果
作者: pbodq    時間: 2026-3-20 19:16

本帖最後由 pbodq 於 2026-3-20 19:17 編輯

回覆 4# mingming123




曾幾何時Apple都出過又平又好的products
例如當年一嗚驚人的iPad A1822
簡直賤賣

久唔久, Apple就會來一shot
只有資深果粉才會知, 淺的無印象
作者: mingming123    時間: 2026-3-20 19:44

回覆 5# pbodq


    我自己較期待apple 自主研發D 硬件, M 晶片, 打嬴高通既modem
作者: s84292    時間: 2026-3-20 23:09

本帖最後由 s84292 於 2026-3-20 15:28 編輯
以前base band買Qualcomm及Intel, WIFI 買Broadcom
早兩年, 全線所有產品改為自家研發

現在, 在最新款產品 ...
pbodq 發表於 2026-3-17 21:02


N1 賣點係慳電吧
我自己iphone 16 pro max升17 pro max,wifi 大約快左40%,
但重點係個ping 幅度同lose 的確係好左好多(連unifi u7pro max)

我覺得手機1Gbps 同1.9gbps 我都用唔出分別,因為最後卡在cpu唔夠快或者icloud鎖速

不過我睇另一個測試,macbook neo都係慢一半,唔知是否asus router的問題
我覺得macbook pro冇以前的3x3 又冇320mhz 先係最致命

[attach]2519593[/attach]
[attach]2519594[/attach]
作者: mingming123    時間: 2026-3-21 07:34

回復 7 #s84292

唔係想要最大speed, Wifi 晶片夠勁,收到好弱signal,用少d 5g慳電d. 或者多人用同一個wifi ,搶贏人地

via HKEPC Reader for Android
作者: fakeman    時間: 2026-3-21 14:21

本帖最後由 fakeman 於 2026-3-21 14:22 編輯
回覆  fakeman


ifixit立即拆埋機, MT7932EEA
估計係外掛6Ghz FEM, 但圖片面積不足, 看不清


十四年來,  ...
pbodq 發表於 2026-3-20 18:01



    良心呢個字同 Apple 大纜都扯唔埋

不過咁,睇近代 Wireless 發展,Mediatek 明顯用嘅資源少 D,可能部電腦少 ram 唔想再分好多出去俾 driver





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2