作者: keemic77 時間: 2026-2-22 02:41 標題: 5G寬頻始終無拉線寬頻咁穩定及快嗎?
5G寬頻始終無拉線寬頻咁穩定及快嗎?
作者: jk1399 時間: 2026-2-22 04:41
.... 咁仲洗講的嗎
作者: henrykin 時間: 2026-2-22 11:57
朋友用緊數碼隆5G 速度得30-40mb
作者: licson 時間: 2026-2-22 13:02
回覆 1# keemic77
呢個係物理限制,無線非常受環境狀態影響,而且啲手機基站最後都係要行實線上網的。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ebtg 時間: 2026-2-22 14:27
當你住果度得 100M 老電或 200M 畸保揀, 5G 就相對地比拉線穩定好多
用緊三仔, 一般都有 130mb+ dw, 30mb+up.
作者: think_center 時間: 2026-2-22 22:50
以前住唐樓劏房,我寧願收電話亭csl wifi(adsl 6Mbps)都唔用4G,雖然嗰陣4G可以去到20-30Mbps,但會有時load空氣。上網穩定最重要,速度夠用就得
作者: a652311279 時間: 2026-2-23 10:34
要睇你果區 光纖有無普及, 普及就少人用5g 就唔會太擠塞
via HKEPC Reader for Android
作者: stevenkk23 時間: 2026-3-2 10:44
有同感,慢慢地,睇天氣
作者: kenken33 時間: 2026-3-2 11:04
你要快同穩定過固網你要訓係枝天線隔離或者ISP 將發射功率較到會生癌既地步先得
作者: s84292 時間: 2026-3-3 08:14
本帖最後由 s84292 於 2026-3-3 00:16 編輯
又唔洗,聽講有D地區可以申請佢拉條光纖放隻4.5G/5G AP入你屋
作者: evantkh 時間: 2026-3-3 08:43
但有冇手續費或額外月費?但問題係拉得到光纖即是用得固網啦,哩個做法似係比你手機本身收得唔好的地方用,而唔係設計比你當broadband用。
作者: s84292 時間: 2026-3-3 08:45
本帖最後由 s84292 於 2026-3-3 00:47 編輯
冇手續費同額外月費,佢地隻野本身就係低功率FOR 家居
前提ISP願意,香港我見冇乜邊間有
香港法例對客戶保障為零,你收得唔好行得慢,你死你事
唔會比錢加舊野比你,最多比你免罰款走人
作者: evantkh 時間: 2026-3-3 12:30
香港如果有固網應該用WiFi Calling會實際啲。
作者: madebyp90 時間: 2026-3-3 12:46
small cell香港未見過
通常電訊鋪收埋都係大機
唔係small cell

