作者: 7ye 時間: 2026-1-31 18:06 標題: 貓棒使用設置請教
小弟一直使用貓棒,但今年轉佐icable寬頻之後不能使用貓棒,set曬野之後05狀態幾秒後就Hang機,以為壞佐,但系測試其它運營商寬頻又正常使用,唯獨是icable能夠使用。
作者: Tom_jerry 時間: 2026-1-31 20:44

作者: evantkh 時間: 2026-2-1 12:47
如果真係想用自己transceiver,直接裝1000BASE-BX或LX任何code都唔使入直插用得。
作者: Tom_jerry 時間: 2026-2-2 23:48
作者: evantkh 時間: 2026-2-2 23:55
本帖最後由 evantkh 於 2026-2-3 13:05 編輯
用PON線就要夾機同配對,ISP會要你用佢提供嗰隻。如果你裝到個active ethernet直出嘅就好簡單,就咁同ISP溝通唔落佢隻media converter。對岩wavelength、距離、制式直插自己SFP成功link up就得,乜都唔使寫(意思是layer 1層面,IP config都要照做),唔使對S/N。
作者: jk1399 時間: 2026-2-3 00:11
本帖最後由 jk1399 於 2026-2-3 11:21 編輯
唔識

