Board logo

標題: 貓棒使用設置請教 [打印本頁]

作者: 7ye    時間: 2026-1-31 18:06     標題: 貓棒使用設置請教

小弟一直使用貓棒,但今年轉佐icable寬頻之後不能使用貓棒,set曬野之後05狀態幾秒後就Hang機,以為壞佐,但系測試其它運營商寬頻又正常使用,唯獨是icable能夠使用。
作者: Tom_jerry    時間: 2026-1-31 20:44

熄機3日後再試
作者: evantkh    時間: 2026-2-1 12:47

熄機3日後再試
Tom_jerry 發表於 2026-1-31 20:44


如果真係想用自己transceiver,直接裝1000BASE-BX或LX任何code都唔使入直插用得。
作者: Tom_jerry    時間: 2026-2-2 23:48

如果真係想用自己transceiver,直接裝1000BASE-BX或LX任何code都唔使入直插用得。 ...
evantkh 發表於 2026-2-1 04:47

really
作者: evantkh    時間: 2026-2-2 23:55

本帖最後由 evantkh 於 2026-2-3 13:05 編輯
really
Tom_jerry 發表於 2026-2-2 23:48


用PON線就要夾機同配對,ISP會要你用佢提供嗰隻。如果你裝到個active ethernet直出嘅就好簡單,就咁同ISP溝通唔落佢隻media converter。對岩wavelength、距離、制式直插自己SFP成功link up就得,乜都唔使寫(意思是layer 1層面,IP config都要照做),唔使對S/N。
作者: jk1399    時間: 2026-2-3 00:11

本帖最後由 jk1399 於 2026-2-3 11:21 編輯
小弟一直使用貓棒,但今年轉佐icable寬頻之後不能使用貓棒,set曬野之後05狀態幾秒後就Hang機,以為壞佐, ...
7ye 發表於 2026-1-31 18:06



   唔識





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2