Board logo

標題: 請問國行Asus Router 轉繁體介面可以嗎? [打印本頁]

作者: mwcsheung    時間: 2025-11-14 16:18     標題: 請問國行Asus Router 轉繁體介面可以嗎?

本帖最後由 mwcsheung 於 2025-11-14 16:19 編輯

想問下有冇可能咁做呢?又或者有冇方法可以做到呢?因為第一次玩國行所以請教下多D意見,唔該晒各位Ching!
作者: Miipp    時間: 2025-11-14 16:34

用英文介面啦, d 名詞睇繁體或簡體好怪雞

p.s. 簡單 d 講無得改, 唔好為咁的野攪 bootloader
作者: mwcsheung    時間: 2025-11-14 16:56

本帖最後由 mwcsheung 於 2025-11-14 16:58 編輯
用英文介面啦, d 名詞睇繁體或簡體好怪雞

p.s. 簡單 d 講無得改, 唔好為咁的野攪 bootloader ...
Miipp 發表於 2025-11-14 16:34


收到多謝Ching!其實我仲未收到機我驚收左仲多問題,因為我主要係為左用Wireguard所以先買ASUS!
作者: doggiestyle    時間: 2025-11-14 17:07

揀英文都有簡體字
作者: Miipp    時間: 2025-11-14 17:19

收到多謝Ching!其實我仲未收到機我驚收左仲多問題,因為我主要係為左用Wireguard所以先買ASUS! ...
mwcsheung 發表於 2025-11-14 16:56


唔會多左問題,同一個 model 全地星都係用同一個 firmware binary,只係由 bootloader 控制 UI (e.g. 語言,地區化 feature)

如果某個 fw 版本有嚴重 bug,世界各地賣的都會有 (大家個 fw 100% 一樣)
作者: pbodq    時間: 2025-11-14 17:20

揀英文都有簡體字
doggiestyle 發表於 2025-11-14 05:07 PM


係真唔係?
我又唔係好信
作者: mwcsheung    時間: 2025-11-14 17:23

唔會多左問題,同一個 model 全地星都係用同一個 firmware binary,只係由 bootloader 控制 UI (e.g. 語 ...
Miipp 發表於 2025-11-14 17:19


明白!咁就好喇,多謝晒CHING
作者: doggiestyle    時間: 2025-11-14 17:37

係真唔係?
我又唔係好信
pbodq 發表於 2025-11-14 17:20



係咪開賭盤
作者: pbodq    時間: 2025-11-14 18:08

回覆 8# doggiestyle


非法賭博

我唔會中計
作者: doggiestyle    時間: 2025-11-14 18:19

回覆  doggiestyle


非法賭博

我唔會中計
pbodq 發表於 2025-11-14 18:08



法律只規管真錢
我地賭 EPC$$
作者: pbodq    時間: 2025-11-14 18:25

回覆 10# doggiestyle


呢個root point我更加唔信

EPC$$$是屬於我的個人財產的一部份
作者: pbodq    時間: 2025-11-14 18:49

揀英文都有簡體字
doggiestyle 發表於 2025-11-14 05:07 PM



不過我已經想到英文版點解會有簡體字

ok, you win
作者: chingkit    時間: 2025-11-14 19:18

我部國行Asus RT-AC86U 用以下方法改做繁體中文介面:
https://www.snbforums.com/threads/trying-to-change-language-from-japanese-to-english-on-asus-rt-ac86u.48807/

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: gary1105    時間: 2025-11-17 01:42

回覆 1# mwcsheung

師兄買咗咩型號?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2