Board logo

標題: [操作疑難] Wi-Fi 6升上Wi-Fi 7 Router,同牌子舊機可否一齊Mesh嚟用? [打印本頁]

作者: shishi85    時間: 2025-5-19 19:51     標題: Wi-Fi 6升上Wi-Fi 7 Router,同牌子舊機可否一齊Mesh嚟用?

而家屋企得一部Wi-Fi 6 Router,間房收到但略嫌睇4K片快進要load,想買部新Router係Wi-Fi 7,新機擺廳,舊機擺房
請問咁做係得唔得呢?
作者: kofz    時間: 2025-5-19 20:35

而家屋企得一部Wi-Fi 6 Router,間房收到但略嫌睇4K片快進要load,想買部新Router係Wi-Fi 7,新機擺廳,舊 ...
shishi85 發表於 2025-5-19 19:51

咁就睇你乜牌子/型號。。。

有所謂通用標準 - EasyMesh

https://www.tp-link.com/tw/blog/288/%E4%BB%80%E9%BA%BC%E6%98%AF-easymesh-%E4%BD%A0%E6%88%91%E6%98%AF%E5%90%A6%E9%9C%80%E8%A6%81%E5%AE%83-/

https://www.tp-link.com/tw/easymesh/

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2025-5-19 20:51

正路應該得,同牌子同系列嘅話,如果有分子母機就最好問一問個客服
作者: Miipp    時間: 2025-5-19 21:20

正路唔使使錢, 改擺位就攪掂
作者: ww9876    時間: 2025-5-19 22:49

樓主router咩牌子?

via HKEPC Reader for Android
作者: robotmaster    時間: 2025-5-19 23:50

本帖最後由 robotmaster 於 2025-5-19 15:54 編輯

以下數篇舊貼 可作一些參考:

ASUS 例子 (WiFi 不同代):
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2737260
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2730486

TP-Link 例子 (WiFi 同代卻不同型號 AP):
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2737741

建議再搵搵手上品牌 WiFi AP 的官網:  看看是否有不同代 WiFi 產品 (什或同代而不同型號) 生成 Mesh 的技術指引或文件。
作者: shishi85    時間: 2025-5-20 20:46

樓主router咩牌子?

via HKEPC Reader for Android
ww9876 發表於 2025-5-19 22:49



TP-Link Deco X50,AX3000
作者: shishi85    時間: 2025-5-20 20:47

以下數篇舊貼 可作一些參考:

ASUS 例子 (WiFi 不同代):



TP-Link 例子 (WiFi 同代卻不同型號 AP):


建 ...
robotmaster 發表於 2025-5-19 23:50


用緊TP-Link Deco X50,AX3000
見官網寫:所有新舊型號的Deco,都可以互相組合Mesh網絡
即係只可以同Deco呢個系列Mesh?如果想買BE550就Mesh唔到?
作者: dizzy86    時間: 2025-5-21 20:56

可以參考呢個做法,要用返Deco系列
https://www.pcmarket.com.hk/wifi ... new-set-of-routers/

TP-Link嘅Archer係行EasyMesh,兩者唔同系列 唔同Mesh技術,用緊Deco系列就直上三頻BE65啦
作者: 小薯仔    時間: 2025-5-21 21:27

舊機行雙頻WiFi,做衛星速度會減半

同意直接換哂3頻WiFi 7
作者: robotmaster    時間: 2025-5-22 16:25

本帖最後由 robotmaster 於 2025-5-22 08:35 編輯
用緊TP-Link Deco X50,AX3000
見官網寫:所有新舊型號的Deco,都可以互相組合Mesh網絡
即係只可以同Deco呢個系列Mesh?
shishi85 發表於 2025-5-20 12:47


那你遵照官網的指示, 用返 Deco 系列就是了;  但要注意某些功能或會有所變更:
https://www.tp-link.com/zh-hk/support/faq/2248/

唯留意你 Windows PC 的 WiFi Driver,  要注意保持更新:
https://www.tp-link.com/zh-hk/support/faq/2303/


PS:  香港官網顯示的 Deco AP 型號
作者: shishi85    時間: 2025-5-23 10:43

那你遵照官網的指示, 用返 Deco 系列就是了;  但要注意某些功能或會有所變更:


唯留意你 Windows PC 的  ...
robotmaster 發表於 2025-5-22 16:25


最後買咗Deco BE65,見消委會評分最高,街價扣埋超市券優惠,唔使$2000買到三頻wifi 7,比想象中平
作者: pbodq    時間: 2025-5-23 11:07

本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:24 編輯
舊機行雙頻WiFi,做衛星速度會減半

同意直接換哂3頻WiFi 7
小薯仔 發表於 2025-5-21 09:27 PM



雙頻node的bandwidth能夠除以二,已經是好理想的狀態

當data collision越激烈頻密時,往往要除以三甚致除以四

隻Deco X50 2×2/VHT160 2402 Mbps : 實際上也就只有866Mbps咁大把,某些處境(例如打實時競技手遊)仲衰過一隻HK$100的Wifi AC三頻HT80的866Mbps,起碼人地有獨享的第三頻進行物理區隔,bandwidth雖然低一級,但能保證低延時不受任何環境因素干擾。而雙頻的低延時是全無保證,視乎工況運氣,除非佢硬件另加粒濾波chip進行拆頻(有d廠如小米wifi7係會咁樣偷雞,減料去扮三頻,省一粒完整獨立的3rd頻晶片成本,但變相bandwidth窄左,用唔盡,唔係滿血)。

[attach]2479636[/attach]

TP-link大部份廣告都係個笑話,用錯誤定義去欺騙消費者。又例如那個2x2 雙頻,佢就當四串流計。一般的分析定義是嚴格地以單頻去計流,佢就濫竽充數,把2.4Ghz都扯埋入去計,毫無實用意思,唔識的人就以為它好鬼勁。
作者: pbodq    時間: 2025-5-23 11:40

本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:25 編輯
最後買咗Deco BE65,見消委會評分最高,街價扣埋超市券優惠,唔使$2000買到三頻wifi 7,比想象中平 ...
shishi85 發表於 2025-5-23 10:43 AM



你咁樣用$2000買一隻Deco BE65基乎無幫助,浪費金錢,製造廢物,除非你果堆clients 換晒做6Ghz。消委會d報告一向唔多準,電子科技產品類,佢d報告係99%垃圾級分析。

BE65的第三頻係6Ghz而不是5Ghz,佢只能夠用這個駁Windows或新款6Ghz手機才能有得益。因它要保留第二頻5Ghz作駁回X50用途。

如果佢醒目行2.4Ghz搭救....Ummm亦有好多衍生問題,咁就同兩隻X50無分別。又如果佢真係咁聰明去選頻,兩隻X50就已經夠,唔會出現現在的田地。
作者: pbodq    時間: 2025-5-23 11:49

本帖最後由 pbodq 於 2025-5-23 12:37 編輯

回覆 13# pbodq

最頂癮係昨晚掃鄰居,發現堆Tp-link亂報資料

WLAN management frame夠膽死亂填虛報+63dbm,成部兩匹冷氣機full load功耗。我諗愛國者防空導彈套雷達都射唔出咁勁

firmware製作的認真程度可見一斑。

[attach]2479639[/attach]

P.S. field ID 195, 5 bytes。其他廠如Asus是正常合理
作者: robotmaster    時間: 2025-5-24 14:39

回覆  pbodq

最頂癮係昨晚掃鄰居,發現堆Tp-link亂報資料

WLAN management frame夠膽死亂填虛報+63dbm, ...
pbodq 發表於 2025-5-23 03:49


63 dBm 此數字, 我記得隱約中也在 WiFiman 入面見過

佢係咪寫錯? 其實想寫 36 dBm....
作者: tol4kzk    時間: 2025-5-24 14:45

Mlo 應該會費左
即係一係全套wifi7, 一係用返6/6e算

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: pbodq    時間: 2025-5-24 15:19

本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:30 編輯
63 dBm 此數字, 我記得隱約中也在 WiFiman 入面見過

佢係咪寫錯? 其實想寫 36 dBm.... ...
robotmaster 發表於 2025-5-24 02:39 PM


係寫錯都應該係TP-link寫錯
個byte field按理是照print出,而且是十六進制,不太可能個位跟十位倒轉。。。
即使當佢36dbm,亦都誇張

可能你見到一大堆TP-link都係咁樣default announce
作者: doggiestyle    時間: 2025-5-24 15:43

asus 有講可以一齊用
但 wifi7 功能只會存在晌 有 wifi7 果隻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2