作者: shishi85 時間: 2025-5-19 19:51 標題: Wi-Fi 6升上Wi-Fi 7 Router,同牌子舊機可否一齊Mesh嚟用?
而家屋企得一部Wi-Fi 6 Router,間房收到但略嫌睇4K片快進要load,想買部新Router係Wi-Fi 7,新機擺廳,舊機擺房
請問咁做係得唔得呢?
作者: kofz 時間: 2025-5-19 20:35
咁就睇你乜牌子/型號。。。
有所謂通用標準 - EasyMesh
https://www.tp-link.com/tw/blog/288/%E4%BB%80%E9%BA%BC%E6%98%AF-easymesh-%E4%BD%A0%E6%88%91%E6%98%AF%E5%90%A6%E9%9C%80%E8%A6%81%E5%AE%83-/
https://www.tp-link.com/tw/easymesh/
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: NOKIDEWAVY 時間: 2025-5-19 20:51
正路應該得,同牌子同系列嘅話,如果有分子母機就最好問一問個客服
作者: Miipp 時間: 2025-5-19 21:20
正路唔使使錢, 改擺位就攪掂
作者: ww9876 時間: 2025-5-19 22:49
樓主router咩牌子?
via HKEPC Reader for Android
作者: robotmaster 時間: 2025-5-19 23:50
本帖最後由 robotmaster 於 2025-5-19 15:54 編輯
以下數篇舊貼 可作一些參考:
ASUS 例子 (WiFi 不同代):
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2737260
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2730486
TP-Link 例子 (WiFi 同代卻不同型號 AP):
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2737741
建議再搵搵手上品牌 WiFi AP 的官網: 看看是否有不同代 WiFi 產品 (什或同代而不同型號) 生成 Mesh 的技術指引或文件。
作者: shishi85 時間: 2025-5-20 20:46
TP-Link Deco X50,AX3000
作者: shishi85 時間: 2025-5-20 20:47
以下數篇舊貼 可作一些參考:
ASUS 例子 (WiFi 不同代):
TP-Link 例子 (WiFi 同代卻不同型號 AP):
建 ...
robotmaster 發表於 2025-5-19 23:50
用緊TP-Link Deco X50,AX3000
見官網寫:所有新舊型號的Deco,都可以互相組合Mesh網絡
即係只可以同Deco呢個系列Mesh?如果想買BE550就Mesh唔到?
作者: dizzy86 時間: 2025-5-21 20:56
可以參考呢個做法,要用返Deco系列
https://www.pcmarket.com.hk/wifi ... new-set-of-routers/
TP-Link嘅Archer係行EasyMesh,兩者唔同系列 唔同Mesh技術,用緊Deco系列就直上三頻BE65啦
作者: 小薯仔 時間: 2025-5-21 21:27
舊機行雙頻WiFi,做衛星速度會減半
同意直接換哂3頻WiFi 7
作者: robotmaster 時間: 2025-5-22 16:25
本帖最後由 robotmaster 於 2025-5-22 08:35 編輯
用緊TP-Link Deco X50,AX3000
見官網寫:所有新舊型號的Deco,都可以互相組合Mesh網絡
即係只可以同Deco呢個系列Mesh?
shishi85 發表於 2025-5-20 12:47
那你遵照官網的指示, 用返 Deco 系列就是了; 但要注意某些功能或會有所變更:
https://www.tp-link.com/zh-hk/support/faq/2248/
唯留意你 Windows PC 的 WiFi Driver, 要注意保持更新:
https://www.tp-link.com/zh-hk/support/faq/2303/
PS: 香港官網顯示的 Deco AP 型號。
作者: shishi85 時間: 2025-5-23 10:43
最後買咗Deco BE65,見消委會評分最高,街價扣埋超市券優惠,唔使$2000買到三頻wifi 7,比想象中平
作者: pbodq 時間: 2025-5-23 11:07
本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:24 編輯
雙頻node的bandwidth能夠除以二,已經是好理想的狀態
當data collision越激烈頻密時,往往要除以三甚致除以四
隻Deco X50 2×2/VHT160 2402 Mbps : 實際上也就只有866Mbps咁大把,某些處境(例如打實時競技手遊)仲衰過一隻HK$100的Wifi AC三頻HT80的866Mbps,起碼人地有獨享的第三頻進行物理區隔,bandwidth雖然低一級,但能保證低延時不受任何環境因素干擾。而雙頻的低延時是全無保證,視乎工況運氣,除非佢硬件另加粒濾波chip進行拆頻(有d廠如小米wifi7係會咁樣偷雞,減料去扮三頻,省一粒完整獨立的3rd頻晶片成本,但變相bandwidth窄左,用唔盡,唔係滿血)。
[attach]2479636[/attach]
TP-link大部份廣告都係個笑話,用錯誤定義去欺騙消費者。又例如那個2x2 雙頻,佢就當四串流計。一般的分析定義是嚴格地以單頻去計流,佢就濫竽充數,把2.4Ghz都扯埋入去計,毫無實用意思,唔識的人就以為它好鬼勁。
作者: pbodq 時間: 2025-5-23 11:40
本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:25 編輯
你咁樣用$2000買一隻Deco BE65基乎無幫助,浪費金錢,製造廢物,除非你果堆clients 換晒做6Ghz。消委會d報告一向唔多準,電子科技產品類,佢d報告係99%垃圾級分析。
BE65的第三頻係6Ghz而不是5Ghz,佢只能夠用這個駁Windows或新款6Ghz手機才能有得益。因它要保留第二頻5Ghz作駁回X50用途。
如果佢醒目行2.4Ghz搭救....Ummm亦有好多衍生問題,咁就同兩隻X50無分別。又如果佢真係咁聰明去選頻,兩隻X50就已經夠,唔會出現現在的田地。
作者: pbodq 時間: 2025-5-23 11:49
本帖最後由 pbodq 於 2025-5-23 12:37 編輯
回覆 13# pbodq
最頂癮係昨晚掃鄰居,發現堆Tp-link亂報資料
WLAN management frame夠膽死亂填虛報+63dbm,成部兩匹冷氣機full load功耗。我諗愛國者防空導彈套雷達都射唔出咁勁
firmware製作的認真程度可見一斑。
[attach]2479639[/attach]
P.S. field ID 195, 5 bytes。其他廠如Asus是正常合理
作者: robotmaster 時間: 2025-5-24 14:39
63 dBm 此數字, 我記得隱約中也在 WiFiman 入面見過
佢係咪寫錯? 其實想寫 36 dBm....
作者: tol4kzk 時間: 2025-5-24 14:45
Mlo 應該會費左
即係一係全套wifi7, 一係用返6/6e算
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: pbodq 時間: 2025-5-24 15:19
本帖最後由 pbodq 於 2025-5-24 15:30 編輯
係寫錯都應該係TP-link寫錯
個byte field按理是照print出,而且是十六進制,不太可能個位跟十位倒轉。。。
即使當佢36dbm,亦都誇張
可能你見到一大堆TP-link都係咁樣default announce
作者: doggiestyle 時間: 2025-5-24 15:43
asus 有講可以一齊用
但 wifi7 功能只會存在晌 有 wifi7 果隻

