Board logo

標題: 垃圾CMHK寛頻無啦啦收我2千幾蚊24個月約定賠償~~ [打印本頁]

作者: wingyam    時間: 2025-5-13 23:19     標題: 垃圾CMHK寛頻無啦啦收我2千幾蚊24個月約定賠償~~

本帖最後由 wingyam 於 2025-5-13 23:53 編輯

事源係我之前個CMHK寛頻今年二月頭到期,但我吾記得要一個月通知所以起最後到期個日先打上去cut,但CS就話要用多一個月先Cut到,甘算唯有用多個月,跟住順手叫佢地取消個自動續約佢地都係話OK,跟住過左一個月我還埋個Modem佢地都冇叫我交啲咩違約費,點知岩岩無啦啦收到email叫我交咩24個月約定賠償成二千幾,即刻火都黎打上CS嘈九佢地,個垃圾CS仲話因為同我自動續左約所以要收我,跟住我即刻吊鳩佢話之前已經同佢地CS講左用多個月就CUT同取消個自動續,跟住個垃圾CS就話同我Cancel左佢吾洗我交,甘我叫佢Send返個Cancel Email黎做Reference得吾得,點知佢話send吾到叫我吾洗理就OK,想問甘多Ching有冇試過甘,同埋係咪應該叫佢地出返個Cancel Email好啲??

[attach]2478213[/attach]
作者: aib    時間: 2025-5-14 06:12

既然係咁,你將所有證據递交OFCA處理或者通知佢哋將會咁做!

via HKEPC
作者: VADER    時間: 2025-5-14 07:19

依間野.....睇來同i 基佬同一個層次..........
作者: octobersix    時間: 2025-5-14 07:55

cmhk 會自動續約2年都幾pk, hkbn合約期滿只會收貴月費.
可以追到確認email當然好, 就算無都無需太擔心, CS對話應該會有錄音做証.
作者: Aÿ    時間: 2025-5-14 09:19

cmhk 會自動續約2年都幾pk, hkbn合約期滿只會收貴月費.
可以追到確認email當然好, 就算無都無需太擔心, CS ...
octobersix 發表於 2025-5-14 07:55


同平時D CCTV一樣,你自己無錄音,佢點會俾錄音你
錄音係保障佢唔係保障你
anyway,去OFCA投訴實際D
作者: figo100    時間: 2025-5-14 09:21

cmhk 會自動續約2年都幾pk, hkbn合約期滿只會收貴月費.
可以追到確認email當然好, 就算無都無需太擔心, CS ...
octobersix 發表於 2025-5-14 07:55

CMHK 算平,但自動續約呢樣真係要自己記低
作者: pbodq    時間: 2025-5-14 09:31

$100一個月唔算平

CMHK根本就係一間垃圾公司,無論是寬頻業務還是sim卡。管理,策略文化,銷售手法都是極鄙劣。

i-cable現在好好多,講差的話,HKBN都係同樣衰。
作者: wyhui5124    時間: 2025-5-14 09:35

OFCA十年前都已經定咗個守則,到依家都仲係咁

https://www.ofca.gov.hk/tc/consu ... _service/index.html

由於《電訊服務合約業界實務守則》(《業界守則》)已經實施,消費者可享以下更佳保障:

1. 合約須訂明在合約期滿日之後,會否繼續向客戶提供服務。 如服務在合約期滿之後繼續提供,合約須訂明客戶應付的費用,以及所提供的服務會否有任何更改。

2. 除非經客戶同意,否則合約在屆滿後不得自動續約。

3. 即使客戶已表明願意自動延長合約期或續約,合約仍須訂明客戶有終止合約的權利。

記得以前係咁安排,約滿後冇收倒cut service 就會收正價,要一個月前申請終止服務,個正價大約係合約價嘅幾倍咁上下
作者: harddick    時間: 2025-5-14 09:43

pccw都會用sms提示
cmhk應該有吧
作者: figo100    時間: 2025-5-14 10:03

OFCA十年前都已經定咗個守則,到依家都仲係咁



由於《電訊服務合約業界實務守則》(《業界守則》)已 ...
wyhui5124 發表於 2025-5-14 09:35


佢簽約個下CMHK 有一格寫左客戶同意自動續約
作者: wyhui5124    時間: 2025-5-14 10:52

本帖最後由 wyhui5124 於 2025-5-14 10:54 編輯
佢簽約個下CMHK 有一格寫左客戶同意自動續約
figo100 發表於 2025-5-14 10:03



    假如個sales冇提/冇講呢樣野,個客响唔知情嘅情況下簽咗,算唔算數

Sales有責任解釋清楚份合約內容俾個客。而且CS已初頭已經同意俾多一個月月費解約,之後又反悔
作者: figo100    時間: 2025-5-14 10:54

假如個sales冇提/冇講呢樣野,個客响唔知情嘅情況下簽咗,算唔算數

Sales有責任解釋清楚份合約內 ...
wyhui5124 發表於 2025-5-14 10:52



    咁唔清楚了,我都係中過之後好留意
作者: sands    時間: 2025-5-14 11:22

假如個sales冇提/冇講呢樣野,個客响唔知情嘅情況下簽咗,算唔算數

Sales有責任解釋清楚份合約內 ...
wyhui5124 發表於 2025-5-14 10:52



    全部約都有寫自動續,只有打去嘈。。。。
作者: rfdingo    時間: 2025-5-14 12:13

本帖最後由 rfdingo 於 2025-5-14 12:14 編輯
cmhk 會自動續約2年都幾pk, hkbn合約期滿只會收貴月費.
可以追到確認email當然好, 就算無都無需太擔心, CS ...
octobersix 發表於 2025-5-14 07:55


唔係,月頭時我就比hkbn 自動續約左
無通知
好彩我係完約前主動問佢

唔係你唔cut 一樣到期後接新約

打上去佢解釋係
怕你正價月費貴;自動續左先未生效既
岩呀,未完而家個份,自動續個份緊係未生效啦cls
作者: pbodq    時間: 2025-5-14 12:43

OFCA十年前都已經定咗個守則,到依家都仲係咁



由於《電訊服務合約業界實務守則》(《業界守則》)已 ...
wyhui5124 發表於 2025-5-14 09:35 AM



現在開新contract時,佢講明第2點約滿後會自動續約,然後個客就劃龜
劃龜即代表同意lor,你咬佢食?

至於第3點又係廢
個客確實有權斷約,賠錢芝麻,實斷到
如果唔使賠錢都斷到約,仲使乜簽contract?

班ISP背後成班師爺,邊夠佢地諗?
作者: kwongoc_1016    時間: 2025-5-14 15:54

Cmhk係搬開籠門,正常情況下你tick左自續,佢會同你自續,但係如果佢覺得唔着數,完約前一兩個月佢會send email俾你,話唔可以自續,even你tick左(小弟就係呢款case,用開cmhk租HKBN $88,有一日佢send email話唔可以再自續)
作者: Aÿ    時間: 2025-5-14 16:25

Cmhk係搬開籠門,正常情況下你tick左自續,佢會同你自續,但係如果佢覺得唔着數,完約前一兩個月佢會send e ...
kwongoc_1016 發表於 2025-5-14 15:54


咁又唔好話搬籠門,一向都係約滿前1-2個月你同佢都可以通知對方唔自動續約
只不過佢通知你就好hea咁一個SMS/email,唔理你收唔收到,有無睇到
你通知佢就要你搞一輪,又唔即時確認收到你嘅通知
作者: chingggghjsa    時間: 2025-5-15 16:16

全部約都有寫自動續,只有打去嘈。。。。
sands 發表於 2025-5-14 11:22



    正常全部都係自動續,不過續之前會話你知會係幾多錢,我係3台個aPP一睇就見到哂
作者: sands    時間: 2025-5-15 17:17

正常全部都係自動續,不過續之前會話你知會係幾多錢,我係3台個aPP一睇就見到哂 ...
chingggghjsa 發表於 2025-5-15 16:16



        全部台都有用過,基本上未到期就收到sms,推銷電話逼你轉plan
作者: octobersix    時間: 2025-5-15 17:32

唔係,月頭時我就比hkbn 自動續約左
無通知
好彩我係完約前主動問佢

唔係你唔cut 一樣到期後接新約

打 ...
rfdingo 發表於 2025-5-14 12:13


睇返之前份約寫得好清楚完約後會收$268月費, 可能而家改咗掛, 份約今年10月到期, 又係時侯要同hkbn博弈, 屋企地址只有pccw, hkbn覆蓋, 平plan一定無我份.
作者: carl.20150508    時間: 2025-5-16 13:46

cmhk 會自動續約2年都幾pk, hkbn合約期滿只會收貴月費.
可以追到確認email當然好, 就算無都無需太擔心, CS ...
octobersix 發表於 2025-5-14 07:55



    其實其他公司都有類似既野.
好似衫鬚SIM, 你要係APP到關左自動續,如果有錢係AC,會自動續.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2