標題: [操作疑難] Hgc 1000mb 轉 cmhk 1000mb [打印本頁]
作者: jerry2016 時間: 2025-3-16 16:59 標題: Hgc 1000mb 轉 cmhk 1000mb
本身6月先到期 但我老母話續約冇得平 所以轉左cmhk
約左下星期安裝 想問係咪就咁換個modem 洗唔洗再拉線
作者: Lyrica 時間: 2025-3-16 17:29
一定要拉過線,及佢幫你換埋 Modem 啦
作者: jerry2016 時間: 2025-3-16 17:36
本帖最後由 jerry2016 於 2025-3-16 17:42 編輯
回覆 2# Lyrica
哦 本身連舊個modem條線起廳 但我房都有個lan口 係咪可以叫師傅拉埋
但hgc要用到6月 唔知咁早裝做乜
作者: howardvcp 時間: 2025-3-17 08:56
因為個sales早d收到錢囉
作者: axeoil 時間: 2025-3-17 10:09
CFU唔會幫咁拉, 佢只會拉條線去主力出口

