Board logo

標題: Cudy 4G Cat 18 AX1800 Wi-Fi 6 路由器 [打印本頁]

作者: 淼林焱    時間: 2025-2-4 14:05     標題: Cudy 4G Cat 18 AX1800 Wi-Fi 6 路由器

呢隻Cudy 4G router 唔使 $1000 又build-in晒幾隻新舊VPN好似幾好有D興趣
[attach]2463433[/attach]
[attach]2463434[/attach]
話說屋企BB仲用行緊copper
但大廈基礎設備老化,近年每年一回南天就死BB
依家每次都要用wifi蛋share頂住先,但D IoT就無得搞
所以想搵隻4G router做backup好耐
有無ching用過或研究過有無咩comment
作者: 蠢貓    時間: 2025-2-4 23:05

點解唔睇cudy p5或者p4?支援4G+5G
作者: 淼林焱    時間: 2025-2-5 13:21

點解唔睇cudy p5或者p4?支援4G+5G
蠢貓 發表於 2025-2-4 23:05


窮玩唔起千元以上既機
不過試左佢個模擬器,唔係好啱心水已放棄
繼續等 華為 4G router 有無會唔會降價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2