Board logo

標題: 經常收到hkbx電話叫升2.5g . . . [打印本頁]

作者: lonesheep    時間: 2024-12-12 01:04     標題: 經常收到hkbx電話叫升2.5g . . .

好鬼煩
講左無需要 用唔到
係咁話2.5g獨立線,好無敵,唔會扯爆
要起現有plan度加8X幾蚊,仲想過兩日就上門換機

作者: 千葉涼平    時間: 2024-12-12 01:19

好鬼煩
講左無需要 用唔到
係咁話2.5g獨立線,好無敵,唔會扯爆
要起現有plan度加8X幾蚊,仲想過兩日就上門 ...
lonesheep 發表於 2024-12-12 01:04


宜家電話都轉哂白名單好耐
作者: bun1080    時間: 2024-12-12 01:36

有幾無敵
100M全屋各有各睇都唔會扯爆啦
作者: chingkit    時間: 2024-12-12 12:18

upgrade完寬頻plan,就要upgrade router,又要換網卡,但換來的只是不明顯的改進。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: rickysuper    時間: 2024-12-12 12:30

本帖最後由 rickysuper 於 2024-12-13 12:16 編輯

deleted
作者: kirafung    時間: 2024-12-12 15:09

出海咁鬼慢, 俾10G 都冇用啦
作者: rickysuper    時間: 2024-12-12 19:08

本帖最後由 rickysuper 於 2024-12-13 12:14 編輯

deleted
作者: pc1668    時間: 2024-12-12 21:10

有幾無敵
100M全屋各有各睇都唔會扯爆啦
bun1080 發表於 2024-12-12 01:36


that's true
作者: kirafung    時間: 2024-12-13 10:21

下載大檔案0K的
rickysuper 發表於 2024-12-12 19:08



    諗起以前HKBN一入夜睇 海外D streaming source 以KB 計,
唔敢再用
作者: yangtz    時間: 2024-12-13 11:49

係香港就係寬頻...  出海就.....
作者: Miipp    時間: 2024-12-13 11:59

下載大檔案0K的
rickysuper 發表於 2024-12-12 19:08


你會睇住進度條?

335MB/s vs 120MB/s 差異係 38s vs 106s
碌兩下網頁乜都完晒

除非係單撈狂人囉,日夜不停單撈幾百 GB 野,兼對方 server 餵到 >120MB/s
作者: rickysuper    時間: 2024-12-13 12:15

deleted





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2