Board logo

標題: HGC 100M ,$50/月, 有冇類似價錢嘅計劃 [打印本頁]

作者: FT907    時間: 2024-12-11 11:56     標題: HGC 100M ,$50/月, 有冇類似價錢嘅計劃

本帖最後由 FT907 於 2024-12-11 11:57 編輯

用緊HGC 100M ,$50/月, 5月到期.

打嚟叫我續約    話70蚊一個月  我睬佢都傻   做唔到50蚊   叫佢cut咗佢!
想問下有冇其他公司  大約呢個價位?   (李氏鑽石型私人屋苑) 我唔需要快    因為我好少用電腦上網    只係貪方便   唔使下下開手機射wifi 出嚟用
(其實買張年卡  有85GB  365日  都係90蚊   應該夠我用      不過真係懶得用手機射出嚟)
作者: bv27149    時間: 2024-12-11 12:09

我hgc100M光纖用左6年$50.初初offer $70,之後$60都係3年約.
不過新居已有寬頻,所以今年8月尾合約完就終止.

via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668    時間: 2024-12-11 15:10

Using HGC $69 100Mb VDSL2, the 2Y contract to be terminated in mid Dec (a few days to go).  If they would offer $50, I am okay
作者: pc1668    時間: 2024-12-11 15:11

本帖最後由 pc1668 於 2024-12-11 15:18 編輯
用緊HGC 100M ,$50/月, 5月到期.

打嚟叫我續約    話70蚊一個月  我睬佢都傻   做唔到50蚊   叫佢cut咗佢! ...
FT907 發表於 2024-12-11 11:56


You need to send cut form (1 month notice)
作者: sam009    時間: 2024-12-11 23:00

回覆 1# FT907
龍國移幢 1000M 50蚊/月 免安裝 我都想幫父母屋企裝龍國移幢, 但無覆蓋. 得HGC 腥港官人 網想行先有
作者: FT907    時間: 2024-12-12 00:51

You need to send cut form (1 month notice)
pc1668 發表於 2024-12-11 15:11



    五月先到期,  我三月 才send  cut   form畀佢啦
作者: FT907    時間: 2024-12-12 00:51

回覆  FT907
龍國移幢 1000M 50蚊/月 免安裝 我都想幫父母屋企裝龍國移幢, 但無覆蓋. 得HGC 腥港官人  ...
sam009 發表於 2024-12-11 23:00



     50蚊/月 免安裝 ?  用sim卡 modem?
作者: NeTZoO    時間: 2024-12-13 21:09

用緊HGC 100M ,$50/月, 5月到期.

打嚟叫我續約    話70蚊一個月  我睬佢都傻   做唔到50蚊   叫佢cut咗佢! ...
FT907 發表於 2024-12-11 11:56


李氏屋苑唔係管理包埋費寬頻咩?
其實50蚊算平,不過100M用舊器材仲穩唔穩定?HGC出面30M/100M我唔建議人哋裝
如果70蚊不如試下icable 1000M(如果入到屋的話),不過你住李氏樓真係未必多選擇,其他電訊商應該要100以上
作者: kinping7714    時間: 2024-12-14 16:22

icable $68
1000m
作者: FT907    時間: 2024-12-16 08:17

李氏屋苑唔係管理包埋費寬頻咩?
其實50蚊算平,不過100M用舊器材仲穩唔穩定?HGC出面30M/100M我唔建議人 ...
NeTZoO 發表於 2024-12-13 21:09



    以前就係    後尾cut咗喇  要自己畀錢裝, 又費事時搞咁多嘢   所以畀錢  keep返用佢囉.
因為我上網唔多   所以so far 覺得ok嘅, 只係偶然connect唔到,  真係一年1-2次, 打電話去客服 就好快搞返掂, 都冇話上唔到網.
i cable...不了, 希特拉都cut佢唔到, 以前試過要終止服務    真係好Q煩.
再keep 住睇下先  反正五月先到期   到時可能畀返50蚊我   就繼續玩
作者: NeTZoO    時間: 2024-12-16 10:02

其實自己用落無問題,唔貴繼續囉,不過HGC行電話線就隨時死下死下忍幾年
有線自己從刀手之後,易cut左啦,反而HKBN學左佢哋舊果套......好學唔學😡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2