Board logo

標題: 光纖寬頻 [打印本頁]

作者: blueslover    時間: 2024-9-28 15:02     標題: 光纖寬頻

小弟剛由HKBN 100M升級到1000M, 電話傾升級時記得個SALES有講過光纖入屋, 但裝綫嗰日師傅打來話光纖入機房再用CAT5E綫入屋, 我就話乜唔係光纖入屋咩? 佢就話要CHECK有無PORT位, 之後就話無PORT位, 如果唔裝就話要SALES聯絡返我, 咁我就話唔係光纖入屋就唔裝。
請教下各位, 而家間間賣廣告都話光纖入屋, 個師傅話光纖入機房再用CAT5E綫入屋係咪偷雞做少啲野? 上網速度係咪同光纖入屋有分別? 佢話無PORT位即位咩意思? 無就裝唔到?
先謝謝各位!
作者: citibatter    時間: 2024-9-28 15:06

小弟剛由HKBN 100M升級到1000M, 電話傾升級時記得個SALES有講過光纖入屋, 但裝綫嗰日師傅打來話光纖入機房 ...
blueslover 發表於 2024-9-28 15:02

其實實質上用起上嚟冇乜分別,光纖入屋你仲要擺多個 modem喺屋企入面。 唔係淨係話個modem使唔使用電嘅問題,而係你要搵位擺佢, 又要留足夠空間畀佢散熱。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: marcochl    時間: 2024-9-28 15:10

1. Port 位即係佢大廈設備仲有冇線位比你
2. 1000M 黎計應該冇速度上分別
3. 用cat5e 有人覺得係仲好因為放少個盒/用少個電插頭位
4. Cat5e 既問題係做唔到>1000M 既plan
作者: wyhui5124    時間: 2024-9-28 15:37

當年HKBN做落100M用Cat5e直出,其中有部份大廈有埋1000M直出,唔駛modem,呢度都唔知幾多師兄想要呢種服務

其本上1000M用Cat5e同光纖入屋分別不大,舊用家覺得唔駛modem仲冇咁易出問題(modem hang機, modem死火牛,其他客安裝時師傅拔錯線等等...)

响屋企只有個RJ45直出1000M,遲D要改位自己DIY就得,唔會攪壞
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-28 16:32

印像中 Cat5 入屋個 ping time 大 D
你 ping google 試下
我係 2ms
作者: cykwok    時間: 2024-9-28 17:16

本帖最後由 cykwok 於 2024-9-28 17:18 編輯

未用過 HKBN1000MB, 用緊HGC1000MB, 是光纖入屋 ONT 擺放位置可以自己選, 個人覺得 光纖傳輸比銅線好 不受干擾 不會氧化, 銅線由機房去到室內 比 室內 ONT 去 PC 長很多.
作者: pbodq    時間: 2024-9-28 17:30

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-28 22:03 編輯
小弟剛由HKBN 100M升級到1000M, 電話傾升級時記得個SALES有講過光纖入屋, 但裝綫嗰日師傅打來話光纖入機房 ...
blueslover 發表於 2024-9-28 03:02 PM


[attach]2444651[/attach]
Cat5入屋企

個師父畀Cat5你, 你執到la, 係我還神都黎唔切, 仲係到疑三嫌疑四

大把人只能揀光纖ja, 若有確實Cat5, 蹼都蹼唔切去申請
有時d樓太新, 無舊Cat5遺留, 你私人醒一百蚊畀佢飲茶, 佢都只能拉光纖
而且拉Cat5的工夫係辛苦過光纖。 當然, 個師傅可能見你用開100Mbps, 直頭用舊線上1000Mbps唔使搞 (如果渣正規矩黎做的話, 係要重新拉)。而由零開始的話, Cat5辛苦過光纖, 重d,硬d,粗d。

如果講效能, bandwidth可能差5-10%, 因機器老唔再花錢更新, 但如果計latency, Cat5基本係必勝, 原理上避開左一次modulation step

你畀d無謂廣告洗腦la

不過HKBN呢幾年有樣衰, 想完全淘汰Cat5, 剦得一條得一條, 省成本逼你用光纖。以前佢Cat5好多服務優惠都削晒, 例如測速保證會剦左, 只得光纖才有這個服務條款。
作者: 愚樂無窮    時間: 2024-9-28 17:36

Cat5e線入屋係好嘢
唔使裝多個modem
Modem壞要放師傅入屋check, 又要我比電費招呼modem
作者: pbodq    時間: 2024-9-28 17:50

回覆 8# 愚樂無窮




最重要還有土地問題, 整多秋樣衰野係到
百害而無一利(在客戶的利益角度)
作者: mxmxm    時間: 2024-9-28 17:59

1000mb 寬頻用光或電都係差唔多, 但要升2500mb 時用Cat5E 的要重新拉過光纖入屋,
我是光纖入屋 1000mb

[attach]2444656[/attach]

[attach]2444657[/attach]
作者: pbodq    時間: 2024-9-28 18:04

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-28 18:06 編輯

回覆 10# mxmxm


仲衰過我條Cat5, 送比我, 我都要諗過

1ms的差距, 足以搶唔到iphone。d bots死寫爛寫, 股票決勝千里, 爭都係爭果1ms

作者: mxmxm    時間: 2024-9-28 18:16

用埋 WiFi 會再慢d, 唔多覺既
作者: pbodq    時間: 2024-9-28 18:27

用埋 WiFi 會再慢d, 唔多覺既
mxmxm 發表於 2024-9-28 06:16 PM




嗯, 亦好有道理
欣賞這種諗法
作者: kwongoc_1016    時間: 2024-9-28 21:28

1Gbps有cat5e入屋執到啦,我想要都無,多隻香爐多隻鬼,cut又唔使還onu,不知幾正。
作者: ToNg.    時間: 2024-9-28 22:01

叫師傅換條cat6得唔得,
觀感就會fit晒

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: cngaiyin    時間: 2024-9-28 22:36

cat5e 理論上行到1G既
應該唔會距離機房超過90m吧?

不過呢 講翻轉頭
係真係應該要求佢開位行翻光纖既
之後同層又有人換 , 又用cat5e呀
如果隔離屋要求行光纖又得既話 , 然後成層得你行cat5e
成件事就會好柒囉
作者: platinum    時間: 2024-9-29 00:38

cat5e 會否難轉IP?
我兩個地址用hkbn,
FTTH offline 一陣就轉到,FTTB offline 幾日都唔轉
作者: linustlinust    時間: 2024-9-29 12:13

搭單詢問
我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直接把電腦的Lan線插在牆身的寬頻插座上便可上網, 方便簡潔. 所以續了100M.
一年前我住的屋苑HKBN也有了1000M,  若將來我選擇升1000M . 是不是很有可能可以光纖入機房再用CAT5E綫入屋, 若是, 又因為我現在已是由機房拉CAT5E綫入我房間, 是不是應該就袛需做光纖入機房這步驟, 不用進屋重新拉線?
作者: pbodq    時間: 2024-9-29 12:54

cat5e 理論上行到1G既
應該唔會距離機房超過90m吧?

不過呢 講翻轉頭
係真係應該要求佢開位行翻光纖既
之後 ...
cngaiyin 發表於 2024-9-28 10:36 PM



唔會的

咁樣反而介仲好, 眾人皆醉我獨醒
人地用劣質cheap野, 無理由自己跟著傻。 自己升級左一個grade做VIP, 係好事
況且你都唔會8掛理隔離屋係行Cat5還是光纖
作者: mxmxm    時間: 2024-9-29 13:03

搭單詢問
我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直 ...
linustlinust 發表於 2024-9-29 12:13 PM



    我估你個情況到時升1000m都是要重新拉光纖入屋,
另外舊的HKBN LAN線有可能只打了四芯用不到1000m,

注意, 千萬唔好將入屋 LAN 線直插電腦上網, 好易中毒中加密勒索
要先入Router再出電腦
作者: pbodq    時間: 2024-9-29 13:15

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-29 13:19 編輯
搭單詢問
我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直 ...
linustlinust 發表於 2024-9-29 12:13 PM


HGC要每月畀多$5電費

你呢個情況, 最理想係打上HKBN sales, 壓幾次價揀光纖1000Mbps。
然後, 當師父來時, 塞一二百蚊畀佢飲茶, 叫佢行Cat5e, 唔好行光纖。如果舊線是4芯, 可能要重新拉, 不過幾年前開始已經係純8芯唔帶電話。
咁之後, login HKBN個personal plan info就會由光纖number變返做普通極速王。
睇下佢做唔做到畀你, 如果唔得, 你就要硬食光纖。
正常來講, HKBN已經好難正常申請到普通版極速王。
作者: pbodq    時間: 2024-9-29 13:17

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-29 13:26 編輯
cat5e 會否難轉IP?
我兩個地址用hkbn,
FTTH offline 一陣就轉到,FTTB offline 幾日都唔轉 ...
platinum 發表於 2024-9-29 12:38 AM


轉MAC一定得
唔轉MAC, 幾日唔夠, 要一兩個月

呢個機制係超無敵理想, 追求穩定有穩定, 想靈活有靈活
作者: linustlinust    時間: 2024-9-29 14:06

回覆 20# mxmxm

了解. 感謝 mxmxm兄.
作者: linustlinust    時間: 2024-9-29 14:07

回覆 21# pbodq

了解. 感謝 pbodq兄.
作者: platinum    時間: 2024-9-29 14:55

轉MAC一定得
唔轉MAC, 幾日唔夠, 要一兩個月

呢個機制係超無敵理想, 追求穩定有穩定, 想靈活有靈活 ...
pbodq 發表於 2024-9-29 13:17



我玩openwrt,轉mac 我試過,直頭換router 都試過
hkbn FTTB 係咬實粒ip
作者: pbodq    時間: 2024-9-29 15:01

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-29 15:16 編輯

回覆 25# platinum


我呢度行Openwrt轉MAC或換牌子就係立即轉IP, 仲要唔同段數, release都懶得打

咁就似乎到到做法唔同

[attach]2444768[/attach]
作者: blueslover    時間: 2024-9-30 09:42

謝謝大家意見!
又想問下如果真的CAT5E線入屋, 我用緊的AC ROUTER應該支持1G? 還是要否換WIFI6或7 ROUTER?
作者: pbodq    時間: 2024-9-30 10:56

回覆 27# blueslover


AC router都有好幾種唔同況狀, 唔浪費時間解釋
直接給出型號慳時間, 或者盲換AX router (好似有d人免費扔出來執)

更慳時間的策略係, 繼續用
用到有朝一日你不滿佢慢, 才去搵原因, 睇下有無需要換
100Mbps都用左咁耐, 可能你自己本身真係無乜特別需要的人(唔知你用黎做乜)

成十幾年, 我上EPC都係行wifi N ja, 就算畀我用wifi 7行10Gbps WAN 都係感覺唔到有改善





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2