作者: ckleea 時間: 2024-6-11 08:38 標題: HGC ok 嗎?
昨天搭車時看見他們賣我住緊的私人屋苑
1000M =>$109
2000M =>$139
價錢好ok
想知道需要用佢哋提供outer/wifi?
作者: w__w 時間: 2024-6-11 09:10
本帖最後由 w__w 於 2024-6-11 09:23 編輯
唔知會唔會關每棟大廈,見朋友用緊hgc 1000m佢話平日用無問題,當多人用(假日/夜晚)會慢
*本人用緊hkbn,行咗cut呢步流程,最後續期1000mb+mytv $99
作者: w__w 時間: 2024-6-11 09:14
本帖最後由 w__w 於 2024-6-11 09:16 編輯
del…
作者: ckleea 時間: 2024-6-11 12:02
HKBN 唔肯減俾我
作者: marcochl 時間: 2024-6-11 13:58
回覆 1# ckleea
我裝左條2000 幾好, 1000 既話你用咩router 都得
2000 既話記得用有2.5G wan port 既router
作者: ckleea 時間: 2024-6-11 14:18
回覆 5# marcochl
明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP address上網?
作者: marcochl 時間: 2024-6-11 15:32
回覆 6# ckleea
佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去router 自己setup
作者: unfairness 時間: 2024-6-11 16:05
回覆 ckleea
佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去rout ...
marcochl 發表於 2024-6-11 15:32
想請教下師兄HGC 2000m個onu 係用咩牌子?
可以分享下嗎?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: smoke_cheese 時間: 2024-6-11 16:45
回覆 ckleea
我裝左條2000 幾好, 1000 既話你用咩router 都得
2000 既話記得用有2.5G wan port 既router ...
marcochl 發表於 2024-6-11 13:58
Upload 有幾多左右?
作者: landfi 時間: 2024-6-11 17:45
本帖最後由 landfi 於 2024-6-11 17:46 編輯
HGC OK
作者: NeTZoO 時間: 2024-6-11 17:49
HGC OK,我覺得好過HKBN
之前用左5年,轉左2年HKBN,黎緊都會轉返去HGC
作者: cykwok 時間: 2024-6-11 17:52
服務速度我覺得 ok, 數月前續了約 1000Mb $99*36 + $1,000 HGCmore.
作者: marcochl 時間: 2024-6-11 18:06
回覆 9# smoke_cheese
download 2000 upload 1000
作者: marcochl 時間: 2024-6-11 18:08
回覆 8# unfairness
個盒面冇寫牌子, 之後再update
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-11 19:29
nokia
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KING008 時間: 2024-6-11 19:33
有沒斷線問題?
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-11 19:57
FTTH 未試過斷線。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-11 20:11
我覺得HGC出海好過HKBN。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mxmxm 時間: 2024-6-11 20:22
回覆 ckleea
佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去rout ...
marcochl 發表於 2024-6-11 03:32 PM
這個 Plan 正, 可以單線用到 2gb 下載, 我覺得好用過 2 X 1000mb 的 Plan 用 Dual wan 去行
作者: LEARZA 時間: 2024-6-11 20:52
Nokia G-010G-T
作者: LEARZA 時間: 2024-6-11 20:53
回覆 9# smoke_cheese
1000
作者: LEARZA 時間: 2024-6-11 20:56
回覆 marcochl
明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP addres ...
ckleea 發表於 2024-6-11 14:18
插條 ethernet線去 G-010G-T就自動攞IP address
作者: curtis1999 時間: 2024-6-12 08:47
我近期都簽約HGC1000m!$75x36,HKBN唔肯減價要129…..
作者: FEUPCCK 時間: 2024-6-12 09:08
回覆 marcochl
明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP addres ...
ckleea 發表於 2024-6-11 14:18
我唔係
作者: akuma99 時間: 2024-6-12 10:31
公屋
1000M =>$75
作者: 火雲耶神 時間: 2024-6-12 11:08
i don't know
作者: chan05 時間: 2024-6-14 11:16
回復 18 #VR2XXX
師兄, 可唔可以post 出海速度或連大陸速度, 屋企用HKBN , 係淘寶到買咗emby服務 睇高清片(通常server 係外國或大陸),好多都連到好慢,但用咗數據(smartone)或返到公司用wifi (pccw),就load 得快好多
via HKEPC Reader for Android
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-15 07:16
[attach]2427192[/attach]
海外同中國嘅速度真係唔需要擔心。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: chan05 時間: 2024-6-15 08:06
回復 28 #VR2XXX
希望師兄唔係曲線
via HKEPC Reader for Android
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-15 10:08
本帖最後由 VR2XXX 於 2024-6-15 02:10 編輯
回覆 29# chan05
真心。不是曲。
作者: hk03 時間: 2024-6-17 11:45
用緊HGC 100mb 係咪都係呢個速度?
via HKEPC Reader for Android
作者: y8u99amc13 時間: 2024-6-18 01:37
回復 28 #VR2XXX
海外就算係OK啦,但大陸快就有保留,基本上連去大陸電信聯通,絕大部分都係兜美國/日本/韓國入去上海。以前連大陸移動係經CMI直接入廣州,依家都時不時兜美國,快得去邊
作者: VR2XXX 時間: 2024-6-19 08:47
https://www.pcmarket.com.hk/hgc-build-fiber-network-in-philippines-connect-subsea-cable-from-all-over-the-world/
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: happygo28 時間: 2024-6-20 09:14
有朋友用咗幾年 沒有什麼大問題 (打快game就唔知了)
作者: Mr.Tom 時間: 2024-6-22 00:23
之前未賣,上不了大陸
via HKEPC Reader for Android
作者: 電腦黑仔 時間: 2024-6-22 12:11
我用緊HGC 1000MB包家居電話+MYTV $99/1個月,我住居屋
我8月到期,係咪可以壓價$75/1個月?$75包唔包家居電話+MYTV?
作者: aaaaabhk 時間: 2024-6-22 23:19
大陸應該好左好多啦.
上星期去左深圳一間酒店.登入返佢地既2.4G 既WIFI居然係行緊core.hgc.com.hk 上到FB whatsapp ig.
Ping去google.com 10ms.速度有28mbps.
用guest 會去左中國聯通. 速度一樣上唔到FB
作者: user123400 時間: 2024-6-22 23:31
其實而家好多流量係咪已經唔使出海,例如cloudflare, google , aws , etc 喺香港都有本地CDN / local server?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Mr.Tom 時間: 2024-6-24 01:53
果時重系vdsl 100M ,用3年,最後半年玩限速,同一條線第二個login 無事,系我個有事。最後轉左PCCW 8M 再free up上光纖100M
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: aaaaabhk 時間: 2024-6-24 23:38
我係未賣盤果陣我都用緊VDSL.成日斷線!
後尾用VDSL2先穩定!
而家用緊係HKT應該都 10幾年光纖啦!試過無光到壞火牛壞modem
!但第2日就會整返好!跟住而家係裝多條hkbn!
唔知hgc而家點啦!果陣維修拖下你幾日甘囉
作者: 1597532468000 時間: 2024-6-25 00:34
本帖最後由 1597532468000 於 2024-6-25 00:37 編輯
hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時唔知點解會得番100M 都係要熄ont
除左呢d 用落算幾好 冇斷過線
作者: jk1399 時間: 2026-1-24 02:58
本帖最後由 jk1399 於 2026-6-22 05:48 編輯
hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時 ...
1597532468000 發表於 2024-6-25 00:34
是不是你條LAN線問題....
無乜可能會"唔知點解會得番100M"
作者: pritt 時間: 2026-1-29 12:24
各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem 可以有2 個 lan port 俾我分別插廳個router 同 房個 router,但如果轉2000M 就得返一個 lan port 出,咁我廳同房點樣駁到線?
上次諗住upgrade 去 2000M,點知師傅上到黎話只可以一個 lan port 駁廳個 router 或房個 router,唔可以同時駁2個 router...
最後無 upgrade 用返 1000M
作者: evantkh 時間: 2026-1-29 12:39
本帖最後由 evantkh 於 2026-1-29 12:41 編輯
各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem ...
pritt 發表於 2026-1-29 12:24
除非你想分隔,否則房router唔開DHCP、改IP唔好同出面router LAN撞,中間LAN線router LAN接router LAN即可
作者: normalyan 時間: 2026-1-29 13:04
各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem ...
pritt 發表於 2026-1-29 12:24
冇錯, 房間router轉dummy AP即可
作者: normalyan 時間: 2026-1-29 13:05
咁正, 師兄1k hgcMore買咗啲乜?
作者: cykwok 時間: 2026-1-29 17:18
本帖最後由 cykwok 於 2026-1-29 17:22 編輯
Mobiwarm MWCMI03-S HGC more $1,188.00 $補現金188.00
https://www.fortress.com.hk/zh-h ... 73?variant=12982873
最近信箱收到的廣告 (小心詐騙), 僅供你參考
[attach]2513465[/attach]
作者: jimshuihk 時間: 2026-1-31 12:13
經Smartone 申請個2.2G 寬頻,都係用HGC 網絡,每月$118,3年約,用落好過HKBN 個 1G 服務,唔錯的
作者: chan05 時間: 2026-4-24 15:04
剛剛同Smartone 續咗3年, 轉咗HGC 1000mb 照舊都係收返88 一個月, 之前係HKBN 100mb
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 昨天 05:46
hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時 ...
1597532468000 發表於 2024-6-25 00:34
hgc轉ip, router改mac address後reboot router就拎到新ip
唔洗郁過modem
作者: jk1399 時間: 昨天 05:46
Mobiwarm MWCMI03-S HGC more $1,188.00 $補現金188.00
最近信箱收到的廣告 (小心詐騙), 僅供你參考
...
cykwok 發表於 2026-1-29 17:18
作者: cykwok 時間: 昨天 17:03
小心詐騙, 不是說肯定他是詐騙.
作者: 1597532468000 時間: 昨天 20:17
人地刷存在感要借你過橋

作者: robotmaster 時間: 昨天 21:58
咁即係可以 多個設備有 public IP 地址上網 ?
作者: jk1399 時間: 9 小時前
NO, 只派一個

