Board logo

標題: HGC ok 嗎? [打印本頁]

作者: ckleea    時間: 2024-6-11 08:38     標題: HGC ok 嗎?

昨天搭車時看見他們賣我住緊的私人屋苑

1000M =>$109
2000M =>$139

價錢好ok

想知道需要用佢哋提供outer/wifi?
作者: w__w    時間: 2024-6-11 09:10

本帖最後由 w__w 於 2024-6-11 09:23 編輯

唔知會唔會關每棟大廈,見朋友用緊hgc 1000m佢話平日用無問題,當多人用(假日/夜晚)會慢

*本人用緊hkbn,行咗cut呢步流程,最後續期1000mb+mytv $99
作者: w__w    時間: 2024-6-11 09:14

本帖最後由 w__w 於 2024-6-11 09:16 編輯

del…
作者: ckleea    時間: 2024-6-11 12:02

唔知會唔會關每棟大廈,見朋友用緊hgc 1000m佢話平日用無問題,當多人用(假日/夜晚)會慢

*本人用緊hkbn ...
w__w 發表於 2024-6-11 09:10



    HKBN 唔肯減俾我
作者: marcochl    時間: 2024-6-11 13:58

回覆 1# ckleea

我裝左條2000 幾好, 1000 既話你用咩router 都得
2000 既話記得用有2.5G wan port 既router
作者: ckleea    時間: 2024-6-11 14:18

回覆 5# marcochl


明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP address上網?
作者: marcochl    時間: 2024-6-11 15:32

回覆 6# ckleea

佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去router 自己setup
作者: unfairness    時間: 2024-6-11 16:05

回覆  ckleea

佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去rout ...
marcochl 發表於 2024-6-11 15:32

想請教下師兄HGC 2000m個onu 係用咩牌子?

可以分享下嗎?     

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: smoke_cheese    時間: 2024-6-11 16:45

回覆  ckleea
我裝左條2000 幾好, 1000 既話你用咩router 都得
2000 既話記得用有2.5G wan port 既router ...
marcochl 發表於 2024-6-11 13:58

Upload 有幾多左右?
作者: landfi    時間: 2024-6-11 17:45

本帖最後由 landfi 於 2024-6-11 17:46 編輯

HGC OK
作者: NeTZoO    時間: 2024-6-11 17:49

HGC OK,我覺得好過HKBN
之前用左5年,轉左2年HKBN,黎緊都會轉返去HGC
作者: cykwok    時間: 2024-6-11 17:52

服務速度我覺得 ok, 數月前續了約 1000Mb $99*36 + $1,000 HGCmore.
作者: marcochl    時間: 2024-6-11 18:06

回覆 9# smoke_cheese

download 2000 upload 1000
作者: marcochl    時間: 2024-6-11 18:08

回覆 8# unfairness

個盒面冇寫牌子, 之後再update
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-11 19:29

回覆  unfairness

個盒面冇寫牌子, 之後再update
marcochl 發表於 2024-6-11 10:08

nokia

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KING008    時間: 2024-6-11 19:33

有沒斷線問題?
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-11 19:57

有沒斷線問題?
KING008 發表於 2024-6-11 11:33

FTTH 未試過斷線。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-11 20:11

HGC OK,我覺得好過HKBN
之前用左5年,轉左2年HKBN,黎緊都會轉返去HGC
NeTZoO 發表於 2024-6-11 09:49

我覺得HGC出海好過HKBN。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mxmxm    時間: 2024-6-11 20:22

回覆  ckleea

佢2G 果個ONU 係一個光入單RJ45 (2.5Gbps) 出既device, 好細盒既
可以直接吉條lan 線去rout ...
marcochl 發表於 2024-6-11 03:32 PM



    這個 Plan 正, 可以單線用到 2gb 下載, 我覺得好用過 2 X 1000mb 的 Plan 用 Dual wan 去行
作者: LEARZA    時間: 2024-6-11 20:52

想請教下師兄HGC 2000m個onu 係用咩牌子?

可以分享下嗎?      

via HKEPC IRF  ...
unfairness 發表於 2024-6-11 16:05



    Nokia G-010G-T
作者: LEARZA    時間: 2024-6-11 20:53

回覆 9# smoke_cheese


    1000
作者: LEARZA    時間: 2024-6-11 20:56

回覆  marcochl


明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP addres ...
ckleea 發表於 2024-6-11 14:18


插條 ethernet線去 G-010G-T就自動攞IP address
作者: curtis1999    時間: 2024-6-12 08:47

我近期都簽約HGC1000m!$75x36,HKBN唔肯減價要129…..
作者: FEUPCCK    時間: 2024-6-12 09:08

回覆  marcochl


明白,
咁HGC 是用乜 cable modem?
係咪好似HKBN 咪插條 ethernet線就自動攞 IP addres ...
ckleea 發表於 2024-6-11 14:18


我唔係
作者: akuma99    時間: 2024-6-12 10:31

公屋
1000M =>$75
作者: 火雲耶神    時間: 2024-6-12 11:08

i don't know
作者: chan05    時間: 2024-6-14 11:16

回復 18 #VR2XXX
師兄, 可唔可以post 出海速度或連大陸速度, 屋企用HKBN , 係淘寶到買咗emby服務 睇高清片(通常server 係外國或大陸),好多都連到好慢,但用咗數據(smartone)或返到公司用wifi (pccw),就load 得快好多


via HKEPC Reader for Android
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-15 07:16

回復 VR2XXX
師兄, 可唔可以post 出海速度或連大陸速度, 屋企用HKBN , 係淘寶到買咗emby服務 睇高清片( ...
chan05 發表於 2024-6-14 03:16

[attach]2427192[/attach]
海外同中國嘅速度真係唔需要擔心。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: chan05    時間: 2024-6-15 08:06

回復 28 #VR2XXX

希望師兄唔係曲線 , 但有人話和記賣咗盤後好咗好多

via HKEPC Reader for Android
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-15 10:08

本帖最後由 VR2XXX 於 2024-6-15 02:10 編輯

回覆 29# chan05
真心。不是曲。
作者: hk03    時間: 2024-6-17 11:45

海外同中國嘅速度真係唔需要擔心。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
VR2XXX 發表於 2024-6-15 07:16

用緊HGC 100mb 係咪都係呢個速度?

via HKEPC Reader for Android
作者: y8u99amc13    時間: 2024-6-18 01:37

回復 28 #VR2XXX

海外就算係OK啦,但大陸快就有保留,基本上連去大陸電信聯通,絕大部分都係兜美國/日本/韓國入去上海。以前連大陸移動係經CMI直接入廣州,依家都時不時兜美國,快得去邊
作者: VR2XXX    時間: 2024-6-19 08:47

https://www.pcmarket.com.hk/hgc-build-fiber-network-in-philippines-connect-subsea-cable-from-all-over-the-world/

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: happygo28    時間: 2024-6-20 09:14

昨天搭車時看見他們賣我住緊的私人屋苑

1000M =>$109
2000M =>$139

價錢好ok

想知道需要用佢哋提供outer ...
ckleea 發表於 2024-6-11 08:38



    有朋友用咗幾年  沒有什麼大問題  (打快game就唔知了)
作者: Mr.Tom    時間: 2024-6-22 00:23

回復 VR2XXX

希望師兄唔係曲線  , 但有人話和記賣咗盤後好咗好多

via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2024-6-15 08:06

之前未賣,上不了大陸

via HKEPC Reader for Android
作者: 電腦黑仔    時間: 2024-6-22 12:11

我用緊HGC 1000MB包家居電話+MYTV $99/1個月,我住居屋
我8月到期,係咪可以壓價$75/1個月?$75包唔包家居電話+MYTV?
作者: aaaaabhk    時間: 2024-6-22 23:19

之前未賣,上不了大陸  

via HKEPC Reader for Android
Mr.Tom 發表於 2024-6-22 00:23


大陸應該好左好多啦.
上星期去左深圳一間酒店.登入返佢地既2.4G 既WIFI居然係行緊core.hgc.com.hk 上到FB whatsapp ig.
Ping去google.com 10ms.速度有28mbps.
用guest 會去左中國聯通. 速度一樣上唔到FB
作者: user123400    時間: 2024-6-22 23:31

其實而家好多流量係咪已經唔使出海,例如cloudflare, google , aws , etc 喺香港都有本地CDN / local server?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Mr.Tom    時間: 2024-6-24 01:53

大陸應該好左好多啦.
上星期去左深圳一間酒店.登入返佢地既2.4G 既WIFI居然係行緊core.hgc.com.hk 上到FB ...
aaaaabhk 發表於 2024-6-22 23:19

果時重系vdsl 100M ,用3年,最後半年玩限速,同一條線第二個login 無事,系我個有事。最後轉左PCCW 8M 再free up上光纖100M

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: aaaaabhk    時間: 2024-6-24 23:38

果時重系vdsl 100M ,用3年,最後半年玩限速,同一條線第二個login 無事,系我個有事。最後轉左PCCW 8M  ...
Mr.Tom 發表於 2024-6-24 01:53


我係未賣盤果陣我都用緊VDSL.成日斷線!
後尾用VDSL2先穩定!
而家用緊係HKT應該都 10幾年光纖啦!試過無光到壞火牛壞modem
!但第2日就會整返好!跟住而家係裝多條hkbn!
唔知hgc而家點啦!果陣維修拖下你幾日甘囉
作者: 1597532468000    時間: 2024-6-25 00:34

本帖最後由 1597532468000 於 2024-6-25 00:37 編輯

hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時唔知點解會得番100M 都係要熄ont

除左呢d 用落算幾好 冇斷過線
作者: jk1399    時間: 2026-1-24 02:58

本帖最後由 jk1399 於 2026-6-22 05:48 編輯
hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時 ...
1597532468000 發表於 2024-6-25 00:34


是不是你條LAN線問題....
無乜可能會"唔知點解會得番100M"
作者: pritt    時間: 2026-1-29 12:24

各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem 可以有2 個 lan port 俾我分別插廳個router 同 房個 router,但如果轉2000M 就得返一個 lan port 出,咁我廳同房點樣駁到線?
上次諗住upgrade 去 2000M,點知師傅上到黎話只可以一個 lan port 駁廳個 router 或房個 router,唔可以同時駁2個 router...

最後無 upgrade 用返 1000M
作者: evantkh    時間: 2026-1-29 12:39

本帖最後由 evantkh 於 2026-1-29 12:41 編輯
各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem  ...
pritt 發表於 2026-1-29 12:24


除非你想分隔,否則房router唔開DHCP、改IP唔好同出面router LAN撞,中間LAN線router LAN接router LAN即可
作者: normalyan    時間: 2026-1-29 13:04

各位用緊 2000M HGC 既師兄,想請教下,佢個2G modem 你得一條 lan 線插出去 router,本身1000M 個 modem  ...
pritt 發表於 2026-1-29 12:24

冇錯, 房間router轉dummy AP即可
作者: normalyan    時間: 2026-1-29 13:05

服務速度我覺得 ok, 數月前續了約 1000Mb $99*36 + $1,000 HGCmore.
cykwok 發表於 2024-6-11 17:52

咁正, 師兄1k hgcMore買咗啲乜?
作者: cykwok    時間: 2026-1-29 17:18

本帖最後由 cykwok 於 2026-1-29 17:22 編輯
咁正, 師兄1k hgcMore買咗啲乜?
normalyan 發表於 2026-1-29 13:05

Mobiwarm MWCMI03-S HGC more $1,188.00 $補現金188.00

https://www.fortress.com.hk/zh-h ... 73?variant=12982873

最近信箱收到的廣告 (小心詐騙), 僅供你參考
[attach]2513465[/attach]
作者: jimshuihk    時間: 2026-1-31 12:13

經Smartone 申請個2.2G 寬頻,都係用HGC 網絡,每月$118,3年約,用落好過HKBN 個 1G 服務,唔錯的
作者: chan05    時間: 2026-4-24 15:04

剛剛同Smartone 續咗3年, 轉咗HGC 1000mb 照舊都係收返88 一個月, 之前係HKBN 100mb

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 昨天 05:46

hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
轉ip好麻煩 改mac address會唔派ip
可能要熄機15分鐘
有時 ...
1597532468000 發表於 2024-6-25 00:34

hgc轉ip, router改mac address後reboot router就拎到新ip
唔洗郁過modem
作者: jk1399    時間: 昨天 05:46

Mobiwarm MWCMI03-S HGC more $1,188.00 $補現金188.00



最近信箱收到的廣告 (小心詐騙), 僅供你參考
...
cykwok 發表於 2026-1-29 17:18
咁你仲貼上來?
作者: cykwok    時間: 昨天 17:03

咁你仲貼上來?
jk1399 發表於 2026-6-22 05:46

小心詐騙, 不是說肯定他是詐騙.
作者: 1597532468000    時間: 昨天 20:17

小心詐騙, 不是說肯定他是詐騙.
cykwok 發表於 2026-6-22 17:03


    人地刷存在感要借你過橋
作者: robotmaster    時間: 昨天 21:58

hgc 1000M
用nokia ont
每個port都拎到public ip
1597532468000 發表於 2024-6-24 16:34


咁即係可以 多個設備有 public IP 地址上網 ?
作者: jk1399    時間: 9 小時前

咁即係可以 多個設備有 public IP 地址上網 ?
robotmaster 發表於 2026-6-22 21:58



    NO, 只派一個





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2