Board logo

標題: 轉左HKT2500MB但都係得1GPS!!! [打印本頁]

作者: qqww45678    時間: 2024-3-8 20:27     標題: 轉左HKT2500MB但都係得1GPS!!!

本帖最後由 qqww45678 於 2024-3-8 20:32 編輯

我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port
[attach]2413967[/attach]
用左hkt個測速都係800mb-1gps
[attach]2413968[/attach]
介面卡呢個位應該無set錯
[attach]2413969[/attach]



有冇ching可以幫下我!!!!唔該大家指教下
作者: 肉類    時間: 2024-3-8 21:14

係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps[attach]2413976[/attach]
作者: 扑街仔    時間: 2024-3-8 21:27

樓主不是用緊cat5吧...
作者: qqww45678    時間: 2024-3-8 21:33

回覆 2# 肉類
用緊呢條.....樓下鋪頭買
[attach]2413979[/attach]
作者: 肉類    時間: 2024-3-8 22:24

本帖最後由 肉類 於 2024-3-8 22:26 編輯

回覆 4# qqww45678

建議你試下用圓線,唔好用扁線
距離唔係太遠cat6就夠行10gbps
作者: grxgr    時間: 2024-3-8 22:26

不如你影下你modem點接入條wan, 有無插係10Ghz, 定插左係1Ghz
作者: kb8kb82006    時間: 2024-3-8 22:36

係咪冇即場睇住師父試2.5G速呀?
我裝都係咁,佢側側博,部laptop連2.5G口都冇,又唔記得帶外置2.5GLAN
是但測完比都唔比我睇就話OK哂已有2.5G速,我見佢都冇工具試2.5G,就話收貨免得為難人
結果呢? 食個飯番黎開機一測,再睇乙太網都係得1000MB
就知出事,即刻打比師父,佢當我咩都唔識,話平板一定去唔到2.5呀,又話我路由食唔到2.5G(用緊AX86U PRO ),我話直插B760M,I9U,SSD 同做好SETTING都唔得,佢先緊張起黎,知我唔係傻仔,即刻幫我跟左3次(來回電話3次)同機PCCW溝通,最後先成功上到2.5G

樓主你打多幾次電話比師父叫佢再同機房再RESET多幾次啦
作者: mxmxm    時間: 2024-3-8 22:38

Lan Port 有塵?

唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴
作者: Tom_jerry    時間: 2024-3-8 22:44

我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port

用左hkt個 ...
qqww45678 發表於 2024-3-8 12:27

Call CS 明顯係機房settings 錯誤
作者: ToNg.    時間: 2024-3-8 22:55

係咪冇即場睇住師父試2.5G速呀?
我裝都係咁,佢側側博,部laptop連2.5G口都冇,又唔記得帶外置2.5GLAN
是但 ...
kb8kb82006 發表於 2024-3-8 22:36

係,pccw D 師父係咁
你裝2.5g 個師父都係帶部 X230..... 仲用緊WIN7 notebook 黎同你試,
你話要試2.5G,又會話得一部機,幾百個師父用,要等,無得即刻試,
你可以打去CS話,一定要試2.5G,
就會慢慢等到師父帶部新小小notebook 黎同你試
(其實都係插asus 2.5Gb usb lan)
作者: frozenthrone    時間: 2024-3-9 13:24

Lan Port 有塵?

唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴
mxmxm 發表於 2024-3-8 22:38

香港街舖買一定貴喇

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: happychanbb    時間: 2024-3-9 20:16

回覆  肉類
用緊呢條.....樓下鋪頭買
qqww45678 發表於 2024-3-8 21:33



    扁線 就算數啦
仲要兩舊水
作者: sk2k    時間: 2024-3-9 22:46

扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴.
不如先試好部腦同 modem  之間個連線先, 換線好用 2.5G usb  lan  好, 你幅圖都 show  緊只係 detect  到 1G ..
定係 pccw  隻 modem 根本無 2.5G  lan port  (應該唔會掛 ??) ? 不如影埋隻野或者 post model number  出黎睇下 la..
作者: upsagel    時間: 2024-3-11 10:49

扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴.
不如先試好部腦同 modem  之間個連線先, 換線好 ...
sk2k 發表於 2024-3-9 22:46



    自用30米扁線可以行到2.5Gbps
已穩定用超過一年

三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps挑戰!
https://upsangel.com/router-2/30m-2-5gbps-100-dollors-challenges/
作者: happychanbb    時間: 2024-3-11 11:12

本帖最後由 happychanbb 於 2024-3-11 11:18 編輯
自用30米扁線可以行到2.5Gbps
已穩定用超過一年

三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps ...
upsagel 發表於 2024-3-11 10:49


小U  唔係唔得
只係用扁線而fail 嘅話  我會笑樓主囉
差唔多兩三個月就有post
因為扁線而跑唔足 1000Mbps
同埋兩舊水買條"cat 7"   真係智商稅

留路線規格與網路線種類樣板大公開!網路線選擇前必看!只要你懂線,線就會幫你|AWG、CAT6、CAT5e是什麼?扁線能用嗎?專家超詳細解說【弱電通】
https://www.youtube.com/watch?v=qvSyuHLpOS0&t=1445s

packet loss , 干擾 等等都一定差過正常圓線  
切開條線 分分鐘係多芯線
作者: java2    時間: 2024-3-11 12:03

你個port 只係連緊1000M, 裝完師傳有冇試過行到2.5G? 冇就call cs 啦
另有冇2.5G WAN router , 有就插埋試下

係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps
肉類 發表於 2024-3-8 21:14

作者: man123    時間: 2024-3-11 13:18

Cat5e,Cat6,Cat6e,Cat8
作者: mxmxm    時間: 2024-3-11 13:33

自已玩線Cat6就算, 再升速用光纖
作者: iceivanchan    時間: 2024-3-11 16:55

回復 1 #qqww45678

你係咪聽左個師父講是旦插一個就上到呀?2 .5g要插10g個位先用到,插其他都上到但只得1g

via HKEPC Reader for Android
作者: 樓主    時間: 2024-3-11 17:09

Cat 7線成2舊水...... 淘寶1.5米比盡20蚊都應該有.
足足可以買10條
作者: java2    時間: 2024-3-11 22:01

樓主個條10m 淘都要7-80人仔, 1舊水咪當交稅

Cat 7線成2舊水...... 淘寶1.5米比盡20蚊都應該有.
足足可以買10條
樓主 發表於 2024-3-11 17:09

作者: Kin_2012    時間: 2024-3-11 22:38

Lan Port 有塵?

唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴
mxmxm 發表於 2024-3-8 22:38


比人搵笨當然貴 。。。。
作者: 樓主    時間: 2024-3-12 07:00

樓主個條10m 淘都要7-80人仔, 1舊水咪當交稅
java2 發表於 2024-3-11 22:01

夜繽紛. 政府多謝樓主





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2