作者: qqww45678 時間: 2024-3-8 20:27 標題: 轉左HKT2500MB但都係得1GPS!!!
本帖最後由 qqww45678 於 2024-3-8 20:32 編輯
我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port
[attach]2413967[/attach]
用左hkt個測速都係800mb-1gps
[attach]2413968[/attach]
介面卡呢個位應該無set錯
[attach]2413969[/attach]
有冇ching可以幫下我!!!!唔該大家指教下
作者: 肉類 時間: 2024-3-8 21:14
係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps[attach]2413976[/attach]
作者: 扑街仔 時間: 2024-3-8 21:27
樓主不是用緊cat5吧...
作者: qqww45678 時間: 2024-3-8 21:33
回覆 2# 肉類
用緊呢條.....樓下鋪頭買
[attach]2413979[/attach]
作者: 肉類 時間: 2024-3-8 22:24
本帖最後由 肉類 於 2024-3-8 22:26 編輯
回覆 4# qqww45678
建議你試下用圓線,唔好用扁線
距離唔係太遠cat6就夠行10gbps
作者: grxgr 時間: 2024-3-8 22:26
不如你影下你modem點接入條wan, 有無插係10Ghz, 定插左係1Ghz
作者: kb8kb82006 時間: 2024-3-8 22:36
係咪冇即場睇住師父試2.5G速呀?
我裝都係咁,佢側側博,部laptop連2.5G口都冇,又唔記得帶外置2.5GLAN
是但測完比都唔比我睇就話OK哂已有2.5G速,我見佢都冇工具試2.5G,就話收貨免得為難人
結果呢? 食個飯番黎開機一測,再睇乙太網都係得1000MB
就知出事,即刻打比師父,佢當我咩都唔識,話平板一定去唔到2.5呀,又話我路由食唔到2.5G(用緊AX86U PRO
),我話直插B760M,I9U,SSD 同做好SETTING都唔得,佢先緊張起黎,知我唔係傻仔,即刻幫我跟左3次(來回電話3次)同機PCCW溝通,最後先成功上到2.5G樓主你打多幾次電話比師父叫佢再同機房再RESET多幾次啦
作者: mxmxm 時間: 2024-3-8 22:38
Lan Port 有塵?
唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴
作者: Tom_jerry 時間: 2024-3-8 22:44
我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port
用左hkt個 ...
qqww45678 發表於 2024-3-8 12:27
Call CS
明顯係機房settings 錯誤 作者: ToNg. 時間: 2024-3-8 22:55
係,pccw D 師父係咁
你裝2.5g 個師父都係帶部 X230..... 仲用緊WIN7 notebook 黎同你試,
你話要試2.5G,又會話得一部機,幾百個師父用,要等,無得即刻試,
你可以打去CS話,一定要試2.5G,
就會慢慢等到師父帶部新小小notebook 黎同你試
(其實都係插asus 2.5Gb usb lan)
作者: frozenthrone 時間: 2024-3-9 13:24
香港街舖買一定貴喇
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: happychanbb 時間: 2024-3-9 20:16
扁線 就算數啦

仲要兩舊水



作者: sk2k 時間: 2024-3-9 22:46
扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴.
不如先試好部腦同 modem 之間個連線先, 換線好用 2.5G usb lan 好, 你幅圖都 show 緊只係 detect 到 1G ..
定係 pccw 隻 modem 根本無 2.5G lan port (應該唔會掛 ??) ? 不如影埋隻野或者 post model number 出黎睇下 la..
作者: upsagel 時間: 2024-3-11 10:49
自用30米扁線可以行到2.5Gbps

已穩定用超過一年
三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps挑戰!
https://upsangel.com/router-2/30m-2-5gbps-100-dollors-challenges/
作者: happychanbb 時間: 2024-3-11 11:12
本帖最後由 happychanbb 於 2024-3-11 11:18 編輯
小U 唔係唔得
只係用扁線而fail 嘅話 我會笑樓主囉
差唔多兩三個月就有post
因為扁線而跑唔足 1000Mbps
同埋兩舊水買條"cat 7" 真係智商稅
留路線規格與網路線種類樣板大公開!網路線選擇前必看!只要你懂線,線就會幫你|AWG、CAT6、CAT5e是什麼?扁線能用嗎?專家超詳細解說【弱電通】
https://www.youtube.com/watch?v=qvSyuHLpOS0&t=1445s
packet loss , 干擾 等等都一定差過正常圓線
切開條線 分分鐘係多芯線

作者: java2 時間: 2024-3-11 12:03
你個port 只係連緊1000M, 裝完師傳有冇試過行到2.5G? 冇就call cs 啦
另有冇2.5G WAN router , 有就插埋試下
作者: man123 時間: 2024-3-11 13:18
Cat5e,Cat6,Cat6e,Cat8
作者: mxmxm 時間: 2024-3-11 13:33
自已玩線Cat6就算, 再升速用光纖
作者: iceivanchan 時間: 2024-3-11 16:55
回復 1 #qqww45678
你係咪聽左個師父講是旦插一個就上到呀?2 .5g要插10g個位先用到,插其他都上到但只得1g
via HKEPC Reader for Android
作者: 樓主 時間: 2024-3-11 17:09
Cat 7線成2舊水...... 淘寶1.5米比盡20蚊都應該有.
足足可以買10條
作者: java2 時間: 2024-3-11 22:01
樓主個條10m 淘都要7-80人仔, 1舊水咪當交稅
作者: Kin_2012 時間: 2024-3-11 22:38
比人搵笨當然貴 。。。。
作者: 樓主 時間: 2024-3-12 07:00

