作者: Super169 時間: 2022-11-21 01:56 標題: Mesh 穿牆掂唔掂?
屋企套 wifi 唔係好穩定, 見家陣好多人都話 Mesh 好用, 想試玩下.
之前過用 ASUS AX86U, 買果陣講到千幾呎都得, 但試過穿完一幅主力牆之後, 弱左好多, 再過一幅薄牆就無哂訊號, 去唔到門鎖.
唔知家陣 D mesh network 穩唔穩定, 我見主要 asus, linksys 同 netgear (唔想玩 tp-link).
- ASUS: XD6
- Linksys: MX8400 AX4200
- Netgear: RBK752 Orbi AX4200
價錢差唔多, 唔知邊隻會好D. 自己比較鐘意 asus / netgear, 樣好D.
諗住主力牆既兩邊各放一隻, 一隻比 廳同廚房用, 中間無牆應該無問題.
另一隻比裡面三間房用, 最多有可能要穿 2 幅薄牆加 2 隻門, 唔知 mesh 掂唔掂, 可能要加多隻.
我見佢 D 圖, 穿一兩幅牆後, 多數都要中間再加一隻.
另一個諗法, 因為我本身行緊 POE AP, 主力牆兩邊通左線既. 但只有一個位附近有電制.
可以買兩隻 Router, 一隻做 AP, 或者行 asus 既 aimesh 之類.
要比幾間房用果隻, 如果用 wifi router, 係咪應該會比 mesh 好呢?
作者: KinChungE 時間: 2022-11-21 02:08
mesh係唔會比傳統router訊號強
唯一好處係可以做到seamless switching
如果你唔需要又拉到線的話, 分開幾隻router做ap仲好
作者: kofz 時間: 2022-11-21 02:14
Mesh要訊號好
擺位好重要
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Super169 時間: 2022-11-21 09:29
唔該哂兩位 ching.
我初時諗, mesh 只要有電既地方就加得, 但唔知要點擺至好.
如果咁, 係咪用番 wifi router + AP 好D呢?
基本上, 因為主力牆兩邊有線, 廳果邊可以裝隻 AP 唔會有問題.
問題係, 我入面幾間房, 只有 WAN 出口裝 router 果度有電制.
其仔房無拉線去有電制既地方, 萬一最遠間房收唔到 (之前 AX86U 都係有呢個問題), 係咪都可以加一粒無線既 mesh 呢?
即係 wifi router + 有線 AP + 無線 AP
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-21 09:33
好多 AP 都可以用 LAN 線供埋電 , 有 LAN 頭就唔駛理個電掣係邊
作者: 张无忌 時間: 2022-11-21 09:46
要穿透力好!一定要频率低!那么WiFi频率最低就是2.4G。现在我家里1200英尺 + 600英尺的花园,用一个2.4G WiFi(802.11g)就可以可以全cover(最低都有20Mbps,在我来说已经足够用)。如果要速度快,就不要想穿墙好,就要用高频,如5GHz WiFi我的工作房间,直接从main router的LAN线接到工作间的RJ45 LAN port,然后用一只非常鸡的WiFi router(100元以内)做AP,用如苹果notebook接那个AP,速度可以有450Mbps(ISP max download speed 500Mbps)。
作者: Super169 時間: 2022-11-21 09:59
我家陣就係全套 POE AP, 但我果 set 唔係好穩定, D wifi 間中會斷十幾廿分鐘. 而且, 有出POE router 既唔多.
家陣用緊 TP Link 既 R479GPE-AC + AP1800GI-PoE, 每間房同廳都有 AP, 所以唔想再用 TP Link.
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-21 10:21
我家陣就係全套 POE AP, 但我果 set 唔係好穩定, D wifi 間中會斷十幾廿分鐘. 而且, 有出POE router 既 ...
Super169 發表於 2022-11-21 09:59
依 ? 我屋企用緊隻 TP Link 企業級 AP Controller , 拖住 3 隻 AP (1 x 1800 + 2 x 3000) 再加 2 隻 PoE Cam 唔覺有問題
你睇下係咪隻 Switch 過熱死機 , 我隻 AP Controller 原本有 2 把風扇 (不過太嘈我換左做 2 把貓扇)
[attach]2349087[/attach]
作者: rcbananahk 時間: 2022-11-21 10:47
無平面圖 唔識睇你點玩MESH
作者: Miipp 時間: 2022-11-21 12:38
其實穿牆數外,轉角都好大影響
擺位靚無轉角的話,過千呎係有機全 cover
作者: Super169 時間: 2022-11-21 12:40
之前裝修果陣自己畫過張, 應該都同家陣無大分別既.
[attach]2349119[/attach]
紅色係 WAN 出口, 即係家陣 router 位置.
藍色係一隻 AP Hub, 分線比房既電腦, 綠色係 AP 既位置.
而骷髏骨頭, 係當初用 AX86U 時, 收得唔好既地方.
大門鎖同廚房既小米飯煲位置幾乎收唔到.
主人房 同 廁所 係收得弱, 時死時得果隻.
廳既兩個出口旁邊都有電制, 可以換唔係 PoE 既AP都得.
但最入兩間房既出口旁邊無電制, 而且係幾高既, 唔想拖條線去.
只係六百幾呎, 本來諗住預多左 AP 既, 必要時唔開某隻都可以當 backup 用, 點知家陣時斷時唔斷.
最煩係 homepod mini 斷左唔識自己連番, 成日講: 唔好意思, 我無法連接互聯網. ... 聽到都把火.
次次都要再熄左再開番至得. 但用手機或者 ipad 就無乜問題, 基本上幾時都控制到.
除非佢死果下, D device 斷開未連番, 就會話件野無回應. 等耐D就會得番.
如果行 mesh, 諗住 一隻係 wan 出口必然的, 另一隻放門口附近個 lan 出口.
最大問題係入面 d 房收唔收到.
如果再加多隻, 都唔知點放. 有椅既地方都有電制.
中間房可能作用唔大, 要有電制, 只可以放主人房, 但已經好遠.
唔 sure mesh 既作用, 係咪同 extender 差不多, 只要有少少訊號, 就可以加強佢?
作者: Super169 時間: 2022-11-21 12:47
回覆 8# 觀星是答案
請問點樣可以睇下係咪過熱死? 我果隻無你果隻咁勁.
我之前用左好原始既笨法測試, 在部 server 起左個簡單既 restful service, mark 低 D access.
然後搵粒 MCU 放出廳, 睇住佢連住廳既 AP.
之後每分鐘分別用 intranet 同 internet 去 access 個 service.
如果, 我發現間中有 d 時間, 係無哂 access, 十幾廿分鐘後, 又自動有番.
試過一次斷左果陣我剛好睇住, 我即時 ping 隻 AP 係得既, 但 ping 粒 mcu 無反應.
同時 ping 果隻 AP 連住既野, 全部 ping 唔到, 應該唔係 mcu 死.
過一陣 (好似都幾耐, 超過十五分鐘), 除左 homepod mini, 幾乎都識自己連番.
我亦已經試過交換隻 AP (同其他房既對調), 結果都係一樣.
而死 AP 果下, 又唔係全屋 wifi 死哂, 有 d AP 仲 work, 應該唔係 router 死.
不過, 都有時會出現 router 出唔到街, 直接連線都死, 通常接近 00:00 出現, 但好肯定無咁既 schedule job 要佢 reset 之類.
唔知係咪隻 XAP1800 太熱, 因為平時摸佢都幾熱既. 唔知 XAP3000 會唔會好D, 或者都可以考慮換一隻試下.
作者: rcbananahk 時間: 2022-11-21 12:49
MESH > 有電制無LAN 制
AP > 有LAN 制無電制
留意:
homepod mini 斷左唔識自己連番 可能係老化傻左
唔建議AP + MESH 一齊用, 因為你房無電所以全MESH 好似岩用D
作者: Super169 時間: 2022-11-21 13:03
MESH > 有電制無LAN 制
AP > 有LAN 制無電制
留意:
homepod mini 斷左唔識自己連番 可能係老化傻左
唔建議 ...
rcbananahk 發表於 2022-11-21 12:49
唔該 ching 先, 如果行 mesh, 係咪要三隻呢?
放入主人房果個位 (即係張椅果度), 如果本身 signal 都唔好, 隻 mesh 係咪可以強化番佢?
作者: Super169 時間: 2022-11-21 13:15
如果行 mesh, 應該會咁樣裝 (3 隻的話).
[attach]2349130[/attach]
其實, wifi 我唔需要好快既, 我主要既機都係 router 附近, 會直接連線.
有無 D 穿透力夠強, 速度唔需要太勁既選擇呢?
其實, 本身好多 device, 都係用緊 2.4G 既, 應該唔會 support wifi 6.
不過, 手機同 ipad 好似 support, 所以買定. 但 6E 或黎緊既 7, 除非穿透力強左, 否則可以唔諗了.
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-21 13:51
你依家 5 個 AP 絕對 over kill , 至少係梳化對面個隻可以 cut 左佢
你間屋應該 2 隻 AP 就夠 cover 晒 , 如果你可以係主人套房門口天花板裝隻 AP 的話
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-21 13:58
依家 5 隻 AP 都係由隻 TP-Link AP Controller 控制緊 ?
每隻 AP 需要照顧既範圍咁細 , 個 Tx Power 可以 set 到好細都得
另外 , 5 隻 AP 係咁細間屋會互相干擾 , 分配 Channel 都好困難
作者: wwallace 時間: 2022-11-21 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淼林焱 時間: 2022-11-21 14:14
本帖最後由 淼林焱 於 2022-11-21 14:15 編輯
依家 5 隻 AP 都係由隻 TP-Link AP Controller 控制緊 ?
每隻 AP 需要照顧既範圍咁細 , 個 Tx Power 可以 s ...
觀星是答案 發表於 2022-11-21 13:58
說出重點來,六百幾呎屋5隻AP唔互相干擾之奇
我幫朋友千呎豪宅L長走廊3隻Mesh wifi (2隻行有線mesh + 1隻行無線mesh) 已經覆蓋晒
作者: rfdingo 時間: 2022-11-21 14:16
本帖最後由 rfdingo 於 2022-11-21 14:29 編輯
.... 6百幾呎5隻咁跨張....
我6百幾呎 只係走郎位天花高處1隻ap就完事 (試過 ruckus / Aruba Instant On/ mikrotik/EnGenius/ubnt)
細佬個邊8百呎 都只係 1隻ap ( ruckus r320 , 走郎地腳邊....話唔放高, 主力用2.4G)
*小弟嘉湖都係咁上下樣
你張圖5個位ap太多....會有機會有反效果 互相干擾
可以試留剩 上面另一師兄講mesh 既3隻 既位 既ap就得 (router 自帶wifi都關左佢)
如果我自己放ap 應該放1隻就算 , 走廊天花/高位 (O), 如果右上位收唔好就 O位下移去近另一邊牆
[attach]2349137[/attach]
如果附近干擾大,兩隻大約咁 (叉叉),右邊隻叉高位/貼牆,唔可以轉入房度
左邊個叉可以用下面原來個ap位
[attach]2349138[/attach]
補充
wifi 外國易穿牆cover大因為牆厚度唔同
wifi係 香港d 石屎樓好多時其實係反射過去....(一關門就高ping左....如果穿牆係主力就唔會咁)
多wifi係附近 干擾多又撞channel 會再弱d
放高位如果有橫樑 擋等同多1個牆
作者: kaho0505 時間: 2022-11-21 15:13
走廊位天花有冇電位及吊櫃?
放一隻Router係上面乜嘢問題都解決,
我屋企戶型同你差唔多,
我客廳電視櫃係主位,用Asus AX92U x 2
全屋所有角落收爆
作者: andy2090 時間: 2022-11-21 18:44
其實都唔係好穿到 擺位都好重要
作者: Super169 時間: 2022-11-21 22:37
唔該哂咁多位 ching 既意見先.
其實家陣5隻AP, 我一早都知係預多左既, 不過裝修果陣拉定哂線預定位放, 可以隨時加減.
其實就算家陣我都係覺得有線做 AP 應該係最好既, 不過, 可能我果套雞, 成日斷.
最衰係房既位無電制, 只可以用 POE 既AP, 其實唔計 TP Link, 真係好少選擇.
諗住轉玩 mesh, 唔需要拉 lan 線就得, 夠方便.
但大家又講到擺位好重要, 真係唔知點擺至係最好.
唔知我個 case, 好似上面講 3 隻咁放, 有無大問題呢?
有無邊套 mesh 比較推薦?
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-21 23:49
可能你依家 cut 走 2 隻 ap 再移一移中間位個隻就已經解決晒都唔定
作者: Super169 時間: 2022-11-22 00:33
OK, 呢樣簡單, 即係拔左兩條線, 留番兩端同中間既試試.
睇一個星期, 睇下仲有無斷線.
其實, 佢個 控制板面, 係咪無得 off 左某個 AP 的, 好似只可以 off 上面既燈, 隻 AP 仲行緊既.
作者: Super169 時間: 2022-11-22 00:49
回覆 24# 觀星是答案
想問多樣野, 其實我有時覺得, 會唔會係 86 面板既 AP 比較容易 overheat.
因為我果塊真係幾熱下, 摸落去有D燙手既感覺. 本身又無風扇仔, 我放既位比較入, 附近連窗都無.
唔知 ching 果D係咪都好熱既, 會唔會搵D野吹下佢呢?
另一個問題係, 我之前買果陣, 未有多 port 既 AX AP, 所以中間書房果隻係 TL-AP1908GI-PoE, 只係AC 既, 唔知會唔會有影響. 家陣好似有隻 TL-XAP3026GI-PoE, 唔知換唔換好.
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-22 01:20
本帖最後由 觀星是答案 於 2022-11-22 01:30 編輯
我個 d 都係家用 ,裝左係牆同天花,無特別去吹佢地
Ac 同 ax 都可以做到 roaming ,無乜問題
另外建議 update 埋 ap 同 switch 既 firmware ,同埋即使得 3 隻 ap ,應該 set 70% power 都夠用
作者: IamChris 時間: 2022-11-22 08:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t101 時間: 2022-11-22 10:07
搵個舊router試下,可以參考下面方法
https://www.hkepc.com/forum/view ... 0092&highlight=
作者: Miipp 時間: 2022-11-22 10:29
如樓上所講,基本上廳同走廊之間個 T 字位天花放 1 隻 ap 就收工
作者: pbodq 時間: 2022-11-22 10:33
本帖最後由 pbodq 於 2022-11-22 10:36 編輯
Mesh跟電磁波強弱/方向無關係
你該思考的原理唔係能量可不可以穿過石屎粒子(已知合法例的家用產品, 非戰略武器), 而係能量傳遞的路徑/方向可不可以兜過石屎(假設唔係木質)
作者: Super169 時間: 2022-11-22 13:00
如果裝修前做就OK, 家陣無電制, 屋企唔拉明線, 無得攪了.
作者: Super169 時間: 2022-11-22 13:03
家陣無 router 了, 之前隻 AX86U 都比左人了.
我都希望, 有地方可以平平地租 set mesh 番黎試左先.
可惜無朋友用, 而且人地用緊, 要人拆出黎借比我試都唔係咁好.
如果今次都仲係死死下, 一定比屋企人媽死.
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 13:27
若果你唔知要點攪,我建議買一 set 二雙 linksys MX5300 or MX4200 用住先,自己夾下夠唔夠用。唔夠去二手網站,買多隻/二隻加夠佢。
Netgear 最大問題係加 satellite 好貴。Asus 就好少人放,二手難搵來加 node。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 13:29
買 router 貴,都唔會貴過攪裝修。而且裝修冇彈性,所以一定係 router 就個裝修。
via HKEPC Reader for Android
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-22 13:53
預備要裝修的話 , 當然係裝修就 router
個裝修做得好的話 , 可以減少好多麻煩亦美觀好多
作者: Super169 時間: 2022-11-22 13:56
回覆 35# DiuLee
好難咁計, 裝修果陣, D錢好似倒水咁去, 一千幾百都唔會點認真諗 (可能我個人懶). 之後就會睇得緊好多.
對, 裝修完, 就只可以就裝現狀去諗.
T字位本身係主力牆, 而廳果邊係分體機出口, 下面有門. 所以, 就算裝修先有諗, 都好難用果個位放.
作者: Super169 時間: 2022-11-22 13:58
我本來都係咁諗, 拉定哂線, 用塊 86面板既AP, 唔會礙眼, 諗住好開心既.
果時就係無諗過, 出口有可能會轉唔係 POE 既, 就要有電.
作者: Super169 時間: 2022-11-22 14:00
唔該 ching 先. 唔好意思, 唔係好明你講 可不可以兜過石屎 係乜野意思.
石尿一定唔會密封, 總有個門口, 算唔算可以兜過呢?
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 14:00
裝修要拉多條線,做多一二個座,裝修 cfu 都開一千幾百,同買多隻 mesh router node 咁上下,所以我覺得 router 就裝修好 而且下一代 10GB,又唔知拉乜線好。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 14:03
接收出問題,好建議買 mx5300,佢易放,個樣又 ok,又齊 port,又夠力。
一於放係眼望到的地方,唔好搵野阻住佢,多數收得好。
via HKEPC Reader for Android
作者: Super169 時間: 2022-11-22 14:04
當時既諗法, 無線將來可以用錢解決, 但如果想用線, 就一定要裝修諗定.
再者, 我諗十年八年內, 無線都唔可能快過家陣條線. 理論上, 拉定線點都無壞, 最多唔用.
作者: Super169 時間: 2022-11-22 14:06
唔該 ching 先, 呢隻都幾甘下, 我本身都係睇 4200, 諗住希望如果真係要三隻, 都係 4-5K 內攪掂.
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 14:07
你一拉3條 cat 7 就係。但只拉一條 cat 6 線,無限有機會追上。
via HKEPC Reader for Android
作者: 觀星是答案 時間: 2022-11-22 14:08
裝修好左已經有條 trunk , 用條舊線帶條新線過都唔難 , 拉 Fiber 都得
其實依家既 Cat6a 線已經可以行到 10G 最少 50 米 , 香港既居住環境無邊個間屋可以用盡呢 50 米
所以依家用 Cat6a 拉完線 , 黎緊 10 年甚至廿年都唔需要為 Upgrade 10G 而煩惱
作者: DiuLee 時間: 2022-11-22 14:08
回復 43 #Super169
4200 個樣一樣,不過佢冇 mx5300 咁大出力,同少 d ports。用法一樣。
via HKEPC Reader for Android
作者: pbodq 時間: 2022-11-22 15:41
見你咁有耐心問, 就答得多d資料, 不過你張圖描得很亂, 由始至終我都唔係好理解到所有出線位 / PoE裝置在哪 , 電制係邊到
先答你概念上的問題: 一般人掛係口邊講wifi如何穿牆, 效果如何, 無乜意義。十幾年呢到不停有人問, 懶鬼得答。
wifi信號與可見光
簡單總結:
1.木, 玻璃, 陶瓷, 可被wifi穿透
2.人體, 水, 會吸收wifi
3.石屎, 金屬, 鋼筯乜都好, 大部分係反射wifi(帶少量吸收, 點解企業級產品竟會碟形貼著天花, 個工程師唔係傻的
三類介質取決於分子空間跟同位素自由電子受能量遷移的程度問題, 深度一點可以看以下這篇 (我未理解得晒)
https://www.zhihu.com/question/51073615
穿牆牌子? 基本唔使理
rfdingo呢幅圖係最省心

講究的Mesh要考慮一下backhaul走線, 求穩不求快正好岩你
如果極端d, 無晒PoE, 有錢的話, 背後買幾組homeplugs都可以, 200Mbps足夠你電視穩播4k藍光
作者: 淼林焱 時間: 2022-11-22 15:49
原來你係用86面板AP我之前起大陸廠都用過
86面板一定熱啦,1來空間細又裝起牆入面,2來睇過D網拆機,其實前期果D AC model係無或得個好細既heatsink,仲有86面板內置天線又少天線,所以覆蓋細D同真慢
作者: 淼林焱 時間: 2022-11-22 15:53
唔建議 linksys mesh 個UI堅廢好多基本野都無,如果唔係貪佢有web方便我統一用電腦vpn後remote我都唔會中伏
作者: Super169 時間: 2022-11-22 22:37
唔該哂 ching 既講解, 雖然我都仲係唔多明, 但有樣野可能我一直無諗過, 唔知會唔會咁出事.
我近門口既度, 其實係咁既, 個 86 面板係牆上 (紅色位附近), 檯面有 pirnter, web cam, siri, 循環扇, 檯面有暗格插電.
[attach]2349322[/attach]
會唔會因為果度係 C 形既設計, 令到的訊號干擾得好犀利呢?
作者: sparrow 時間: 2022-11-22 23:30
MX5300其中一條5G係AC,唔係AX。
作者: DiuLee 時間: 2022-11-23 07:03
對。但其價位加接收能力,已經合格了。
同埋佢長條型易擺放。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2022-11-23 07:05
用得 mesh router 就係想簡單,各大廠 UI 都係簡單。
via HKEPC Reader for Android
作者: rfdingo 時間: 2022-11-23 11:43
有野擋住隻ap 當然會有影響
金屬類仲有加分添
作者: letitgo 時間: 2022-11-24 16:11
ASUS AIMESH 可以互相連接喎
作者: 1phone 時間: 2022-12-1 15:27
裝修個時如果叫c fu 拉埋lan 線, 佢會跟電線喉定系鑿條新喉呢? 大家有冇經驗?
作者: 觀星是答案 時間: 2022-12-1 16:44
一般都會分開走
作者: KT.Cheung 時間: 2022-12-1 17:17
一齊行唔合格,最好分開
唔係就拉屏蔽線接地,減少干擾
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: andy2090 時間: 2022-12-1 17:38
人手mesh 方便快捷
作者: Super169 時間: 2022-12-1 18:51
我係分開既.
我諗多數都分開, 大家出口未必一樣, 走既路又可能唔同. 而且, 亦可以避免干擾.
作者: VV 時間: 2022-12-1 21:43
86 面板AP 試下鬆螺絲, 冇咁貼牆盒....
比佢後面有位散熱....
之前教左朋友佢加左幾隻介子...
佢話有改善....
作者: Super169 時間: 2022-12-1 21:48
回覆 61# VV
唔該先.
不過, 我發覺 TPLink 仲有另一個問題, 佢 block 左某D訊號, 部 iphone connect 唔到 printer.
見 netgear D 舊款 AX1800既 網上阿瑪有平, 訂左隻等運到.
netgear 果隻大D, 可能散熱會好D, 但唔知可唔可以裝入86插座, 必要時自己畫個架比佢裝落去.
如果OK既, 可能換埋另外既面板.
作者: 1phone 時間: 2022-12-2 01:59
照咁睇系咪拉lan 線加 cheap cheap AX router 做AP 實際過用mesh?
作者: Super169 時間: 2022-12-2 13:56
問題係 LAN 線要一開始裝修就鋪定, 否則就要走明線, 好多人都唔想, 所以早期至會有電貓.
Mesh 都係想解決本身無鋪線, 而又想加大 wifi 既範圍.
但我唔 sure 佢同以前既 extender 作用有幾大分別.
作者: moonless 時間: 2022-12-2 14:50
回覆 VV
唔該先.
不過, 我發覺 TPLink 仲有另一個問題, 佢 block 左某D訊號, 部 iphone connect 唔到 p ...
Super169 發表於 2022-12-1 21:48
行mesh主要係無縫轉signal,不過AX1800應該都係要靠鋪線
如果要玩wireless backhaul就要揀三頻款先夠做
講真我覺得而家美亞Netgear/Asus/Linksys啲mesh嗰價先叫做合理
作者: alan4k 時間: 2022-12-2 15:48
樓主跟返15樓安排就可以了。不過頭房主機去客廳副機可以考慮將隻入牆poe-AP換反RJ45插座,用patch cable 連接變回wired backhaul。而尾房要遷就供電位就用wifi mesh。

