作者: k-k 時間: 2019-6-9 18:13 標題: 8仔 Cat 6 綫
請問有冇Ching裝修時 用過8仔 Cat 6 綫?
師父話佢用開8仔, 亦可加錢換其它牌子.
以前裝修是用AMP, 想請教一下 8字綫 是否耐用 ?
Many Thanks :)
作者: csysimon 時間: 2019-6-9 21:10
其實如果你無要求
用8仔CAT5 E 都好OK
我老逗家年頭裝,全屋用8仔CAT5E
當然CAT6 8仔更佳
其實條線係條喉入面
你買個面板 駁口曬
相信唔洗再搞
作者: csysimon 時間: 2019-6-9 21:12
CAT6 主要入面多條骨,粗D,難拉D
我覺得唔需要買
佢包CAT5 E 八仔都OK
當然你有要求咪加錢
一箱AMP CAT 6 都係一千左近
作者: Solo 時間: 2019-6-9 21:23
相對裝修費,線材不貴,除非自己懂及有喉管容許再更換線
作者: TH30 時間: 2019-6-9 22:45
對每位準備裝修拉線的C兄我都提醒
要藏喉要藏喉要藏喉
拉一對拉一對拉一對
工錢一樣,線材錢相對於裝修以萬計的跟本不是錢
作者: k-k 時間: 2019-6-10 13:07
本帖最後由 k-k 於 2019-6-10 13:15 編輯
回覆 2# csysimon
回覆 4# Solo
多謝各位Ching 意見

作者: hahakei 時間: 2019-6-10 16:09
拉一對有乜用?
via HKEPC Reader for Android
作者: tgo 時間: 2019-6-10 23:05
完全同意!!
作者: C-Leung 時間: 2019-6-11 09:35
純講背景
Amp做開呢範
8仔就做電視天線之後越做越雜
講質素理論上amp應該好d
不過家用分別應該唔算大,你要amp一陣搵咗箱假貨俾你就領野
作者: C-Leung 時間: 2019-6-11 09:38
回復 7 #hahakei
有spare
又或者將來有需要應用到2條線
其實cat5/cat6 cable都幾萬能
可以當電話線用,可以加converter轉hdmi/ir extend,係差在唔可以當電視天線用
作者: TH30 時間: 2019-6-11 11:17
先調轉答,why not?
工序一樣,功夫一樣,成本幾乎一樣
一對,當士啤又好,hdmi over ethernet又好,dual WAN又好,link aggregation又好,將來加野方便
同埋如果原底冇暗喉,新整一定要藏喉,貴都要,唔好就咁打抗用石屎吻條CAT5落牆身
仲要試清楚條喉係拉得通既,咁你將來轉ISP,甚至自己要拉過線都方便
作者: pioneer0106 時間: 2019-6-11 13:16
回覆 11# TH30
無經驗或者無麻煩過,哩啲真係唔識的或者無留意的,多謝師兄經驗之談
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: rhino 時間: 2019-6-11 17:50
宜家仲有CFu就咁打坑藏UTP綫? N年遇過打抗放同軸綫(電視天線), 之後 UTP 全部要求入喉!
作者: wyhui5124 時間: 2019-6-11 17:58
全屋裝修的話,都唔差在俾多D,買好D嘅Cat6線,以免日後麻煩,因為對整體裝修budget黎計真係差好少錢
作者: TH30 時間: 2019-6-11 21:58
本帖最後由 TH30 於 2019-6-11 22:05 編輯
我就係以前裝修冇藏定喉拉定線,現在後悔,才苦口婆心勸大家不要省那三幾千
作者: TH30 時間: 2019-6-11 22:04
得罪講句,C父講就天下無敵,做就真係睇有冇人督住佢
以前兩芯電話線既年代,UTP都未流行,唔少孖支孖膠就咁用石屎吻落牆身
呢個年代多左人拉線,識整弱電箱,先比較講究
作者: alexchiu0007 時間: 2019-6-19 18:02
我剛剛裝修也買了一箱cat 6, 用得1/4咋。因為為散線貴,價錢同一箱差唔多。個師傅同你分強弱就好好,差的話同你放埋一齊就oh my god.
作者: madcc 時間: 2019-6-19 22:31
還掂都要拉, 如果同時間拉兩條線去同一個位. 一條做士啤. 人工費要收多份嗎?
作者: ibat 時間: 2019-6-19 23:32
除非唔好彩買左好差的cat5e 線
香港普通的一千尺以下的單位
走喉,都係二三十米距離
行1G network ,cat5e 跟本無壓力
反而要留意lan 頭,lan 座 的金钃腳有無氧化
好易跳番落去100m , 更差的可能是無左connection
作者: 高登阿伯 時間: 2019-6-20 01:43
本帖最後由 高登阿伯 於 2019-6-20 01:50 編輯
大把,我同事就有一單,新居裝修指明電綫/天綫/LAN綫都要做入喉,個所謂CFu自己偷雞比同事上門時發現冇做,仲理直氣壯咁小人地鬼祟裝佢。
作者: TH30 時間: 2019-6-20 08:20
工序一樣,工時一樣,為甚麼要加錢?
當然這是我的看法,C父可以唔肯
作者: C-Leung 時間: 2019-6-20 08:53
回復 21 #TH30
工序其實唔一樣
拉2條線=要計啱長度預先裁一條線
不過一般都唔會因為咁而要多收錢
作者: rohy 時間: 2019-6-20 09:05
10 年前裝修
拉盡條喉~ 落夠4條CAT6

