Board logo

標題: [操作疑難] 網上爬 1000mb. Ac68u夠做? [打印本頁]

作者: 87PIY    時間: 2018-6-9 20:03     標題: 網上爬 1000mb. Ac68u夠做?

本帖最後由 87PIY 於 2018-6-29 02:21 編輯

係咪好麻煩 多左個Modem settings復雜d?
依家bb100
就快裝
升左可能要買Ac68u 。 1千內router 那個好  1000mb. Ac68u夠做?
作者: skywolf08    時間: 2018-6-9 20:06

用老電1g  冇斷
作者: 87PIY    時間: 2018-6-9 20:09

用老電1g  冇斷
skywolf08 發表於 2018-6-9 20:06


Ching 幾$? 邊區
我喱到得佢先有500mb以上
作者: hkjimmytam    時間: 2018-6-9 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 87PIY    時間: 2018-6-10 01:20

光纖理論上打風係無影響, 當然掘沙中線老電的確係比人掘斷幾次光纖, 但係打風斷光纖真係未聽過......... ...
hkjimmytam 發表於 2018-6-9 21:13


Ching
我意思係上網斷線
打少隻字
作者: 87PIY    時間: 2018-6-10 01:21

。 1千內router 那個好
作者: benny8888    時間: 2018-6-10 02:52

。 1千內router 那個好
87PIY 發表於 2018-6-10 01:21



    taobao ac86u 749rmb
作者: derek9999    時間: 2018-6-10 10:57

用開好的話,為什麼轉公司?
作者: o2mini    時間: 2018-6-10 11:00

"打風落雨成日斷線 " 以為樓主講移動寬頻
作者: 87PIY    時間: 2018-6-10 21:14

用開好的話,為什麼轉公司?
derek9999 發表於 2018-6-10 10:57



想用1000mb
作者: doggiestyle    時間: 2018-6-10 21:33

由 hkbn 轉 hkt 之後覺得上 hkepc 慢左
唔知係 hkt 問題定係 hkepc 問題
作者: 87PIY    時間: 2018-6-10 21:33

taobao ac86u 749rmb
benny8888 發表於 2018-6-10 02:52


不了
壞左咪好麻煩
作者: 87PIY    時間: 2018-6-12 12:23

登記左先
作者: 87PIY    時間: 2018-6-12 20:12

推介咩router?
作者: wyhui5124    時間: 2018-6-12 20:17

由 hkbn 轉 hkt 之後覺得上 hkepc 慢左
唔知係 hkt 問題定係 hkepc 問題
doggiestyle 發表於 2018-6-10 21:33



    我用CMHK(即係HKBN),近呢幾個星期上epc都係慢,有時load幾秒,冇之前咁快但去其他網站就冇事喎
作者: uncle9    時間: 2018-6-12 20:36

我用CMHK(即係HKBN),近呢幾個星期上epc都係慢,有時load幾秒,冇之前咁快但去其他網站就冇事喎 ...
wyhui5124 發表於 2018-6-12 20:17

係?  
我都用緊hkbb,但上EPC有事,就多數諗係EPC個server有事,冇諗過係ISP問題添。。。
作者: p805061010    時間: 2018-6-12 22:31

係?  
我都用緊hkbb,但上EPC有事,就多數諗係EPC個server有事,冇諗過係ISP問題添。。。 ...
uncle9 發表於 2018-6-12 20:36


EPC個server成日出事
作者: 87PIY    時間: 2018-6-15 02:24

Ac68u 夠做 ?1g?
作者: 87PIY    時間: 2018-6-16 01:46

買新個d?
作者: 87PIY    時間: 2018-6-17 02:04

其實ac68u 一般係咪都夠用?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2