標題: [操作疑難] 請教 802.11at PoE, 802.11af PoE+ 供電問題? [打印本頁]
作者: 風十三 時間: 2017-10-19 18:08 標題: 請教 802.11at PoE, 802.11af PoE+ 供電問題?
Switch PoE 支援 802.11at PoE, 802.11af PoE+ (原裝跟火牛 55v 1.3a)
 UAP-AC-PRO
PoE Mode 支援 802.11at PoE, 802.11af PoE+ 即係上面部 Switch 可用 Lan cable 直接供電比 UAP-AC-Pro ?
EAP2200
Power Source
Power-over-Ethernet: 802.3af Input
IEEE 802.11e Compliant Source
12VDC/1A Power Adapter
如果我同時接上 UAP-AC-Pro 同 EAP2200 去 Switch PoE Port 咁樣會唔會有問題?
作者: Brainstomer 時間: 2017-10-19 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-10-19 19:04
本帖最後由 風十三 於 2017-10-19 19:09 編輯
唔知我有冇理解錯
UAP-AC-Pro 好似係食 43v
但 EAP2200 原廠跟果隻牛只係 12v
部 Switch 會自動分辦 12v , 43v ?
還是
Switch 跟本就只會輸出 55v ,但EAP2200 個 PoE in 會自已調電壓?
UAP-AC-PRO
[attach]2018563[/attach]
作者: C-Leung 時間: 2017-10-19 19:38
回復 3 #風十三
PoE device行poe就唔係好似插火牛咁食12v
作者: keis 時間: 2017-10-19 20:01
本帖最後由 keis 於 2017-10-19 21:30 編輯
回覆 3# 風十三
你攪錯晒, 常見既POE分3種, 只有2種係工業標準, 第3種係個別公司私有標準並不通用.
電壓 44-57VDC
802.3af = POE = 最高功率 15W
802.3at = POE+ = 最高功率 30W
只要輸出功率乎合要求, 都一樣係咁用, 同廠家跟隻乜野火牛完全無關係.
作者: Brainstomer 時間: 2017-10-19 20:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-10-19 21:08
理解了很多,多謝解答,學到知識
咁我部Switch 可以供電去 3 台機
Router
AP x 2
EdgeRouter X
(5) Gigabit RJ45 ports
• Passive PoE passthrough option*
• Power via 24V passive PoE or power adapter
作者: keis 時間: 2017-10-19 21:23
本帖最後由 keis 於 2017-10-19 21:28 編輯
回覆 7# 風十三
NO!! 唔可以!!
ERX 既 24V Passive PoE 正正係我所講既第3種私有標準, 唔可以用普通 PoE 供電.
除非你駁呢件野一齊用
https://store.ubnt.com/collectio ... gabit-poe-converter
作者: 風十三 時間: 2017-10-19 21:43
好彩,明白了,原來有呢件東西
作者: alan4k 時間: 2017-10-19 22:08
呢幾部unifi PoE switch 都可以同時支援802.3at/af 及24V passive:
8-150W / 16-150W / 24-250W / 24-500W / 48-500W / 48-750W。
作者: 風十三 時間: 2017-10-20 23:05
想請教多一個問題 ,我可唔可以咁一條龍串落去?
Switch <lan> EAP2200 <lan> UAP-AC-PRO
[attach]2018776[/attach]
作者: keis 時間: 2017-10-21 05:22
理所當然地唔可以, 兩隻 AP 都無 PoE passthrough, 個 LAN2 淨係用來過 data.
呢 D 咁基本既野問乜鬼, 自己睇 manual 啦, 寫得一清二楚.

