作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 12:43 標題: HKBN又斷線
上個斷過一次(13/2己經發過帖), 今日又斷線, 又冇得即日搵師父嚟睇, 都唔知個計劃係咪只包星期一至五使用?
作者: 羊毛球 時間: 2016-3-19 12:50
本帖最後由 羊毛球 於 2016-3-19 12:53 編輯
回覆 1# whateverMan
I know your feeling bro
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 13:29
真係好煩!次次放假就總嚟壞
如果話因為平就會咁樣,咁我寧願佢收貴開個價嚟但服務穩定
作者: 前田愛 時間: 2016-3-19 13:57
我都係
bb100 深水步區
而家無啦啦斷斷上唔返
之前2月13日又係咁斷線
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 14:12
上次二月嗰次大約呢個時候上得返,今次仲未得
點攪呀大佬
作者: Frozen 時間: 2016-3-19 14:41
ed case向ofta投訴左先
作者: toylet 時間: 2016-3-19 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 18:49
今日到而家都未上到
都唔知係機樓問題定點
我係住村屋,冇人喺我間屋度整嘢
作者: hi_fi 時間: 2016-3-19 18:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 19:01
經router唔得,搵另外部電腦去直插都唔得,有冇其他方法可以去試係條線冇事而我有問題?
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 19:22
剛剛上得返, 今次係斷7個鐘
比上個月斷3個鐘有進步, 非常好
作者: 羊毛球 時間: 2016-3-19 20:20
回覆 11# whateverMan
同我斷既情況exact7ly一樣樣。自己電腦/router無問題,如果你有光纖盒,會見到有盞燈唔著,最好點都約師傅黎睇一睇,不過要有心理準備佢check完會同你講一切正常,因為我都check過兩次,有一次明明冇事都換左條光纖,都一樣,所以絕對係佢地機房問題。然後我心諗,大佬如果你有工程/維護做緊,通知聲等我準備下都冇咁嬲,次次都突然黎料,問CS又唔識答,淨係約師傅,唉
作者: 前田愛 時間: 2016-3-19 22:26
我到而家都仲未上得返
打左去約師傅都要聽日先到
作者: whateverMan 時間: 2016-3-19 22:50
回覆 12# 羊毛球
咪係囉, 你話我主觀都好我都覺得佢機樓有事, 其實如果真係要做維護呀更新之類出個電郵講聲都好丫, 好似停水停電咁我都會明白去就就做安排
作者: mrcheung1987 時間: 2016-3-19 23:53
各位經常斷線的師兄能否報下住邊區,會否區域問題
大埔區用家,一個月斷幾次
作者: sunny6382 時間: 2016-3-20 11:24
在大6用vpn返hk,2年多前hkbn就係因為經常無故斷一斷,他們又找不到原因,所以要加多條其它isp
沙田區
作者: a39g99 時間: 2016-3-20 11:38
之前都試過
要打電話上去重置網路
個自助服務電話我直頭入左落iPhone到...
一上唔到就打去重置...半個鐘內用得返
平均兩三個月就要來一次...
最初以為Router問題,點重開,直插機都唔得
檢查過全部野都唔得,之後打上去問
客服要我咩自助幫重設網路,之前次次出問題就重置,就用得返
作者: Frozen 時間: 2016-3-20 11:46
原來hkbn可以自己搞掂架
作者: a39g99 時間: 2016-3-20 11:55
打128100
入身份證(登記個個),之後去到網路服務2
之後就會聽到...
如味能上網,請嘗試重置網路...
重置網路請按1字
我都就背左個流程了
作者: sunny6382 時間: 2016-3-20 12:15
回覆 19# a39g99
一直冇留意,謝謝師兄分享!
作者: Frozen 時間: 2016-3-20 15:53
正野

作者: holn048 時間: 2016-3-20 19:06
各位師兄,我呢幾日都有同樣情況
最初以為router問題,跟住直插機同notebook都唔得
早幾日等一陣就無事,今日到依家都未得
我見到hkbn個modem粒pon燈不停閃,係咪真係佢連唔到線?
作者: whateverMan 時間: 2016-3-20 20:21
我尋日咪就係咁, 得粒PON燈閃
後來過幾個鐘經CShotline 重設後又得, 不過之前重設幾次都唔得
作者: Makoto 時間: 2016-3-21 01:08
奇怪,我打128100,
網路服務2
之後就會聽到....乜乜,下載寬頻連線偵察站程式...
搵唔到自動重設網絡....

講到hkbn,我個度都有時上唔到網,但隔一陣又正常.
聽大家都有斷線情況,睇黎真係hkbn本身問題.

