Board logo

標題: 個市場都比HKBN食晒,點解SMT仲入黎玩GE? [打印本頁]

作者: hello999moto    時間: 2015-11-13 00:19     標題: 個市場都比HKBN食晒,點解SMT仲入黎玩GE?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002    時間: 2015-11-13 01:03

SMT冇可能做得好過HKBN格
hello999moto 發表於 2015-11-13 00:19


提升競爭力。

csl. 有Netvigator
3有3HK Broadband

csl.同3HK都有寬頻+電話嘅優惠。
作者: RockYou    時間: 2015-11-13 05:02

HKBN 無手機 plan
SMT 無固網 plan

作者: bbbear    時間: 2015-11-13 07:28

SMT冇可能做得好過HKBN格
hello999moto 發表於 2015-11-13 00:19

SMT 固網(上網)都唔係自己 係用HKBN 你話會唔會好過HKBN
作者: Ksec    時間: 2015-11-13 11:22

提升競爭力。

csl. 有Netvigator
3有3HK Broadband

csl.同3HK都有寬頻+電話嘅優惠。 ...
mdws2002 發表於 2015-11-13 01:03


你做 Mobile Network 都要租線 ga, CSL 有 PCCW, 3 有 3 ( ^^" ), 佢地D 租金都係左手交右手。
SMT 要生存就要合作。
作者: 胭脂    時間: 2015-11-13 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2015-11-13 12:14

收集更多個人資料
作者: brainiepc    時間: 2015-11-13 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2015-11-13 13:57

平十幾蚊上網, 縛死你手機 plan  30 個月

我就係咁伏左
brainiepc 發表於 2015-11-13 13:56

佢條寬頻真係咁差?
作者: astrial    時間: 2015-11-13 14:32

另一個諗法,有問題係經SMT投訴HKBN。SMT點講都係大客,議價能力都大啲

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2