作者: hello999moto 時間: 2015-11-13 00:19 標題: 個市場都比HKBN食晒,點解SMT仲入黎玩GE?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002 時間: 2015-11-13 01:03
提升競爭力。
csl. 有Netvigator
3有3HK Broadband
csl.同3HK都有寬頻+電話嘅優惠。
作者: RockYou 時間: 2015-11-13 05:02
HKBN 無手機 plan
SMT 無固網 plan
完
作者: bbbear 時間: 2015-11-13 07:28
SMT 固網(上網)都唔係自己 係用HKBN 你話會唔會好過HKBN

作者: Ksec 時間: 2015-11-13 11:22
你做 Mobile Network 都要租線 ga, CSL 有 PCCW, 3 有 3 ( ^^" ), 佢地D 租金都係左手交右手。
SMT 要生存就要合作。
作者: 胭脂 時間: 2015-11-13 12:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-11-13 12:14
收集更多個人資料
作者: brainiepc 時間: 2015-11-13 13:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO 時間: 2015-11-13 13:57
佢條寬頻真係咁差?
作者: astrial 時間: 2015-11-13 14:32
另一個諗法,有問題係經SMT投訴HKBN。SMT點講都係大客,議價能力都大啲
via HKEPC Reader for Android

