作者: hello999moto 時間: 2015-10-29 22:43 標題: wifi 強度係睇晶片定天線?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-10-29 22:51
睇天線 & wireless power
晶片主要影響速度&穩定性, 而唔係強弱
作者: LEARZA 時間: 2015-10-30 10:43
又到溫書時間

Wi-Fi 係經 Wi-Fi Alliance 認證過既 IEEE 802.11標準 產品
chip 決定咗 可用幾多支天線, Radio Transmit Power level(單位 dBm [decibel-milliwatts])
天線 既用途係 訊號增益(gain, 單位 dBi [decibels over isotropic])
Output Power =Radio Transmit Power + Antenna Gain
其實用家知咁多技術冇用
重點係香港合法買到既Wi-Fi product(refer icnirp guideline)都唔會強/遠得去邊
作者: DGCNYO 時間: 2015-10-30 11:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子 時間: 2015-10-30 11:35
唔通用tp-link 沒有在香港出售的Wi-Fi product 是非法的 ?
作者: popo 時間: 2015-10-30 12:26
講開又講
我試過好多野(router,手機,wifi分享或增益,usb wifi接收器)
以上我有拆開搞過
發覺加天線唔係部部強左好多
但某D機加左天線就強到無輪(同一樣天線)
所以我覺得硬件都有d關系
作者: wklie 時間: 2015-10-30 15:04
Good WiFi requires good chipset, good hardware design, good external antennas, and good firmware support.
作者: chansm1992 時間: 2015-10-30 20:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-10-30 20:54
Good WiFi requires good chipset, good hardware design, good external antennas, and good firmware sup ...
wklie 發表於 2015-10-30 15:04
你應該bold左個"and"字
作者: C-Leung 時間: 2015-10-30 20:58
回覆 6# popo
會唔會transmit power唔夠強,加天線都煲唔大個output power?
作者: hello999moto 時間: 2015-10-30 21:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: popo 時間: 2015-10-31 16:54
悍接

你想靚d就加螺絲頭(我都淘反來的)
應該都有D關系
但我估電流量都有d關系

作者: 專劏土三六 時間: 2015-10-31 17:03
我諗應該係睇價錢係嘛????
作者: moonless 時間: 2015-10-31 18:53
未必,好似用QSR1000 chipset嘅router/ap就係又貴又伏
作者: kofz 時間: 2015-10-31 18:58
我淨知部份蕊片有"隱藏"功能同超高功率
有乜用途請自己想
作者: coldeye 時間: 2015-10-31 23:48
我又唔係好明,新買$399 樂Box冇天線隔兩道牆都收到 5G,睇片鬼咁流暢,之前試過兩部有埋天線收2.4G 都播到死下死下。
作者: 321 時間: 2015-10-31 23:51
信號強度睇wifi power amplifier (PA), 同chips無關
作者: ok. 時間: 2015-11-1 18:25
又到溫書時間
Wi-Fi 係經 Wi-Fi Alliance 認證過既 IEEE 802.11標準 產品
chip 決定咗 可用幾多支天 ...
LEARZA 發表於 2015-10-30 10:43
隔咗一條馬路嘅羅天餐廳佢哋嘅WiFi訊號竟然可以喺十幾樓屋企收到4格,其實佢哋啲設備係唔係超晒標?
係唔係可以通知通訊辦過去check 下佢哋?
作者: popo 時間: 2015-11-1 21:45
你呢個未算誇
(猜:毫無阻擋)有d勁到勢飛利(成幾幅牆擋住都收到)
作者: KinChungE 時間: 2015-11-1 22:08
wi-fi冇遮冇擋係可以傳好遠
作者: Ray少 時間: 2015-11-2 09:19
WiFi 功率係根據地區標準設定的,好似係
所以你見到強國果d 訊號勁到嚇死你既都有,你唔怕死既可以淘番黎用
via HKEPC Reader for Android
作者: hassamcc 時間: 2015-11-2 16:51
標準答案︰both
作者: moonless 時間: 2015-11-2 18:00
如果真係執正地區標準,大陸router啲功率肯定仲弱過香港.
你講個種我估連大陸人都唔敢用

