Board logo

標題: wifi 強度係睇晶片定天線? [打印本頁]

作者: hello999moto    時間: 2015-10-29 22:43     標題: wifi 強度係睇晶片定天線?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2015-10-29 22:51

睇天線 & wireless power

晶片主要影響速度&穩定性, 而唔係強弱
作者: LEARZA    時間: 2015-10-30 10:43

又到溫書時間
Wi-Fi 係經 Wi-Fi Alliance 認證過既 IEEE 802.11標準 產品
chip 決定咗 可用幾多支天線, Radio Transmit Power level(單位 dBm [decibel-milliwatts])
天線 既用途係 訊號增益(gain, 單位 dBi [decibels over isotropic])
Output Power =Radio Transmit Power + Antenna Gain

其實用家知咁多技術冇用
重點係香港合法買到既Wi-Fi product(refer icnirp guideline)都唔會強/遠得去邊
作者: DGCNYO    時間: 2015-10-30 11:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子    時間: 2015-10-30 11:35

唔通用tp-link 沒有在香港出售的Wi-Fi product 是非法的 ?
作者: popo    時間: 2015-10-30 12:26

講開又講
我試過好多野(router,手機,wifi分享或增益,usb wifi接收器)
以上我有拆開搞過
發覺加天線唔係部部強左好多
但某D機加左天線就強到無輪(同一樣天線)

所以我覺得硬件都有d關系
作者: wklie    時間: 2015-10-30 15:04

Good WiFi requires good chipset, good hardware design, good external antennas, and good firmware support.
作者: chansm1992    時間: 2015-10-30 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2015-10-30 20:54

Good WiFi requires good chipset, good hardware design, good external antennas, and good firmware sup ...
wklie 發表於 2015-10-30 15:04


你應該bold左個"and"字
作者: C-Leung    時間: 2015-10-30 20:58

回覆 6# popo


    會唔會transmit power唔夠強,加天線都煲唔大個output power?
作者: hello999moto    時間: 2015-10-30 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: popo    時間: 2015-10-31 16:54

可以點加天線
   我想幫部n56u加天線
hello999moto 發表於 2015-10-30 21:21


悍接
你想靚d就加螺絲頭(我都淘反來的)

回覆  popo


    會唔會transmit power唔夠強,加天線都煲唔大個output power?
C-Leung 發表於 2015-10-30 20:58


應該都有D關系
但我估電流量都有d關系
作者: 專劏土三六    時間: 2015-10-31 17:03

我諗應該係睇價錢係嘛????
作者: moonless    時間: 2015-10-31 18:53

我諗應該係睇價錢係嘛????
專劏土三六 發表於 2015-10-31 17:03



未必,好似用QSR1000 chipset嘅router/ap就係又貴又伏
作者: kofz    時間: 2015-10-31 18:58

唔通用tp-link 沒有在香港出售的Wi-Fi product 是非法的 ?
小伙子 發表於 2015-10-30 11:35


    我淨知部份蕊片有"隱藏"功能同超高功率

有乜用途請自己想
作者: coldeye    時間: 2015-10-31 23:48

我又唔係好明,新買$399 樂Box冇天線隔兩道牆都收到 5G,睇片鬼咁流暢,之前試過兩部有埋天線收2.4G 都播到死下死下。
作者: 321    時間: 2015-10-31 23:51

信號強度睇wifi power amplifier (PA), 同chips無關
作者: ok.    時間: 2015-11-1 18:25

又到溫書時間
Wi-Fi 係經 Wi-Fi Alliance 認證過既 IEEE 802.11標準 產品
chip 決定咗 可用幾多支天 ...
LEARZA 發表於 2015-10-30 10:43

隔咗一條馬路嘅羅天餐廳佢哋嘅WiFi訊號竟然可以喺十幾樓屋企收到4格,其實佢哋啲設備係唔係超晒標?  

係唔係可以通知通訊辦過去check 下佢哋?
作者: popo    時間: 2015-11-1 21:45

隔咗一條馬路嘅羅天餐廳佢哋嘅WiFi訊號竟然可以喺十幾樓屋企收到4格,其實佢哋啲設備係唔係超晒標?  

...
ok. 發表於 2015-11-1 18:25


你呢個未算誇(猜:毫無阻擋)
有d勁到勢飛利(成幾幅牆擋住都收到)
作者: KinChungE    時間: 2015-11-1 22:08

隔咗一條馬路嘅羅天餐廳佢哋嘅WiFi訊號竟然可以喺十幾樓屋企收到4格,其實佢哋啲設備係唔係超晒標?  

...
ok. 發表於 2015-11-1 18:25

wi-fi冇遮冇擋係可以傳好遠
作者: Ray少    時間: 2015-11-2 09:19

WiFi 功率係根據地區標準設定的,好似係
所以你見到強國果d 訊號勁到嚇死你既都有,你唔怕死既可以淘番黎用

via HKEPC Reader for Android
作者: hassamcc    時間: 2015-11-2 16:51

標準答案︰both
作者: moonless    時間: 2015-11-2 18:00

WiFi 功率係根據地區標準設定的,好似係
所以你見到強國果d 訊號勁到嚇死你既都有,你唔怕死既可以淘番黎用 ...
Ray少 發表於 2015-11-2 09:19



如果真係執正地區標準,大陸router啲功率肯定仲弱過香港.

你講個種我估連大陸人都唔敢用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2