Board logo

標題: 因為唔夠Port位,想加Switch……… [打印本頁]

作者: mdws2002    時間: 2015-9-20 15:16     標題: 因為唔夠Port位,想加Switch………

唔知腦場賣緊嗰啲平價嘅TP-Link 1000M 8 Ports Switch,食唔食得晒500M呢?
作者: supergag    時間: 2015-9-20 15:20

點解你唔係諗router食唔食得哂反而諗隻switch食唔食得哂???
作者: MobyDick    時間: 2015-9-20 16:17

E家一般買switch都係gigabit switch, 除非你用到網上唅10G光纖, 如果唔係一定夠!
作者: mdws2002    時間: 2015-9-21 00:07

本帖最後由 mdws2002 於 2015-9-21 23:22 編輯
E家一般買switch都係gigabit switch, 除非你用到網上唅10G光纖, 如果唔係一定夠!
MobyDick 發表於 2015-9-20 16:17

因為依家需要擴展嘅部分,已經有隻淘落嚟嘅Cheap雞 Gigabit Switch用緊,但係最近行過Speed Test,只係得百幾Mb,二百都係車邊。

點解會問TP-Link嘅平價Switch,係因為唔想花太多錢落去搞,反正唔係我用。
所以,平平地,百零廿百蚊,都可以考慮搞搞佢,太貴嘅話,就維持現狀算數。


點解你唔係諗router食唔食得哂反而諗隻switch食唔食得哂???
supergag 發表於 2015-9-20 15:20

因為用緊隻Router係無問題,所以唔需要考慮Router部分。
作者: benny989    時間: 2015-9-21 08:50

tp 我現在在用 最好吊起來 或者放在通風地方 我試過過熱死機 速度去到70-80MB
作者: hkmix    時間: 2015-9-21 10:08

因為依家需要擴展嘅部分,已經有隻淘落嚟嘅Cheap雞 Gigabit Switch用緊,但係最近行過Speed Test,只係得 ...
mdws2002 發表於 2015-9-21 00:07



   介唔介意講下邊隻牌子? 因為我都想買隻Gigabit Switch黎用, 如果得100幾200M, 好似唔多店,
作者: mdws2002    時間: 2015-9-21 10:31

介唔介意講下邊隻牌子? 因為我都想買隻Gigabit Switch黎用, 如果得100幾200M, 好似唔多店, ...
hkmix 發表於 2015-9-21 10:08


依家用緊嗰隻叫天浩網絡8 Ports 10/100/1000交換機。
淘寶人仔$100有找。
就係因為唔係太掂,所以想睇下有冇師兄推介啲替代品。
作者: hkmix    時間: 2015-9-21 10:49

依家用緊嗰隻叫天浩網絡8 Ports 10/100/1000交換機。
淘寶人仔$100有找。
就係因為唔係太掂,所以想睇下 ...
mdws2002 發表於 2015-9-21 10:31



    http://world.taobao.com/item/521 ... 4.0.0.sZ4ne6#detail

我都搵緊.....唔知呢隻店唔店...

B-LINK 大陸品牌, 之前用過呢隻usb wifi adapter, so far so good, 冇咩大問題.,.

諗緊會唔會唔足速.....
作者: lok57    時間: 2015-9-21 11:20

D-link
作者: mdws2002    時間: 2015-9-21 11:24

我都搵緊.....唔知呢隻店唔店...

B-LINK 大陸品牌, 之前用過呢隻usb wifi adapter, so far so go ...
hkmix 發表於 2015-9-21 10:49


呢隻我都好似有。
都係唔係咁得………
作者: Once    時間: 2015-9-21 11:28

本帖最後由 Once 於 2015-9-21 11:32 編輯

1000Mb 行到1xx MB 已經好正常喎,我隻tp-link 基本上係6x-9x MB/s
ching 你想行到1000MB 的話起碼要比翻千幾銀
作者: C_K    時間: 2015-9-21 22:16

原來樓主係嫌自己隻“cheap 雞 giga LAN switch”過 file 得 百幾MB/s 唔夠喉

via Nexus Device
作者: mdws2002    時間: 2015-9-21 23:22

1000Mb 行到1xx MB 已經好正常喎,我隻tp-link 基本上係6x-9x MB/s
ching 你想行到1000MB 的話起碼要比翻千 ...
Once 發表於 2015-9-21 11:28


Sorry,上面用錯單位,係Mb,而非MB,等我改返先。
唔好意思。

作者: mdws2002    時間: 2015-9-21 23:22

原來樓主係嫌自己隻“cheap 雞 giga LAN switch”過 file 得 百幾MB/s 唔夠喉  

via Nexus Device ...
C_K 發表於 2015-9-21 22:16

係百幾Mb/s先啱,Sorry。
作者: kchouse    時間: 2015-9-22 11:40

係百幾Mb/s先啱,Sorry。
mdws2002 發表於 2015-9-21 23:22


你試giga switch 最好用 2部電腦互抄檔案
就知速度有幾多
用網上speedtest 會有其他因數影響結果
作者: raywan    時間: 2015-9-22 11:53

本帖最後由 raywan 於 2015-9-22 11:56 編輯

我用緊d-link 8 port swich用左2年,無問題
但係如果好大traffic,我指係8個port同時用盡full giga upload/download就要睇switch back plane capacity, 一般家用係無可能用得盡隻switch capacity,就算NAS+internet<->NAS+PC  都無可能有成2~3G/s,除左同一時間有2~8G/s 流過隻switch,唔係無可能用得盡隻switch
作者: chowjyc    時間: 2015-9-22 12:03

請問有無USB Powered Gigabit Switch?  3-4 port OK!  因為唔想插多個火牛~
作者: garylor    時間: 2015-9-22 12:44

1000Mb 行到1xx MB 已經好正常喎,我隻tp-link 基本上係6x-9x MB/s
ching 你想行到1000MB 的話起碼要比翻千 ...
Once 發表於 21/9/2015 11:28


我隻千零蚊procurve都係行得10x~12xMB jar wor
作者: KinChungE    時間: 2015-9-22 12:47

1000Mb 行到1xx MB 已經好正常喎,我隻tp-link 基本上係6x-9x MB/s
ching 你想行到1000MB 的話起碼要比翻千 ...
Once 發表於 2015-9-21 11:28


1000MB/sec要買10Gb switch, 千幾銀買唔到
作者: Once    時間: 2015-9-22 16:27

本帖最後由 Once 於 2015-9-22 16:50 編輯
我隻千零蚊procurve都係行得10x~12xMB jar wor
garylor 發表於 2015-9-22 12:44

1000MB/sec要買10Gb switch, 千幾銀買唔到
KinChungE 發表於 2015-9-22 12:47

睇漏左,原來eBay 千零蚊係10Gb uplink
作者: lastwizard05    時間: 2015-9-22 16:40

本帖最後由 lastwizard05 於 2015-9-22 16:50 編輯
請問有無USB Powered Gigabit Switch?  3-4 port OK!  因為唔想插多個火牛~
chowjyc 發表於 2015-9-22 12:03


DIEWU交換機 千兆5個口以太網交換機
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=m1g32hj225d5
佢原裝電係火牛,可以買條usb轉dc 3.5mm線俾佢用,我用緊都係~3-4W
iperf單向可以食足1Gb/s throughput,雙向我兩邊電腦buffer有問題試唔到
hkbn 1000M未到位試唔倒router - switch iperf
兩部windows機互傳影片上下載可以有~90MB/s
幾十蚊就可以砌倒一般家用內聯網router+switch
作者: pc1668    時間: 2015-9-22 16:47

tp 我現在在用 最好吊起來 或者放在通風地方 我試過過熱死機 速度去到70-80MB ...
benny989 發表於 2015-9-21 08:50


Switch 一定要買全金屬外殼. 我隻 Netgear GS308 已經 7x24 一年半了, 普通平放, 冇冷氣, 非常穩定!

http://support.netgear.com/product/GS308
作者: myricky    時間: 2015-9-22 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Deep Sea    時間: 2015-9-22 21:04

用緊淘寶2手金屬殼商用 Netgear  無風扇 switch ,人仔198
作者: jeffywm    時間: 2015-9-23 18:08

我仲用緊3COM  10/100 24port ,我都想換呀
作者: mdws2002    時間: 2015-9-23 20:17

用緊淘寶2手金屬殼商用 Netgear  無風扇 switch ,人仔198
Deep Sea 發表於 2015-9-22 21:04


淘寶全新嘅Netgear GS308都好似係咁上下價錢喎。
你隻商用,係Management Switch?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2