作者: chungsm 時間: 2015-7-21 13:16 標題: 又一款 AC3200 Router
Archer C3200

作者: GbE 時間: 2015-7-21 13:54
好欣賞佢天線 design, 不過呢類 router 成 12v 5A, light load 唔知食幾多
作者: KinChungE 時間: 2015-7-21 14:00
12V 5A應該係俾你插usb hdd
隻router本身用唔到咁多
作者: pc1668 時間: 2015-7-21 14:01
本帖最後由 pc1668 於 2015-7-21 15:15 編輯
好靚仔

天線 design好好
作者: chungsm 時間: 2015-7-21 16:19
唔平呀 要2150
作者: gbaxp 時間: 2015-7-21 16:22
TP-Link賣2150
其實今次賣點係MU-MIMO
via HKEPC Reader for Android
作者: chungsm 時間: 2015-7-21 16:35
佢網頁無寫
作者: echen 時間: 2015-7-21 16:47
HK$1980
作者: chungsm 時間: 2015-7-21 16:53
WHERE?
THANKS
作者: echen 時間: 2015-7-21 17:15
回覆 9# chungsm
ssp 1. Centxxxxx, 2. Leadxx
作者: winstercafe 時間: 2015-7-21 17:17
咁既天線有冇得換呀 ???
定係我真心左 ???
作者: chungsm 時間: 2015-7-21 17:18
THANKS
作者: chungsm 時間: 2015-7-21 17:19
應該無得換
作者: nexstar 時間: 2015-7-21 17:23
TP-LINK is also stepping up to the other latest router class with the Archer C3200. Like all other AC3200 routers so far, it uses Broadcom's XStream "tri-band" architecture, with three radios—two 3x3 5 GHz and one 3x3 2.4 GHz.
C2600 先用 Qualcomm MU|EFX architecture
http://www.smallnetbuilder.com/o ... ebuts-ac-router-duo
作者: gbaxp 時間: 2015-7-21 17:36
睇錯
原來ac2600果部先係mu-mimo
via HKEPC Reader for Android
作者: Its 時間: 2015-7-22 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-7-22 07:40
2k買tplink
作者: 張癸龍 時間: 2015-7-22 09:33
TPLINK 既 Router 值兩舊水度
作者: thailandwhat 時間: 2015-7-22 09:35
回覆 17# kofz
比2K出去,同時放埋D私穩出去
2K買TPLINK 真係傻的嗎?
$200 買TPLINK都要諗下,代理食水太深食到腦水腫?
作者: tata211 時間: 2015-7-22 09:35
有得揀既話我唸我唔會再用返TPLINK
作者: pc1668 時間: 2015-7-22 10:06
LINKSYS ...

作者: pc1668 時間: 2015-7-22 10:07
有得揀既話我會揀netgear
作者: 大教宗 時間: 2015-7-22 10:28
Linksys 已經不是當年的Linksys, 如果今時今日同一價錢我會選Netgear/TP-Link。
作者: kirafung 時間: 2015-7-22 10:36
Netgear 同 TPlink 呢度就然係相提並論
作者: Ksec 時間: 2015-7-22 10:44
多口講句, 其實.....你地知唔知道 MU-MIMO 要 Client Support ga.......
作者: pc1668 時間: 2015-7-22 11:01
其實TP-Link唔差
作者: natsu 時間: 2015-7-22 11:33
新出所以貴,遲D平D。
via HKEPC Reader for Android
作者: thailandwhat 時間: 2015-7-22 12:34
回覆 25# Ksec
其實係呀,client 都唔知幾時先有得出。
作者: gbaxp 時間: 2015-7-22 14:19
其實有無wifi卡行到3200?
via HKEPC Reader for Android
作者: chungsm 時間: 2015-7-22 15:14
D-Link隻3200 唔差呀
同R8000有得鍊
作者: ntr1656 時間: 2015-7-22 15:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chungsm 時間: 2015-7-22 15:23
可能用料和FW唔得掛
但我用過C7 又蠻穩定喎
作者: peter_chan 時間: 2015-7-22 15:28
TP-LINK => Made in P.R.C ﹐小心後門

作者: chungsm 時間: 2015-7-22 15:51
哦 呢個先係主因
作者: kezzini 時間: 2015-7-22 16:04
用左幾隻TP-LINK都冇獲氣
後門既野驚老美好過啦
作者: peter_chan 時間: 2015-7-22 16:05
我相信真正原因﹐其實係入門級的router真係平﹐但係用料都係好差﹐平均1年1部(據網上討論所講)。
同一個model﹐第一批貨用料較好﹐之後會出第2個hardware version﹐用料會差少少﹐之後再有另一個新hardware version ﹐用料又再差少少﹐無限loop。
可能真係去到 hardware v3, v4 的時間﹐用料只係可以用到一年半載﹐所以劣評唔少。
PS. 小弟未用過此品牌。
作者: ntr1656 時間: 2015-7-22 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2015-7-22 16:12
以上係綜合網上討論內容得出的。
你部router的hardware version又係什麼?
作者: ntr1656 時間: 2015-7-22 16:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2015-7-22 16:52
V1 第一版﹐V2 第2版﹐用料未到最差。
有個款去到V4﹐唔少人講真係只用到半年至1年﹐真係叫人比多少少買隻好少少用足2年以上﹐都好過大半年一隻。
作者: ntr1656 時間: 2015-7-22 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2015-7-22 16:59
我而家用緊牙石N56U﹐去年因為迫上光纖300M 才買﹐當時好似約$600﹐有3年保。
最少隻router用到3年﹐除番開$200/年﹐一日都唔駛$1。
隻野又有進階的 USB﹐FTP 等功能﹐好過買入門 cheap 野﹐功能無乜﹐平均每日價錢又相同。
正所謂「貴買平用」便是這樣了。
作者: sry888 時間: 2015-7-22 17:17
設計有點浮誇。
作者: ntr1656 時間: 2015-7-22 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668 時間: 2015-7-22 18:23
本帖最後由 pc1668 於 2015-7-22 18:28 編輯
人人要求唔同, 我的要求很簡單:
買回來plug-n-plug基本已經勁穩定, 立刻用得
絕冇斷線/過熱問題
FW 唔需要左搵右搵, 試完一個又一個, 睇吓邊個穩定啲 邊個勁啲
有Gigabit port (好基本)
支援NAT, 去到900Mbps以上
WiFi最好有AC, 冇就普通dual-band都得嘅 (睇吓賣幾錢囉)
一定要支援guest login
乜乜FTP, BT, USB 3.0, etc., 唔需要, 我用NAS搞掂晒. 不過哩啲功能/設備, 多數router都有.
作者: Moga 時間: 2015-7-22 18:29
回覆 kofz
比2K出去,同時放埋D私穩出去
2K買TPLINK 真係傻的嗎?
$200 買TPLINK都要諗下,代理食水太深 ...
thailandwhat 發表於 2015-7-22 09:35
幾萬蚊買隻cicso咪一樣送prism
不過tplink買成2k,真扮鬼買
作者: 張癸龍 時間: 2015-7-22 19:03
買平Router ,$2-300,用TPLINK無問題
但當你有能力拎得到2k 出黎買 AC3200,咁點解唔畀多少少買隻好 d ?
NETGEAR又得,Asus 又得,甚至 Dlink 都得架
作者: Noslac 時間: 2015-7-22 19:14
唔知效能如何,又會否過熱?但咁既價錢真係好難吸引我

作者: pc1668 時間: 2015-7-22 20:13
稍等片刻, 1K頭先買
作者: pc1668 時間: 2015-7-22 20:14
2k 買 netgear
作者: waileung99 時間: 2015-7-22 22:23
本帖最後由 waileung99 於 2015-7-22 22:30 編輯
後門,真係咁驚?
作者: pingpangpo 時間: 2015-7-23 00:03
TP-Link 仲貴過Linksys、Netgear

作者: ntr1656 時間: 2015-7-23 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntr1656 時間: 2015-7-23 00:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: magiccat 時間: 2015-7-23 01:36
router嘅嘢其實大部份牌子硬件都唔差,
但大部份個os都唔太好。
有兩年用咗3款tp-link , 個os真係差,
睇Youtube窒窒下又有,
用用下可以load空氣又有,一部bt令一部上唔到網又有,fix咗成年都仲可以有問題,
最後都係刷石像鬼解決。好彩有得刷rom,
唔係又多3件垃圾。
作者: tatgor 時間: 2015-7-23 01:40
有邊個想後欄失火~
作者: moleungchan 時間: 2015-7-23 09:43
其實個重點係 TPLINK 憑咩賣到咁貴? 不嬲做開平野,要比2K去買呢個牌子,一D都唔值。
$300內的Router先會考慮。$2k 呢個價, 代理可能都賺左你1k。

就等於你比$4000去買國產手機 同比$4000買部韓國手機。
作者: ntr1656 時間: 2015-7-23 09:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

