Board logo

標題: 又一款 AC3200 Router [打印本頁]

作者: chungsm    時間: 2015-7-21 13:16     標題: 又一款 AC3200 Router

Archer C3200


作者: GbE    時間: 2015-7-21 13:54

好欣賞佢天線 design, 不過呢類 router 成 12v 5A, light load 唔知食幾多
作者: KinChungE    時間: 2015-7-21 14:00

好欣賞佢天線 design, 不過呢類 router 成 12v 5A, light load 唔知食幾多
GbE 發表於 2015-7-21 13:54


12V 5A應該係俾你插usb hdd
隻router本身用唔到咁多
作者: pc1668    時間: 2015-7-21 14:01

本帖最後由 pc1668 於 2015-7-21 15:15 編輯

好靚仔
天線 design好好
作者: chungsm    時間: 2015-7-21 16:19

唔平呀 要2150
作者: gbaxp    時間: 2015-7-21 16:22

TP-Link賣2150
其實今次賣點係MU-MIMO

via HKEPC Reader for Android
作者: chungsm    時間: 2015-7-21 16:35

TP-Link賣2150  
其實今次賣點係MU-MIMO

via HKEPC Reader for Android
gbaxp 發表於 2015-7-21 16:22


佢網頁無寫
作者: echen    時間: 2015-7-21 16:47

HK$1980
作者: chungsm    時間: 2015-7-21 16:53

HK$1980
echen 發表於 2015-7-21 16:47


WHERE?
THANKS
作者: echen    時間: 2015-7-21 17:15

回覆 9# chungsm


    ssp 1. Centxxxxx, 2. Leadxx
作者: winstercafe    時間: 2015-7-21 17:17

咁既天線有冇得換呀 ???
定係我真心左 ???
作者: chungsm    時間: 2015-7-21 17:18

回覆  chungsm


    ssp 1. Centxxxxx, 2. Leadxx
echen 發表於 2015-7-21 17:15


THANKS
作者: chungsm    時間: 2015-7-21 17:19

咁既天線有冇得換呀 ???
定係我真心左 ???
winstercafe 發表於 2015-7-21 17:17


應該無得換
作者: nexstar    時間: 2015-7-21 17:23

TP-LINK is also stepping up to the other latest router class with the Archer C3200. Like all other AC3200 routers so far, it uses Broadcom's XStream "tri-band" architecture, with three radios—two 3x3 5 GHz and one 3x3 2.4 GHz.

C2600 先用 Qualcomm MU|EFX architecture

http://www.smallnetbuilder.com/o ... ebuts-ac-router-duo
作者: gbaxp    時間: 2015-7-21 17:36

佢網頁無寫
chungsm 發表於 2015-7-21 16:35

睇錯
原來ac2600果部先係mu-mimo

via HKEPC Reader for Android
作者: Its    時間: 2015-7-22 01:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2015-7-22 07:40

HK$1980
echen 發表於 2015-7-21 16:47


    2k買tplink
作者: 張癸龍    時間: 2015-7-22 09:33

2k買tplink
kofz 發表於 2015-7-22 07:40



    TPLINK 既 Router 值兩舊水度
作者: thailandwhat    時間: 2015-7-22 09:35

回覆 17# kofz


比2K出去,同時放埋D私穩出去
2K買TPLINK 真係傻的嗎?
$200 買TPLINK都要諗下,代理食水太深食到腦水腫?
作者: tata211    時間: 2015-7-22 09:35

有得揀既話我唸我唔會再用返TPLINK
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 10:06

Linksys 都係賣$1799,tplink 要咁貴?
Its 發表於 2015-7-22 01:33


LINKSYS ...
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 10:07

有得揀既話我唸我唔會再用返TPLINK
tata211 發表於 2015-7-22 09:35


有得揀既話我會揀netgear
作者: 大教宗    時間: 2015-7-22 10:28

Linksys 都係賣$1799,tplink 要咁貴?
Its 發表於 2015-7-22 01:33


Linksys 已經不是當年的Linksys, 如果今時今日同一價錢我會選Netgear/TP-Link。
作者: kirafung    時間: 2015-7-22 10:36

Netgear 同 TPlink 呢度就然係相提並論
作者: Ksec    時間: 2015-7-22 10:44

睇錯  
原來ac2600果部先係mu-mimo

via HKEPC Reader for Android
gbaxp 發表於 2015-7-21 17:36


多口講句, 其實.....你地知唔知道 MU-MIMO 要 Client Support ga.......
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 11:01

Linksys 已經不是當年的Linksys, 如果今時今日同一價錢我會選Netgear/TP-Link。
大教宗 發表於 2015-7-22 10:28


其實TP-Link唔差
作者: natsu    時間: 2015-7-22 11:33

Linksys 都係賣$1799,tplink 要咁貴?
Its 發表於 2015-7-22 01:33

新出所以貴,遲D平D。

via HKEPC Reader for Android
作者: thailandwhat    時間: 2015-7-22 12:34

回覆 25# Ksec

其實係呀,client 都唔知幾時先有得出。
作者: gbaxp    時間: 2015-7-22 14:19

回覆  Ksec

其實係呀,client 都唔知幾時先有得出。
thailandwhat 發表於 2015-7-22 12:34

其實有無wifi卡行到3200?

via HKEPC Reader for Android
作者: chungsm    時間: 2015-7-22 15:14

D-Link隻3200 唔差呀
同R8000有得鍊
作者: ntr1656    時間: 2015-7-22 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chungsm    時間: 2015-7-22 15:23

其實TP-LINK 有乜問題呢?見咁多CHING 話佢唔值??
ntr1656 發表於 2015-7-22 15:18


可能用料和FW唔得掛
但我用過C7 又蠻穩定喎
作者: peter_chan    時間: 2015-7-22 15:28

可能用料和FW唔得掛
但我用過C7 又蠻穩定喎
chungsm 發表於 2015-7-22 15:23



    TP-LINK  => Made in P.R.C ﹐小心後門
作者: chungsm    時間: 2015-7-22 15:51

TP-LINK  => Made in P.R.C ﹐小心後門
peter_chan 發表於 2015-7-22 15:28


哦 呢個先係主因
作者: kezzini    時間: 2015-7-22 16:04

用左幾隻TP-LINK都冇獲氣
後門既野驚老美好過啦
作者: peter_chan    時間: 2015-7-22 16:05

哦 呢個先係主因
chungsm 發表於 2015-7-22 15:51



    我相信真正原因﹐其實係入門級的router真係平﹐但係用料都係好差﹐平均1年1部(據網上討論所講)。

同一個model﹐第一批貨用料較好﹐之後會出第2個hardware version﹐用料會差少少﹐之後再有另一個新hardware version ﹐用料又再差少少﹐無限loop。

可能真係去到 hardware v3, v4 的時間﹐用料只係可以用到一年半載﹐所以劣評唔少。


PS. 小弟未用過此品牌。
作者: ntr1656    時間: 2015-7-22 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2015-7-22 16:12

唔會咁差掛?我對上個部941N,都唔記得用左幾多年了,而家只係比左屋企人用。而我就換左部C2,我對W ...
ntr1656 發表於 2015-7-22 16:11



    以上係綜合網上討論內容得出的。


你部router的hardware version又係什麼?
作者: ntr1656    時間: 2015-7-22 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2015-7-22 16:52

對上個部,無記錯係V2,而家用緊個部係V1
ntr1656 發表於 2015-7-22 16:13



    V1 第一版﹐V2 第2版﹐用料未到最差。

有個款去到V4﹐唔少人講真係只用到半年至1年﹐真係叫人比多少少買隻好少少用足2年以上﹐都好過大半年一隻。
作者: ntr1656    時間: 2015-7-22 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2015-7-22 16:59

估唔到佢同"技+"一樣,做埋呢啲野。以後買野真係要小心啲。
ntr1656 發表於 2015-7-22 16:54



    我而家用緊牙石N56U﹐去年因為迫上光纖300M 才買﹐當時好似約$600﹐有3年保。

最少隻router用到3年﹐除番開$200/年﹐一日都唔駛$1。
隻野又有進階的 USB﹐FTP 等功能﹐好過買入門 cheap 野﹐功能無乜﹐平均每日價錢又相同。

正所謂「貴買平用」便是這樣了。
作者: sry888    時間: 2015-7-22 17:17

設計有點浮誇。
作者: ntr1656    時間: 2015-7-22 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 18:23

本帖最後由 pc1668 於 2015-7-22 18:28 編輯
人人要求唔同,可能你覺得係入門,但我已經覺得佢功能有啲多餘添。只要佢做到我想佢做既野,我理鬼 ...
ntr1656 發表於 2015-7-22 17:53


人人要求唔同, 我的要求很簡單:
買回來plug-n-plug基本已經勁穩定, 立刻用得
絕冇斷線/過熱問題
FW 唔需要左搵右搵, 試完一個又一個, 睇吓邊個穩定啲 邊個勁啲
有Gigabit port (好基本)
支援NAT, 去到900Mbps以上
WiFi最好有AC, 冇就普通dual-band都得嘅 (睇吓賣幾錢囉)
一定要支援guest login
乜乜FTP, BT, USB 3.0, etc., 唔需要, 我用NAS搞掂晒.  不過哩啲功能/設備, 多數router都有.
作者: Moga    時間: 2015-7-22 18:29

回覆  kofz


比2K出去,同時放埋D私穩出去
2K買TPLINK 真係傻的嗎?
$200 買TPLINK都要諗下,代理食水太深 ...
thailandwhat 發表於 2015-7-22 09:35


幾萬蚊買隻cicso咪一樣送prism
不過tplink買成2k,真扮鬼買
作者: 張癸龍    時間: 2015-7-22 19:03

其實TP-LINK 有乜問題呢?見咁多CHING 話佢唔值??
ntr1656 發表於 2015-7-22 15:18

買平Router ,$2-300,用TPLINK無問題

但當你有能力拎得到2k 出黎買 AC3200,咁點解唔畀多少少買隻好 d ?
NETGEAR又得,Asus 又得,甚至 Dlink 都得架
作者: Noslac    時間: 2015-7-22 19:14

唔知效能如何,又會否過熱?但咁既價錢真係好難吸引我
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 20:13

唔知效能如何,又會否過熱?但咁既價錢真係好難吸引我
Noslac 發表於 2015-7-22 19:14


稍等片刻, 1K頭先買
作者: pc1668    時間: 2015-7-22 20:14

買平Router ,$2-300,用TPLINK無問題

但當你有能力拎得到2k 出黎買 AC3200,咁點解唔畀多少少買隻好 d  ...
張癸龍 發表於 2015-7-22 19:03


2k 買 netgear
作者: waileung99    時間: 2015-7-22 22:23

本帖最後由 waileung99 於 2015-7-22 22:30 編輯

後門,真係咁驚?
作者: pingpangpo    時間: 2015-7-23 00:03

TP-Link 仲貴過Linksys、Netgear
作者: ntr1656    時間: 2015-7-23 00:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntr1656    時間: 2015-7-23 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: magiccat    時間: 2015-7-23 01:36

router嘅嘢其實大部份牌子硬件都唔差,
但大部份個os都唔太好。
有兩年用咗3款tp-link , 個os真係差,
睇Youtube窒窒下又有,
用用下可以load空氣又有,一部bt令一部上唔到網又有,fix咗成年都仲可以有問題,
最後都係刷石像鬼解決。好彩有得刷rom,
唔係又多3件垃圾。
作者: tatgor    時間: 2015-7-23 01:40

後門,真係咁驚?
waileung99 發表於 2015-7-22 22:23



有邊個想後欄失火~
作者: moleungchan    時間: 2015-7-23 09:43

能力唔係無,只係無能力買到咁多野啫。乜都話要買最貴,我仲未識生金蛋,亦都無念住做人地隻金蛋。
BTW你 ...
ntr1656 發表於 2015-7-23 00:44


其實個重點係 TPLINK 憑咩賣到咁貴? 不嬲做開平野,要比2K去買呢個牌子,一D都唔值。
$300內的Router先會考慮。$2k 呢個價, 代理可能都賺左你1k。
就等於你比$4000去買國產手機 同比$4000買部韓國手機。
作者: ntr1656    時間: 2015-7-23 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2