Board logo

標題: 荃灣匯駿電腦正黑店,七日內有問題都唔換貨 [打印本頁]

作者: addison8406    時間: 2014-10-27 19:05     標題: 荃灣匯駿電腦正黑店,七日內有問題都唔換貨

荃灣匯駿電腦正黑店,七日內有問題都唔換貨

事緣上星期五10月24日喺佢度買咗個linksys E1700嘅router


第一日用喺完全無問題嘅,但第二第三日就開始出問題啦,wifi 唔知點解連接多一個設備就唔穩定,port forward 明明set好咗又完全唔work,試過reboot,reset去原廠setting都唔work,想更新firmware,佢又未有新firmware,但上網就無問題,於是今日拎去換啦,何況佢單上面都寫住七日內可以換↓


於是我今日就去返舖頭度搵果個肥仔…

一去到就同我肥仔講出我個問題啦,點知個肥仔呢,就淨係插著咗個router,然後就話無問題丫,你上倒網即係無問題

無論我點樣講出個問題,個肥仔都仍然話上倒網就無問題,佢係無去嘗試去試驗我所講果個問題,之後個肥仔問,你點樣set個router呀?你用乜set呀?

我答佢用firefox,肥仔答:唔得,一定要用IE先set倒,你唔好理咁多,總知一定要用IE set~!(呢一刻我個心彈咗一句"on 9~!")之後佢重話一般呢隻牌子嘅router,上倒網就即係無問題架啦,我地唔會換比你,又話linksys好衰唔會比佢地一換一…

我答咁我加錢換其他牌子呢?佢又話唔得,最後加多句一係我半價同你收返啦,半價同你收返我都重要幫你睇下有無人要添呀~!

無奈之下我只好離開果間舖頭,之後打電話去linksys,對方聽完我個處境之後,首先就回應死肥仔個IE謬論,對方回應無論你用乜野browser都一定set倒,我地可以幫你換,但換嘅都係翻新機,你而家先買得果幾日,我唔建議你咁做,但果間舖頭係有責任七日之內一定要換貨比你,佢唔肯換,我建議你去消委會告佢,之後對方就叫我試下打比總代理,然後就比咗個電話我,重叫我留低電話,佢地日後會更進返

咁我又唯有打去總代理,總代理聽完我個問題後,都係回應咗個IE謬論先,但今次總代理係答IE先set唔倒呀~!然後答覆,舖頭唔肯換比你~!我地換~!咁我就問係咪換翻新機架?對方答覆你先買得果幾日,我地換全新嘅比你~!你呢一兩日上黎啦不過上黎之前記得打個電話黎先…

奉勸大家唔好幫襯呢間舖啦

最後要多謝總代理果位先生,如果唔係,我拎住舊野都唔知點算好
作者: rayabbie    時間: 2014-10-27 19:44

理論上係會換貨.
不過肥仔無料到就成個場都知....

作者: bereavement    時間: 2014-10-27 19:53

嘩 呢啲真係好黑店.....師兄真係唔好彩遇到呢啲鋪頭. 多謝提供資料,已入黑名單
作者: addison8406    時間: 2014-10-27 20:21

理論上係會換貨.
不過肥仔無料到就成個場都知....
rayabbie 發表於 2014-10-27 19:44


咪就係囉~!寫明七日有得換,但又唔肯換,話自己就算換咗比我,有問題果件貨都退唔返,痴線~!
作者: thor330    時間: 2014-10-27 20:34

換左之後個問題有冇改善到?
作者: addison8406    時間: 2014-10-27 20:47

換左之後個問題有冇改善到?
thor330 發表於 2014-10-27 20:34


要聽日先換倒…
作者: 鴨仔    時間: 2014-10-27 20:55

想問下樓主, 總代理同linksys係兩間野黎?

btw, 果個肥仔真係好kai
作者: rayabbie    時間: 2014-10-27 21:01

咪就係囉~!寫明七日有得換,但又唔肯換,話自己就算換咗比我,有問題果件貨都退唔返,痴線~! ...
addison8406 發表於 2014-10-27 20:21

就算唔寫都會做,而且代理一定會換新比鋪頭.
作者: rayabbie    時間: 2014-10-27 21:02

想問下樓主, 總代理同linksys係兩間野黎?

btw, 果個肥仔真係好kai
鴨仔 發表於 2014-10-27 20:55

香港有二間代理做linksys
作者: addison8406    時間: 2014-10-27 21:06

想問下樓主, 總代理同linksys係兩間野黎?

btw, 果個肥仔真係好kai
鴨仔 發表於 2014-10-27 20:55


linksys我係打去佢總公司囉,要打一個9個字嘅no. 之後總公司就叫我打去代理,然後就話有兩間代理,我答佢喺小瀝原果間,佢就比咗個電話我
作者: addison8406    時間: 2014-10-27 21:09

就算唔寫都會做,而且代理一定會換新比鋪頭.
rayabbie 發表於 2014-10-27 21:01


個肥仔話代理唔會換返比佢地,因為部野上倒網就即係無問題

我同代理講過呢件事,代理幫我查咗件貨去咗邊間舖,之後佢問我係咪喺邊度邊度買,我答佢唔係,咁代理就話應該係拆咗啲貨比細舖,最後就叫我拎上去佢地度換
作者: 肥寶    時間: 2014-10-27 21:13

回覆 1# addison8406


    同名既電腦舖,上水,粉嶺都有,專_ 唔識野口既人
作者: 鴨仔    時間: 2014-10-27 21:27

個肥仔話代理唔會換返比佢地,因為部野上倒網就即係無問題

我同代理講過呢件事,代理幫我查咗件貨去咗邊 ...
addison8406 發表於 2014-10-27 21:09



    咁姐係果間拆鋪的唔肯換俾佢
作者: 留白兄    時間: 2014-10-27 22:23

本帖最後由 留白兄 於 2014-10-27 22:25 編輯

荃灣匯駿電腦
收到哂 同班荃灣frd講以後唔洗去

咁岩我又有登登同肥花ac
係唔係應該做d咩呢
作者: billyck2    時間: 2014-10-27 22:38

Linksys我係用EA6700,呢間野的確係要用IE先SET到野,用Chrome出到登入畫面
但點入帳密都係永世入唔到去
作者: sammie    時間: 2014-10-27 22:47

bad service .......
作者: addison8406    時間: 2014-10-27 23:05

荃灣匯駿電腦
收到哂 同班荃灣frd講以後唔洗去
咁岩我又有登登同肥花ac
係唔係應該做d咩呢 ...
留白兄 發表於 2014-10-27 22:23


登登我都開咗post
作者: tomleehk    時間: 2014-10-28 01:35

本帖最後由 tomleehk 於 2014-10-28 01:40 編輯

一般而言, 這類無法現場即時demo/prove到有問題的情況,我會直接去代理換..免麻煩

因為很多時候有D店員都想省水省力..
作者: love19901109    時間: 2014-10-28 02:43

有好多時果D人唔想煩就見到有問題都當無   我試過燒底板上COMDEX 佢睇左兩睇就一口話針腳有問題,我睇左半日都睇唔到邊到出問題   結果我上漢4 佢即卡換過塊俾我
作者: addison8406    時間: 2014-10-28 02:49

有好多時果D人唔想煩就見到有問題都當無   我試過燒底板上COMDEX 佢睇左兩睇就一口話針腳有問題,我睇左半日 ...
love19901109 發表於 2014-10-28 02:43


comdex呢間野我不嬲當佢黑店
作者: moleungchan    時間: 2014-10-28 10:01

通常舖頭唔會試咁多野。如果係D好明顯問題,好似插電唔著,通常都換比你。但你果D問題要試一輪先可能會試到,舖頭通常都會叫你拎去代理換。
要講黑店,呢間都唔係好黑,荃豐入面好多黑過佢啦
作者: kenttam    時間: 2014-10-28 10:20

好多sales都唔識野又亂講野, 又冇責任心
作者: smith1943    時間: 2014-10-28 10:28

Yes, Same problem on my EA6300

Linksys我係用EA6700,呢間野的確係要用IE先SET到野,用Chrome出到登入畫面
但點入帳密都係永世入唔到去 ...
billyck2 發表於 2014-10-27 22:38

作者: addison8406    時間: 2014-10-28 12:34

通常舖頭唔會試咁多野。如果係D好明顯問題,好似插電唔著,通常都換比你。但你果D問題要試一輪先可能會試到 ...
moleungchan 發表於 2014-10-28 10:01


果個死肥仔尋日試果時講:「你就算拎去代理度換,人地插咗電著咗上倒網就當無問題架啦,人地都係咁試」
作者: rayabbie    時間: 2014-10-28 12:58

其實好多代理都唔比貨佢地,
因為佢地成日都劈價,係荃豐佢地可以話無朋友.....
肥仔以前開過鋪,不過唔夠一年就執左.
作者: rayabbie    時間: 2014-10-28 13:20

果個死肥仔尋日試果時講:「你就算拎去代理度換,人地插咗電著咗上倒網就當無問題架啦,人地都係咁試」 ...
addison8406 發表於 2014-10-28 12:34

點會丫,其實我地會同代理講返咩問題.
你呢個問題多數係個firmware錯.不過代理一定會比個隻新你.因為linksys係大牌子,香港二間代理都係國際公司.
作者: addison8406    時間: 2014-10-28 19:02

點會丫,其實我地會同代理講返咩問題.
你呢個問題多數係個firmware錯.不過代理一定會比個隻新你.因為linksy ...
rayabbie 發表於 2014-10-28 13:20


我今日拎到去代理度,代理試都無試即換新機
作者: 鴨仔    時間: 2014-10-28 19:37

我今日拎到去代理度,代理試都無試即換新機
addison8406 發表於 2014-10-28 19:02



    咁新機有冇事先
作者: addison8406    時間: 2014-10-28 20:14

本帖最後由 addison8406 於 2014-10-28 20:15 編輯
咁新機有冇事先
鴨仔 發表於 2014-10-28 19:37


好正常呀~

之前果部連set dmz都無料到架
作者: 鴨仔    時間: 2014-10-28 20:32

好正常呀~

之前果部連set dmz都無料到架
addison8406 發表於 2014-10-28 20:14



    我懷疑之前果部機save唔到你的setting
作者: addison8406    時間: 2014-10-28 21:02

我懷疑之前果部機save唔到你的setting
鴨仔 發表於 2014-10-28 20:32


佢save就save倒,我入返去setting果版都見倒啲setting,但佢就run唔倒囉
作者: TH30    時間: 2014-10-28 22:12

佢save就save倒,我入返去setting果版都見倒啲setting,但佢就run唔倒囉
addison8406 發表於 2014-10-28 09:02 PM


咁即係QC有問題,但CS好補返數





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2