標題: [操作疑難] 哩種情況系米網路商問題? [打印本頁]
作者: sammo 時間: 2014-6-27 19:02 標題: 哩種情況系米網路商問題?
屯門公屋,依家用緊X線寬頻,玩同一個網絡遊戲,每日朝早至下午6點前都好地地
一到下午六點左右就會好明顯感覺到LAG,到晚上7~8點..LAG到一登陸已經咔住畫面然後斷線
請問下 哩種情況系米網絡問題? 我換香X寬頻或者PXXW 可唔可以解決哩個問題?
作者: 111023 時間: 2014-6-27 20:34
首先你要睇下其他網絡商有無類似情況,如果好多用唔同寬頻既人都有咁既情況的話轉咩寬頻都係死.
作者: sammo 時間: 2014-6-27 20:54
回覆 2# 111023
唔知系米因為6點左右大廈入面開始多人用果個寬頻而分薄咗D信號(覺得電視天線接駁唔多可靠)
哩幾日仲離譜 連打開幾個大網頁都要等,,激鬼氣,依家登記咗HK_N,比多百五蚊算了
作者: 1919 時間: 2014-6-28 01:08
用得雞寶就要接受
作者: love19901109 時間: 2014-6-28 01:14
你LAG 果陣就去做SPEED TEST 睇下PING 幾多 UL/DL 速度係咪得個位數
