Board logo

標題: 美孚五期HKBN入屋問題 [打印本頁]

作者: miudaudau    時間: 2014-6-23 01:00     標題: 美孚五期HKBN入屋問題

幾年前申請過香港寬頻,師傅黎到話條線入唔到屋,要鑽窿先得。
屋企電話線係舊式銅線,依家只可以用龜速PCCW 3M, 唔知依家有冇辦法安裝快啲既寬頻?
謝謝!
作者: 冷    時間: 2014-6-23 01:06

美孚新邨唔係有FTTH咩?
作者: ilovecable    時間: 2014-6-23 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miudaudau    時間: 2014-6-23 01:20

光䊹去到屋企門口就入唔到屋
作者: 冷    時間: 2014-6-23 01:23

回覆 3# ilovecable


    呢條屋邨咁奇怪
    唔同期都有唔同速
作者: mouseman    時間: 2014-6-23 11:22

Those are using Towngas?
God bless you
作者: mig33    時間: 2014-6-23 12:32

回覆 5#

美孚一期至最新果期,跨越十幾廿年,由電話線到互聯網開端...
作者: roy0307    時間: 2014-6-23 12:33

dont use i-cable  ~_~
作者: sadthe    時間: 2014-6-23 14:06

上禮拜申請HKBN
之後打過黎話機房冇port位
e家唯有諗用4g plan算
作者: silverboy    時間: 2014-6-23 14:21

少左個選擇, 慘
作者: lovejoy666    時間: 2014-6-23 14:34

要鑽窿先得 咁咪鑽窿囉!!
作者: ilovecable    時間: 2014-6-23 14:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2