Board logo

標題: 24小時wifi@長途火車 [打印本頁]

作者: sasini1    時間: 2014-6-22 14:35     標題: 24小時wifi@長途火車

中國聯通3G卡,再VPN動新聞,各大香港論壇無難度~
[attach]1687741[/attach]
作者: gon168    時間: 2014-6-22 14:40

is it TL WR720N?
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 14:46

回覆 2# gon168
MR3020~
作者: winstercafe    時間: 2014-6-22 14:51

24hrs, 去北京?
作者: gon168    時間: 2014-6-22 14:54

do you use original firmware ? or openwrt ?
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 15:01

回覆 5# gon168
用原裝就ok啦!
原裝好處係自動配置APN,無需手動設置!
[attach]1687758[/attach]
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 15:03

24hrs, 去北京?
winstercafe 發表於 2014-6-22 14:51

師兄心水好清~
作者: gon168    時間: 2014-6-22 15:06

thanks. have a nice trip!
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 15:09

回覆 8# gon168
多謝你!
實情長途火車真係好悶又累
上返香港網人會精神好多~
作者: milanolarry    時間: 2014-6-22 17:33

想問o下樓主你果張聯通咭香港有冇得賣架?
作者: cyruschan112    時間: 2014-6-22 17:41

速度如何?
正話搭左4個幾返來,d 所謂的3G慢到喊,仲要經常跌落2G T0T

BTW,d列車到有銷售員,係咁推介d 高科技產品,好X煩
作者: hk250704    時間: 2014-6-22 17:57

好彩舊年入左張無月費嘅聯通充值上網卡, 返內地幾日, 每次充30蚊人仔.
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 18:05

想問o下樓主你果張聯通咭香港有冇得賣架?
milanolarry 發表於 2014-6-22 17:33

張卡羅湖過關士多買!
買全國數據卡就ok!
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 18:10

回覆 11# cyruschan112
我上各大論壇都理想!
睇即時新聞咁都無問題~
盡量低流量使用,始終移動中火車信號會不穩定!
但已可令我同外界正常溝通~
作者: pikpikpik    時間: 2014-6-22 21:14

哩個火車邊度有插頭?
作者: sasini1    時間: 2014-6-22 21:41

回覆 15# pikpikpik
如果有插頭就大獲啦!架火車停電都似^_^!
24小時當然要高容量尿袋.....
作者: brainiepc    時間: 2014-6-22 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ilovecable    時間: 2014-6-22 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔    時間: 2014-6-22 22:56

回覆  gon168
用原裝就ok啦!
原裝好處係自動配置APN,無需手動設置!
sasini1 發表於 2014-6-22 15:01



    有冇限量?
作者: ilovecable    時間: 2014-6-22 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pikpikpik    時間: 2014-6-23 00:37

回覆 18# ilovecable


    軟臥唔知會放係邊?
作者: ilovecable    時間: 2014-6-23 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sasini1    時間: 2014-6-23 08:20

原來軟臥有插蘇!我真係唔知.....
各位我要落車啦~
作者: r320sc    時間: 2014-6-23 18:15

個水壺不用電?
作者: a84055472    時間: 2014-6-23 18:25

宜家普鐵都有叉電位?
作者: sasini1    時間: 2014-6-23 18:36

回覆 24# r320sc
保溫壺!
走廊有熱水機~
作者: sasini1    時間: 2014-6-23 18:38

回覆 25# a84055472
前面師兄話軟臥車廂走廊位有插蘇
但車票會貴40%左右
作者: cyruschan112    時間: 2014-6-24 16:03

其實我見到列車同列車中間位個洗手盆隔離,係有個插蘇位的,但唔敢亂用怕比人話





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2