作者: sasini1 時間: 2014-6-22 14:35 標題: 24小時wifi@長途火車
中國聯通3G卡,再VPN動新聞,各大香港論壇無難度~
[attach]1687741[/attach]
作者: gon168 時間: 2014-6-22 14:40
is it TL WR720N?
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 14:46
回覆 2# gon168
MR3020~
作者: winstercafe 時間: 2014-6-22 14:51
24hrs, 去北京?
作者: gon168 時間: 2014-6-22 14:54
do you use original firmware ? or openwrt ?
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 15:01
回覆 5# gon168
用原裝就ok啦!
原裝好處係自動配置APN,無需手動設置!
[attach]1687758[/attach]
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 15:03
師兄心水好清~
作者: gon168 時間: 2014-6-22 15:06
thanks. have a nice trip!
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 15:09
回覆 8# gon168
多謝你!
實情長途火車真係好悶又累
上返香港網人會精神好多~
作者: milanolarry 時間: 2014-6-22 17:33
想問o下樓主你果張聯通咭香港有冇得賣架?
作者: cyruschan112 時間: 2014-6-22 17:41
速度如何?
正話搭左4個幾返來,d 所謂的3G慢到喊,仲要經常跌落2G T0T
BTW,d列車到有銷售員,係咁推介d 高科技產品,好X煩
作者: hk250704 時間: 2014-6-22 17:57
好彩舊年入左張無月費嘅聯通充值上網卡, 返內地幾日, 每次充30蚊人仔.
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 18:05
張卡羅湖過關士多買!
買全國數據卡就ok!
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 18:10
回覆 11# cyruschan112
我上各大論壇都理想!
睇即時新聞咁都無問題~
盡量低流量使用,始終移動中火車信號會不穩定!
但已可令我同外界正常溝通~
作者: pikpikpik 時間: 2014-6-22 21:14
哩個火車邊度有插頭?
作者: sasini1 時間: 2014-6-22 21:41
回覆 15# pikpikpik
如果有插頭就大獲啦!架火車停電都似^_^!
24小時當然要高容量尿袋.....
作者: brainiepc 時間: 2014-6-22 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ilovecable 時間: 2014-6-22 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔 時間: 2014-6-22 22:56
有冇限量?
作者: ilovecable 時間: 2014-6-22 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pikpikpik 時間: 2014-6-23 00:37
回覆 18# ilovecable
軟臥唔知會放係邊?
作者: ilovecable 時間: 2014-6-23 01:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sasini1 時間: 2014-6-23 08:20
原來軟臥有插蘇!我真係唔知.....
各位我要落車啦~
作者: r320sc 時間: 2014-6-23 18:15
個水壺不用電?
作者: a84055472 時間: 2014-6-23 18:25
宜家普鐵都有叉電位?
作者: sasini1 時間: 2014-6-23 18:36
回覆 24# r320sc
保溫壺!
走廊有熱水機~
作者: sasini1 時間: 2014-6-23 18:38
回覆 25# a84055472
前面師兄話軟臥車廂走廊位有插蘇
但車票會貴40%左右
作者: cyruschan112 時間: 2014-6-24 16:03
其實我見到列車同列車中間位個洗手盆隔離,係有個插蘇位的,但唔敢亂用怕比人話

