Board logo

標題: 有冇辦法拎NOW TV去第二度睇? [打印本頁]

作者: addwyy    時間: 2014-6-18 20:45     標題: 有冇辦法拎NOW TV去第二度睇?

我既意思係成個Now TV Box 拎去第二個地方, 唔係用Slingbox果種方法
作者: 167pk    時間: 2014-6-18 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 00:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LEARZA    時間: 2014-6-19 00:24

本帖最後由 LEARZA 於 2014-6-19 00:33 編輯
剛剛新聞報導,非法改裝 now tv 機頂盒的人士已被拉,c兄想成為下一個嗎?

乖乖比搬遷費吧

via ...
167pk 發表於 2014-6-18 23:15



    有改機?
作者: LEARZA    時間: 2014-6-19 00:27

回覆 1# addwyy


    你想睇內容 定係 想搬遷唔俾錢?
前者既話...有冇見過http://nowplayer.now.com/?
作者: terry.wong    時間: 2014-6-19 02:40

你可以用注能電話/平板睇,不過用wifi會好尐
作者: brainiepc    時間: 2014-6-19 06:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2014-6-19 11:34

剛剛新聞報導,非法改裝 now tv 機頂盒的人士已被拉,c兄想成為下一個嗎?

乖乖比搬遷費吧

via ...
167pk 發表於 2014-6-18 23:15



    其實又唔一定有違法問題的﹐這單新聞主要問題係把節目經不法方法上載上網﹐樓主無話會這樣做。

而我只會講﹐理論上你搬部機去另一個地方使用﹐有機會得﹐有機會唔得。
先決條件係新地方都係用緊網上行﹐同埋新地方的上網plan 睇下提供多少ip。
只要取到ip﹐理論上係可以在另一地方睇到now tv的。


我自己估﹐可能樓主有部now tv盒﹐自己唔睇﹐想借比人睇﹐唔需要估太多野。
作者: dcylai    時間: 2014-6-19 11:53

我都有一部 BBTV 自己無用, 準備拿返去比父母屋企睇。
我未得閒駁, 但我估計部BBTV 應該係跟 IP address(WAN), 當CHECK 到你唔係用HKBN 的IP , 就唔比你上。
         
解決方法:  是旦加部 有VPN CLIENT FUNCTION 的ROUTER仔, 連去你申請BBTV 的ROUTER , 假冒用返申請既WAN IP 上, 就一定OK。
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 12:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷    時間: 2014-6-19 12:25

回覆 10# thomasc5

唔係,可以獨立申請
作者: peter_chan    時間: 2014-6-19 14:50

回覆  peter_chan

睇 Now TV 一定要係網上行客戶?
thomasc5 發表於 2014-6-19 12:24



    不一定﹐但now tv 的傳輸網絡係用網上行的網絡﹐所以你想把部機頂盒轉去其他地方用﹐其中一個先決條件係要使用網上行的網絡﹐即係網上行的客戶。

斷估﹐已有用now tv的人﹐唔需要靠這個方法﹐靠私下搬機去睇now tv 掛。真係有需要咪正正經經去申請要多部機頂盒﹐保証一定用到囉。
作者: mouseman    時間: 2014-6-19 15:00

old days for 6911H cracked version, it can skip the link checking, which means it can double logon with your HKID and it can get the same channels as you subscribed

but on the same house and line only
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brainiepc    時間: 2014-6-19 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 15:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2014-6-19 15:59

本帖最後由 peter_chan 於 2014-6-19 16:03 編輯
如果係HKBN客戶申請,Now TV 係唔係都係派同一樣嘅 STB?
thomasc5 發表於 2014-6-19 15:45



    乜你可以成功裝now tv ﹐但 pccw 唔會同時裝一條寬頻線 或 用已經使用中的pccw寬頻裝 去接駁now tv 的機頂盒嗎?

即係簡單講﹐now tv 容許使用其他isp作為廣播的網絡嗎?

又或者

不在 pccw的寬頻網絡cover的地方﹐但有其他isp﹐可以安裝now tv 嗎?
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan4k    時間: 2014-6-19 16:13

如果A 同B 唔同地址分別裝有NowTV, A 有睇肉台B 無, 可以將A 既STB box 放在B 睇嗎?


by android
作者: peter_chan    時間: 2014-6-19 16:14

回覆  peter_chan

咁我明你意思
即 NowTV 如傳統cable tv, 一定要用返自已既線去傳送,唔算係真正IPTV ...
thomasc5 發表於 2014-6-19 16:09



    上面話可以獨立裝now tv﹐是因為真係可以只惠顧now tv 服務﹐但不惠顧上網服務。

所以﹐now tv 的客戶﹐不一定網上行的客戶﹐反之亦然。但2者都一定係使用pccw(網上行)的線路的。
作者: thomasc5    時間: 2014-6-19 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fourtong    時間: 2014-6-21 15:00

如果A 同B 唔同地址分別裝有NowTV, A 有睇肉台B 無, 可以將A 既STB box 放在B 睇嗎?


by android ...
alan4k 發表於 2014-6-19 16:13


唔可以,now tv 會認到線黎比服務。就算同一間屋有兩個now tv 服務,都唔可以換個盒就得
作者: worldcat    時間: 2014-6-21 17:10

如果第二處地方都有用now, 係可以。
now係機房開通、機頂盒節目係跟機(人).

如果第二個地方無now, 就算用pccw都會get唔到ip.
作者: shingzhk    時間: 2014-6-21 17:41

個海關佬講野1999
完全冇解釋到任何重點
作者: ppoll    時間: 2014-6-21 18:37

NOW TV BOX 既訊號係跟隻MODEM線路 FIX 死架
就算A盒搬去B盒度用都係播返B盒既CHANNEL
作者: sun2142s    時間: 2014-6-23 13:12

用vpn 得唔得?
作者: brainiepc    時間: 2014-6-23 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2014-6-23 19:19

用vpn 得唔得?
sun2142s 發表於 2014-6-23 13:12



    nox box 直拎ip, vpn 已經係level 2
作者: how_do_i_know_a    時間: 2014-6-23 23:38

而我只會講﹐理論上你搬部機去另一個地方使用﹐有機會得﹐有機會唔得。
先決條件係新地方都係用緊網上行﹐同埋新地方的上網plan 睇下提供多少ip。
只要取到ip﹐理論上係可以在另一地方睇到now tv的。
peter_chan 發表於 2014-6-19 11:34

如果第二處地方都有用now, 係可以。
now係機房開通、機頂盒節目係跟機(人).
worldcat 發表於 2014-6-21 17:10


以上兩位嘅答案係全錯.

NOW 同 BBTV 呢啲 IPTV, 係完全跟線唔跟盒, 你拎自己屋企隻盒去人地屋企, 如果人地條線無裝 NOW 你隻盒唔會用到, 如果人地有裝 NOW 咁所睇到嘅台同人地屋企隻盒原本睇到嘅一樣, 所以拎隻盒去第二度係無意思的.

至於話睇下條線如果拎到多一個IP就用到, 拎唔到就用唔到亦係錯晒, 因為 NOW 盒拎嘅係 internal IP, 網上行係比 public IP, 就算網上行放10個 IP 都唔會被 NOW 盒用到.

只有 Cable 同衛星版無綫收費台呢啲用 RF 廣播, 根本無"線"嘅概念, 才會跟機.
作者: worldcat    時間: 2014-6-24 00:01

以上兩位嘅答案係全錯.

NOW 同 BBTV 呢啲 IPTV, 係完全跟線唔跟盒, 你拎自己屋企隻盒去人地屋企, 如果 ...
how_do_i_know_a 發表於 2014-6-23 23:38



  你有無試過?
作者: APPL    時間: 2014-6-24 00:03

本帖最後由 APPL 於 2014-6-24 00:05 編輯
NOW 同 BBTV 呢啲 IPTV, 係完全跟線唔跟盒, 你拎自己屋企隻盒去人地屋企, 如果 ...
how_do_i_know_a 發表於 2014-6-23 23:38



   上述how_do_i_know_a 所講是對的。PCCW師傅帶幾部解碼器到來試NOWTV,每換一部機都要重新鍵入登記本人的4位數字通過認證,所以NOW一定不是跟解碼器,而是跟PCCW的來線(即入屋電話線)。
作者: how_do_i_know_a    時間: 2014-6-24 00:11

你有無試過?
worldcat 發表於 2014-6-24 00:01


試過好多次. 我諗無試過, 或者試錯左嗰個係你.
作者: dennis10    時間: 2014-6-24 00:26

上述how_do_i_know_a 所講是對的。PCCW師傅帶幾部解碼器到來試NOWTV,每換一部機都要重新鍵入登記本 ...
APPL 發表於 2014-6-24 00:03


咁講啦,理論上係無錯,但實際上兩樣都有紀錄,只係無人在意你用咩盒。

Now TV 既運作係咁,你條線駁去網上行,再駁去機房,
所以機房會 check 到你係邊度用緊咩型號解碼器去睇 Now,再連去中央 Server 去控制你睇咩野台。
所以 Now TV 一定係認地址,甚至之前麥 X 比人抄家,亦因為好容易追到你地址。

咁個機頂盒有咩重要?其實佢本黎打算想迫你用果個機頂盒登紀左就 Lock 死係 Server 度,有事就可以 Check 到你部解碼器有無做非法野,有無非法買左人。但後來根本無人理會,所以算吧。
作者: dennis10    時間: 2014-6-24 00:37

本帖最後由 dennis10 於 2014-6-24 00:38 編輯
以上兩位嘅答案係全錯.

至於話睇下條線如果拎到多一個IP就用到, 拎唔到就用唔到亦係錯晒, 因為 NOW 盒拎嘅係 internal IP, 網上行係比 public IP, 就算網上行放10個 IP 都唔會被 NOW 盒用到.

how_do_i_know_a 發表於 2014-6-23 23:38


除左比人非法改裝去 bypass 左個 link check 之外。根本無可能去拎到多一個 IP,
都係乖乖地比錢叫 PCCW 開多個 IP 比你。

(所以點解有人可以申請兩部解碼器有兩組 Plan,咁易比到 IP 你咪亂到七彩?)
作者: worldcat    時間: 2014-6-24 07:57

試過好多次. 我諗無試過, 或者試錯左嗰個係你.
how_do_i_know_a 發表於 2014-6-24 00:11


你試左係著唔到定睇唔到?
作者: worldcat    時間: 2014-6-24 08:00

咁講啦,理論上係無錯,但實際上兩樣都有紀錄,只係無人在意你用咩盒。

Now TV 既運作係咁,你條線駁去 ...
dennis10 發表於 2014-6-24 00:26


但朋友試過壞盒、佢又趕住睇波。攞左另一個盒睇幾日係用到喎!
A B 機都有申請英超
作者: 千葉涼平    時間: 2014-6-24 08:30

但朋友試過壞盒、佢又趕住睇波。攞左另一個盒睇幾日係用到喎!
A B 機都有申請英超 ...
worldcat 發表於 2014-6-24 08:00


未講左 唔係跟機 係跟條線
每條寬頻線 都有獨立 BSN 號碼
機樓SET 左你咩PLAN
你只可以睇咩台
你換一百隻 NOW TV 都冇用
NOW TV 係唔洗SET LOGIN AC
作者: worldcat    時間: 2014-6-24 08:49

未講左 唔係跟機 係跟條線
每條寬頻線 都有獨立 BSN 號碼
機樓SET 左你咩PLAN
你只可以睇咩台
你換一百隻 ...
千葉涼平 發表於 2014-6-24 08:30


咁 A B 點都有申請now 同相同頻道、咁b機拎去a點用。 即係用唔用到?
作者: 千葉涼平    時間: 2014-6-24 09:02

咁 A B 點都有申請now 同相同頻道、咁b機拎去a點用。 即係用唔用到?
worldcat 發表於 2014-6-24 08:49


可以 , 你試下 兩條線 頻道唔一樣仲好
咁你未知 係未真係 跟線唔跟機 
作者: 剋星    時間: 2014-6-24 09:18

唔可以,now tv 會認到線黎比服務。就算同一間屋有兩個now tv 服務,都唔可以換個盒就得 ...
fourtong 發表於 2014-6-21 15:00



    屋企有兩個 我試過換盒 冇問題
你有咩PLAN佢係跟條線 換盒都唔影響D 台
作者: fourtong    時間: 2014-6-24 14:34

屋企有兩個 我試過換盒 冇問題
你有咩PLAN佢係跟條線 換盒都唔影響D 台 ...
剋星 發表於 2014-6-24 09:18

我回佢 本身 a 機 a 線 有體育台睇,
b 機 b 線 無體育台睇。佢問a 機 b 線會唔會有體育台睇,我答佢唔得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2