Board logo

標題: 屋企終於收到中移4G [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2014-6-16 12:10     標題: 屋企終於收到中移4G

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supertyphoon12    時間: 2014-6-16 16:27

用咩試?
作者: 千葉涼平    時間: 2014-6-16 16:58

下載有3XMB,但上載好弱吓
可能會上返中移
cpk 發表於 2014-6-16 12:10


上載唔過 10M 好大機會係 TD LTE
作者: cpk    時間: 2014-6-16 17:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faifaicac    時間: 2014-6-16 19:54

幾錢一個月?
作者: r320sc    時間: 2014-6-17 02:27

No....慢主要是因為 1800Mhz...


上載唔過 10M 好大機會係 TD LTE
千葉涼平 發表於 2014/6/16 16:58

作者: 千葉涼平    時間: 2014-6-17 12:05

No....慢主要是因為 1800Mhz...
r320sc 發表於 2014-6-17 02:27


中移 室外 1800 下載 連 5M 下載都冇
明顯 樓主唔係 1800





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2