Board logo

標題: 有冇師兄收到風 Huawei E5786 行貨幾時出呢? [打印本頁]

作者: issachar    時間: 2014-6-12 16:21     標題: 有冇師兄收到風 Huawei E5786 行貨幾時出呢?

有個 frd 想換 mifi, 我叫佢等下先... 不過又唔知幾時出....
作者: leunglwl    時間: 2014-6-12 20:51

有個 frd 想換 mifi, 我叫佢等下先... 不過又唔知幾時出....
issachar 發表於 2014-6-12 16:21



Google了一下,好像下半年才推出,大概沒這麼快吧。
http://www.pocket-lint.com/news/ ... ring-300mbps-4g-lte
作者: issachar    時間: 2014-6-13 12:12

Google了一下,好像下半年才推出,大概沒這麼快吧。
leunglwl 發表於 2014-6-12 20:51


六月咪下半年...
作者: mouseman    時間: 2014-6-19 10:11

I saw in taobao, anyone tried?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2