作者: Estech 時間: 2014-4-21 16:48 標題: Desktop 斷電後重開, 仲有無可能 Wake-on-Lan ?
本帖最後由 Estech 於 2014-4-21 16:59 編輯
我部機從windows關機,再wol無問題,
但如果我啪咗電掣(router亦熄埋)後,再俾返電,就做唔到wol, 所以一定入一次windows先可以做返wol.
有無人可以做到以上情況下都可以 wake-on-lan ?
作者: winsel 時間: 2014-4-22 12:51
唔得,亦無可能做到
作者: saiaskia 時間: 2014-4-22 13:45
我想問如果係bios set左都唔得??
作者: cvguser 時間: 2014-4-22 18:22
你想問如果停電後可否再wol?
作者: AC360 時間: 2014-4-22 19:06
唔好一次熄晒所有野, 逐樣野check, 睇下係你router問題定係底板問題
底板BIOS亦有得set一有電可以自動開機
作者: C_Law 時間: 2014-4-22 19:26
如果部機個火牛曾經完全斷電,就算事後回復電源,但 WOL 以及其它預設到工作排程入面的工作都不能自動 Wakeup 部電腦。
底板 BIOS 雖然有得設定回復電源自動開機,但到時係一接通電源就自動開,並非因為 WOL 或工作排程而開機。
作者: Estech 時間: 2014-4-22 20:01
呢個解釋有道理, 主要係受制於底板的工作模式,
斷電後,與os喺wol上的溝通會被清除,
所以在進入不同的os後關機(不斷電), 視乎該os的設定, 會有不同的wol模式.
作者: frechen2012 時間: 2014-4-22 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW 時間: 2014-4-22 21:21
bios set wake-on-power(wop)可解
不過副作用係,萬一真的斷完電, 部機就會開左, 一直等你發現先熄到.
作者: AC360 時間: 2014-4-22 21:47
冇關係, 只要係network card driver set左WOL同底板BIOS support WOL, 即使部機完全熄晒電, 到佢有返電時一樣可以WOL, 我已經係好多塊ASUS板同內置Realtek 8111 network card上面用過, 就算部機完全斷左電一晚, 到第二日有返電時一樣可以WOL
所以你應該試清楚究竟係底板BIOS問題定係ROUTER問題, 亦或係broadcast packets出左問題
作者: SYW 時間: 2014-4-22 22:02
冇關係, 只要係network card driver set左WOL同底板BIOS support WOL, 即使部機完全熄晒電, 到佢有返電時 ...
AC360 發表於 2014-4-22 21:47
我屋企asrock就唔得了, 一定要set wop先自動開返, 建議樓主最好自己試試.
作者: AC360 時間: 2014-4-22 22:12
所以就要試到底係邊部份出事, 我試過唔用內置lan card, 插左張獨立INTEL LAN落去, 熄晒機比返電佢時, 直接經Internet WOL一樣可以開到機
作者: Estech 時間: 2014-4-22 23:47
冇關係, 只要係network card driver set左WOL同底板BIOS support WOL, 即使部機完全熄晒電, 到佢有返電時 ...
AC360 發表於 2014-4-22 21:47
頭先我試咗, 淨係熄電腦電源, 然後俾返電, 係做唔到 wol.
其實底板得一行係set wol,
lan卡可以俾你set淨係受 magic packet 定係其它都受, 仲有咩特別野set ?
作者: Estech 時間: 2014-4-22 23:58
呢個 wop, 係非正常斷電然後供返電先有效, 定係正常熄機斷電,然後著返電都可以?
作者: AC360 時間: 2014-4-23 00:20
唔理係咪正常熄機, 只要一有返電就會自動開機
作者: AC360 時間: 2014-4-23 00:24
driver裡面同wake on lan有關既選項全部都揀晒佢, 都唔得就係你塊底板BIOS既問題
作者: tunster 時間: 2014-4-23 00:30
咁奇? 我玩咁多板都無啲咁嘅問題, 就算甩埋插蘇, 插返只要 LAN 著佐燈就可以 WOL 架喎
作者: Estech 時間: 2014-4-23 00:33
wop 就work啦, wol 就唔得, 可能係塊板唔支援呢個功能.
其實我塊板 bios 到唔係叫wol, 係 " PME Event wake up ".
作者: domeso 時間: 2014-4-23 00:40
Agree, same here, no matter how power is off (unplug or whatsoever), simple power on WOL works (of coz, on first pwr on it wakes itself by WOP anyway)
作者: GbE 時間: 2014-4-23 01:26
本帖最後由 GbE 於 2014-4-23 01:42 編輯
好多嘢係會變嘅, 以前d底板多數"斷電"後, WOL 係仲 work, 反而宜家d底板好多係唔 work 喇, 要入一入 OS 先 work 番.
可能係 d 乜乜 慳電設計 LoL, 家中 d NAS / PC 都係咁, d 好舊嘅板就冇呢個 "問題"
d Chipset 都去到 n 代, Intel 82559 / Realtek 8139 呢 d 經典 EOL
作者: SYW 時間: 2014-4-23 10:13
我既理解: wop會係底版一有返電就著, wol就要底版長期keep住有電先work
有錯的話請ching指正
作者: fatau 時間: 2014-4-23 11:36
用過十幾塊, 只有兩塊可以完全斷電後WOL
正常係唔得, SERVER 板我未用過得, 唔係邊有remote power bar 出現\
屋企用就BELKIN WEMO+WOP
作者: 3kiu 時間: 2014-4-23 12:55
我屋企整WOL, ROUTE 一斷過電就要手動開機 先做到WOL (我部機係NETBOOK)
其實最安全係咪KVM over IP
作者: 雯雯 時間: 2014-4-23 13:54
回覆 23# #翹~*
KVM over IP都唔一定可以着機, 最穩陣用Wemo/broadlink等.
另外想問fatau師兄覺得Wemo好唔好用? 我有幾個Wemo但係覺得唔係咁好用.
作者: fatau 時間: 2014-4-23 15:31
有乜唔好用? 一個抽濕機一個比部PC
夾埋IFTTT 用都OK丫
原本無晒2.4GHZ WIFI 因佢拎返隻旅行用AP比佢
唔好用放埋比我, 仲差一隻比抽油煙機用
作者: 雯雯 時間: 2014-4-23 16:02
回覆 25# fatau
抽油煙機咁大功率得唔得?

作者: domeso 時間: 2014-4-23 16:04
official answer, 15A
作者: tunster 時間: 2014-4-23 16:05
咁樣叫乜鬼 WOL.... haaai.
作者: fatau 時間: 2014-4-23 16:20
13A渣
作者: fatau 時間: 2014-4-23 16:24
本帖最後由 fatau 於 2014-4-23 16:26 編輯
抽濕機同抽油煙機差唔多, 300W左右
哩D就1200W, 主要都係發熱線食電
http://www.2pacific.com/zh/produ ... ;no=TruSteam%20SC88
作者: domeso 時間: 2014-4-23 16:28
I have read 15A from different sources, but I might be wrong.
Thanks.

