Board logo

標題: Nevigator 忘記登入名稱(pppoe user id) 或電郵地址 [打印本頁]

作者: ae861    時間: 2012-10-26 09:52     標題: Nevigator 忘記登入名稱(pppoe user id) 或電郵地址

Nevigator 忘記登入名稱(pppoe user id) 或電郵地址 , 話要四日後寄信來....都on dog dog....
作者: 冷    時間: 2012-10-26 10:01

點會唔記得...
ID通常都係登記人英文名
密碼係身份證英文+數目字5個字
作者: peter_chan    時間: 2012-10-26 10:07

點會唔記得...
ID通常都係登記人英文名
密碼係身份證英文+數目字5個字
冷 發表於 2012-10-26 10:01



    我n 年前申請的(56k年代)﹐個login 名係任你選的﹐之後有殺價超人的「一世任上」﹐所以cut了 netvigator。

隔了幾年之後﹐重投netvigator懷抱 (3m adsl)﹐申請之時個門市sales 一 check﹐話我之前有record﹐可以用番56k 年代的login 名﹐問我用唔用番﹐當然我係用番啦。

個id 係自選的﹐所以係同姓名無關的。

而password方面﹐可以自己上網改的。



而家新申請服務﹐仲有無得自選login id﹐我不清楚了。
作者: 冷    時間: 2012-10-26 10:11

我n 年前申請的(56k年代)﹐個login 名係任你選的﹐之後有殺價超人的「一世任上」﹐所以cut了 netvig ...
peter_chan 發表於 2012-10-26 10:07



就算唔係登記人名, 合約都會有寫login id
而家新申請唔知, 但改login名要收$50
作者: peter_chan    時間: 2012-10-26 10:20

就算唔係登記人名, 合約都會有寫login id
而家新申請唔知, 但改login名要收$50 ...
冷 發表於 2012-10-26 10:11



    大把人唔知收埋份約去左邊啦﹐隨時去左日出康城出面塊地
作者: rto77    時間: 2012-10-26 10:22

幾年前申請, 個 login name 係一個英文加一串數字, 無意義既, 都幾難記得

今年搬左屋用 fiber, 唔駛 login, 一天都光哂
作者: ae861    時間: 2012-10-26 11:00

我公司同事STILL USING PPPOE LOGIN, PPPOE LOGIN ID , 點唔會唔記得...SET 左係ROUTER幾年都不會睇....ROUTER掛了,換一隻再SET....oooo..PCCW 3Mb 10 幾年前產物,乜約都消失世上了
作者: 鴨仔    時間: 2012-10-26 11:03

Nevigator 忘記登入名稱(pppoe user id) 或電郵地址 , 話要四日後寄信來....都.... ...
ae861 發表於 2012-10-26 09:52



    最後果幾隻字係咪講梗你自己
作者: peter_chan    時間: 2012-10-26 11:20

我公司同事STILL USING PPPOE LOGIN, PPPOE LOGIN ID , 點唔會唔記得...SET 左係ROUTER幾年都不會睇.... ...
ae861 發表於 2012-10-26 11:00



    現今年代﹐除非家中無router(即係只有1部電腦用)﹐以及有用netvigator的增值服務(如now.com, moov.hk 等)﹐大家又點會有需要用到個login id & password

所以﹐不少人唔記得﹐甚至唔知有 login id & password﹐並不出奇。
作者: ae861    時間: 2012-10-26 11:20

回復 8# 鴨仔


    以前忘記ID是會係電話講返比客聽......
作者: ae861    時間: 2012-10-26 11:21

回復 8# 鴨仔


    以前忘記ID是會係電話講返比客聽......


特級會員??在這攪事????
作者: peter_chan    時間: 2012-10-26 11:25

回復  鴨仔


    以前忘記ID是會係電話講返比客聽......
ae861 發表於 2012-10-26 11:20



    應該係保安問題﹐所以唔會即時講login id 給客﹐要寄信通知你。

可能怕有人借此機會去申請/使用增值服務 或 check e-mail。
作者: ae861    時間: 2012-10-26 11:26

回復 9# peter_chan


    agree.....
作者: 鴨仔    時間: 2012-10-26 11:33

回復  鴨仔


    以前忘記ID是會係電話講返比客聽......


特級會員??在這攪事???? ...
ae861 發表於 2012-10-26 11:21


你先係搞事果個呀, 呢d野都唔記得仲係度話人?
使唔使幫你記埋提款卡密碼呀
作者: ae861    時間: 2012-10-26 11:50

回復 14# 鴨仔


    我係度開個post 只是話比比人知,現在CS不能係電話返個LOGIN ID比客知...要寄信...
阿特級會員...你又知我忘記NETVIAGTOR 個ID...我個NETVIGATOR ID我記得BOR...
我只是幫同事SET隻ROUTER...佢唔記得...


我點話人呀???阿特級會員
密碼唔記得可以RESET...

我攪事??
咁邊個人係POST 話"" 最後果幾隻字係咪講梗你自己""??


請版主/各大大評評理
作者: cvguser    時間: 2012-10-26 12:03

此做法是保障你做個人權益及防止他人盜用啫
作者: shc34    時間: 2012-10-26 12:04

pccw 的cs 好過hkbn好多了
作者: 某人兄    時間: 2012-10-26 12:07

無論係PPPoE login id,定密碼,都可以電話講,不過只會講其中一個,而且唔會講曬,只會比部分字/你講比佢聽,佢提你邊part錯
作者: 冷    時間: 2012-10-26 12:19

無論係PPPoE login id,定密碼,都可以電話講,不過只會講其中一個,而且唔會講曬,只會比部分字/你講比佢 ...
某人兄 發表於 2012-10-26 12:07



阿,我都差D唔記得可以咁
好耐以前試過咁做
作者: happy_gemini    時間: 2012-10-26 13:06

無論係PPPoE login id,定密碼,都可以電話講,不過只會講其中一個,而且唔會講曬,只會比部分字/你講比佢 ...
某人兄 發表於 2012-10-26 12:07


對, 這是其中一種做法.

cs只可給提示, 不會直接給答案.
作者: happy_gemini    時間: 2012-10-26 13:14

回復  鴨仔


    我係度開個post 只是話比比人知,現在CS不能係電話返個LOGIN ID比客知...要寄信...
阿特 ...
ae861 發表於 2012-10-26 11:50


師兄, 這個主題是你開的, 不管主角是你本人或是你的朋友, 主題內容肯定是由你負責沒錯吧?

忘記用戶名稱及密碼, 不可能是他人影響而犯的錯吧?cs也有他們的守則(很大可能是公司規定), 不會因方便個別客戶或增添其麻煩而改.  

樓上可能是看不過眼有人自己犯錯卻將責任推到別人身上.
作者: cvguser    時間: 2012-10-26 14:01

師兄, 這個主題是你開的, 不管主角是你本人或是你的朋友, 主題內容肯定是由你負責沒錯吧?

忘記用戶名稱 ...
happy_gemini 發表於 2012-10-26 13:14



    x 2
CS 做法完全正確, 若有任何差池, 一樣會比客complaint.
作者: LaMancha    時間: 2012-10-26 16:33

樓主一開始就話cs on dog dog。 感覺是對方是錯的。點解樓主唔可以佔係對方角度思考,甚麼原因不可以在電話直接告訴你。
作者: rto77    時間: 2012-10-26 16:54

其實我覺得可以係電話度 verify 到身份, 例如 HKID, 地址, 電話, 登記人全名等等, 可以即時講返個 login name 俾 user 知喎. 等 4 日時間真係有 D 長..
作者: happy_gemini    時間: 2012-10-26 17:08

其實我覺得可以係電話度 verify 到身份, 例如 HKID, 地址, 電話, 登記人全名等等, 可以即時講返個 login na ...
rto77 發表於 2012-10-26 16:54


我不肯定原因.

以前有朋友試過忘記網上銀行密碼, 銀行客服跟他在電話上確認了你以上所說的一切(甚至其他如公司名稱等等), 最後也只是會把新密碼(電腦重新編配)寄給他.

我估計是公司不會有客戶改密碼的記錄(當然要從history中找會找到, 不過一般cs的crm系統應該不會有更改後的密碼), 所以統一做法是確認身份後由系統發以封條式信件把密碼重發給用戶. 至於以上確認身份是防止有個別人士利用電話假冒來盜取密碼.
作者: happy_gemini    時間: 2012-10-26 17:15

補充:
其實個cs說4日已算厚度.
中間過程包括由系統重發密碼信函, 寄出, 郵局收及派發...
一般公司都會說一星期或以"工作天"計算.
作者: peter_chan    時間: 2012-10-26 17:20

其實我覺得可以係電話度 verify 到身份, 例如 HKID, 地址, 電話, 登記人全名等等, 可以即時講返個 login na ...
rto77 發表於 2012-10-26 16:54



    好明顯係保安性問題啦。

對方(netvigator) 肯定會對晒你資料﹐要正確的才會安排同你做手續﹐寄回你的login id 給你。

換句話說﹐即係打電話上cs問的人﹐已經可以肯定係有 id number的。

假如﹐有人有一個id number & 姓名﹐又好彩地知道住在邊到。如果cs 即時講個login id 給你﹐你便可以在任何一部電腦﹐於網上申請不同的增值服務﹐例如now.com, moov.hk 等。

要寄信﹐都係增加意圖犯案的人的難度﹐係保障真正用戶的措施。
作者: edmund169    時間: 2012-10-26 22:51

我ID = E-MAIL ADDRESS

唔會唔記得
作者: peter_chan    時間: 2012-10-27 11:00

我ID = E-MAIL ADDRESS

唔會唔記得
edmund169 發表於 2012-10-26 22:51



    根本所有家庭客都係 id = e-mail address。

問題係大家有幾何用到(有增值服務要login 外) 唔記得真係唔出奇。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2