Board logo

標題: JOIN左3HK $51 無限上網個PLAN [打印本頁]

作者: idevil    時間: 2012-7-24 01:25     標題: JOIN左3HK $51 無限上網個PLAN

有無人用緊呢個PLAN呢??? 我明天就會開通可使用
唔知速度如何呢 只係可簽1年 我同SALES講簽多年都唔得
呢個係IPAD PLAN黎係無通話分鐘的
作者: john.smith    時間: 2012-7-24 02:43

申請咗就咪鬼問啦,好嘅衰嘅都要硬食。

你仲要咁可愛問簽多年得唔得?一年後咩世界都冇人知啦。

如果你要問實際經驗,search下就搵到,你開呢個post嘅目的係?
作者: ockbt1997    時間: 2012-7-24 14:06

$51 無限上網
作者: murphyw    時間: 2012-7-24 17:14

cap @ 1G, speed very slow, download < 1M, upload < 100k, test at wanchai.
作者: ricky1992    時間: 2012-7-24 17:29

祝樓主好運
哂電之餘仲哂埋時間等佢loading
血壓都會高小小
作者: ping42    時間: 2012-7-24 17:37

3HK永遠到係"快到冇朋友"
我相信你應該係申請之前問問先,不過今次你真係好彩
申請完先問
祝好運
作者: NoMoreDelay    時間: 2012-7-24 18:31

其實51蚊全包都冇乜野好講嫁喇,好多野都預左。用落又唔係慢得好緊要,都可以接受啦,我唔睇movie,只係上下網,不過有時fb都上唔到。
join @ 6月28 宜家未爆1gb
作者: idevil    時間: 2012-7-24 23:18

3HK永遠到係"快到冇朋友"
我相信你應該係申請之前問問先,不過今次你真係好彩
申請完先問
祝好運 ...
ping42 發表於 24-7-2012 17:37


真係咁差咩!!! 不過算啦 一分錢一分貨
簽左12個月者 慢的話完左咪唔用囉
作者: Super169    時間: 2012-7-24 23:21

3 真係咁差?  我老婆都係用緊 3 喎, 我就 十下十下, 有時去街, 有 D 地方佢收得仲好過我.
$51 就真係幾平, 唔知點樣申請, 我部 Tablet 就快到期, 如果有平 plan 可以轉, 我唔需要打電話.
作者: kaust16    時間: 2012-7-24 23:27

3 真係咁差?  我老婆都係用緊 3 喎, 我就 十下十下, 有時去街, 有 D 地方佢收得仲好過我.
$51 就真係幾平,  ...
Super169 發表於 2012-7-24 23:21



    3就算收爆格,講電話都會斷線
作者: echen    時間: 2012-7-24 23:28

can use pocket wifi?
作者: hiar    時間: 2012-7-24 23:36

3
到你想佢快既時候
你就明白個痛苦
作者: idevil    時間: 2012-7-24 23:36

3 真係咁差?  我老婆都係用緊 3 喎, 我就 十下十下, 有時去街, 有 D 地方佢收得仲好過我.
$51 就真係幾平,  ...
Super169 發表於 24-7-2012 23:21


我今日行過3HK灣仔個間分店
就咁問佢有無$51個PLAN 佢話可以做比我
之後就幫女朋友出左張啦  仲2個鐘後就用得添
作者: NoMoreDelay    時間: 2012-7-24 23:40

呢個plan 間間3答你既答案都唔一樣,上網apply都可以,之前有post講過
作者: andyho8    時間: 2012-7-25 18:56

can use pocket wifi?
echen 發表於 2012-7-24 23:28



    我中伏了,用唔到pocket wifi 的
作者: echen    時間: 2012-7-25 19:34

回復 15# andyho8


    only tab or phone?
作者: wukw    時間: 2012-7-25 20:31

我中伏了,用唔到pocket wifi 的
andyho8 發表於 2012-7-25 18:56

試吓改番 APN 做 mobile.three.com.hk   
我用緊嗰 easy go Pocket WiFi plan 嗰 APN 就係 ipc.three.com.hk
作者: ayk1569    時間: 2012-7-25 21:28

pocket wifi apn係用mobile.three.com.hk
作者: andyho8    時間: 2012-7-25 22:47

明天upload 張圖比你地睇
作者: dcc2000    時間: 2012-7-26 01:32

本帖最後由 dcc2000 於 2012-7-26 01:34 編輯
我中伏了,用唔到pocket wifi 的
andyho8 發表於 2012-7-25 18:56


Try to change APN
3HK use different APNs for different plans

ipc.lte.three.com.hk
ipc.three.com.hk
imobile.three.com.hk
作者: andyho8    時間: 2012-7-26 10:51

[attach]1405858[/attach]
[attach]1405859[/attach]

mobile.three.com.hk
出呢個畫面
作者: andyho8    時間: 2012-7-26 10:52

Try to change APN
3HK use different APNs for different plans

ipc.lte.three.com.hk
ipc.three.com. ...
dcc2000 發表於 2012-7-26 01:32



我一陣試埋你呢3個後,再報告比你知
作者: andyho8    時間: 2012-7-26 11:05

試緊 imobile.three.com.hk
好似得,試多陣先
作者: elastic911    時間: 2012-7-27 01:14

大家$51 係唔係要帶NO. 先做到?
作者: echen    時間: 2012-7-27 01:22

回復 24# elastic911


    no, data plan without no.
作者: ayk1569    時間: 2012-7-27 01:30

呢個plan嘅no係可以打出打入,我打上hotline問過可加$28有300分鐘(每月),個cs同我講仲送埋飛線(有代証實)
作者: whizayu    時間: 2012-7-27 07:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nonstopnht    時間: 2012-7-27 07:45

我之前join 左佢51 送400mb 個電話plan, 上網好慢,得幾百k, 但同一個地方,我個fd 用無限plan (3xx o個d) 去到幾mb, 咁之後我打電話問佢呢個plan同其他plan個speed 係咪唔同,佢話一樣. 之後我直接上去門市度嘈, 門市個人打上去cs 度問, 原來係有speed limit, 但因為我join 之前問過個speed 係咪冇limit, sales 話係,所以unlimit 返我. 希望幫到樓主
作者: hkpeople    時間: 2012-7-27 10:18

呢個plan嘅no係可以打出打入,我打上hotline問過可加$28有300分鐘(每月),個cs同我講仲送埋飛線(有代証實) ...
ayk1569 發表於 2012-7-27 01:30

呢個plan速度係咪快過$51 1GB data果個?
作者: andyho8    時間: 2012-7-27 10:33

試緊 imobile.three.com.hk
好似得,試多陣先
andyho8 發表於 2012-7-26 11:05



    試左一晚,證實imobile.three.com.hk 係work的
ipc.three.com.hk  就用唔到
作者: ayk1569    時間: 2012-7-27 13:48

回復 29# hkpeople
我join時話係data plan但我打去cs問佢講電話號碼可打出打入,所以可加通話分鐘上網速度就起碼有2mb比起以前用1x3己經好好多啦.
作者: hkpeople    時間: 2012-7-27 15:16

回復  hkpeople
我join時話係data plan但我打去cs問佢講電話號碼可打出打入,所以可加通話分鐘上網速度就起 ...
ayk1569 發表於 2012-7-27 13:48

唔知可唔可以51加完28再加多28換600分鐘呢
btw, 我過多1個月就可以考慮呢個plan
作者: yeeyee2004    時間: 2012-7-27 15:27

可唔可以獨立join?我見到要有account先得
作者: NoMoreDelay    時間: 2012-7-27 16:32

回復 33# yeeyee2004

絕對可以,我就係獨立join既。去門市多數話要夾plan出,姐係1+1plan。但其實唔洗,roadshow or 3mall都可以獨立出,唔洗一定去門市到受佢地氣。btw我係門市出既,就係條氣唔順,行多幾次落間門市,再打上台問,第1個同第2個都話要1+1咁出,第3個就唔洗,搞左差唔多成粒鍾,最後門市條友見我咁煩做俾我
作者: yeeyee2004    時間: 2012-7-27 17:32

回復 34# NoMoreDelay


    謝謝!得閒去問問先
作者: kmleon    時間: 2012-7-29 12:38

請問可用那一隻平儥3g pocket router?
作者: echen    時間: 2012-7-29 12:45

回復 36# kmleon


i think anyone with NO simlock is ok
作者: winsel    時間: 2012-7-29 16:53

$51 連通話終於証實左係無鎖速..
之前試一直得300kbp 左右, 打上去嘈一嘈, 最快試過有6M ?!!!!
而家最差都有500kbp.
作者: kmleon    時間: 2012-7-29 16:54

請問華為pocket router 賣八百幾算唔算貴?
作者: hungera    時間: 2012-7-29 17:04

請問華為pocket router 賣八百幾算唔算貴?
kmleon 發表於 2012-7-29 16:54



    it is expensive
作者: Ming63361118    時間: 2012-7-29 17:41

回復 38# winsel


    客戶關注組??即時快翻??
作者: winsel    時間: 2012-7-29 17:45

回復 41# Ming63361118

係呀...隔左1日就快番...
之前係網度同D 姐姐仔講係無用既...佢一味SELL 你用貴PLAN.
打上去真係好D
作者: Ming63361118    時間: 2012-7-29 18:34

回復 42# winsel


    can you give me the phone number?(PM)
作者: winsel    時間: 2012-7-29 18:49

回復 43# Ming63361118

我都係打番佢個客戶號碼3166 3333 之後照指示搵客戶助理, 搞掂
作者: Ming63361118    時間: 2012-7-29 19:04

回復 44# winsel

失敗只是0.35……'kbps
作者: winsel    時間: 2012-7-29 19:07

回復 45# Ming63361118

你比幾多$$ 月費?
佢點同你講?

我都嘈左好多次先得...
作者: NoMoreDelay    時間: 2012-7-29 19:18

下…0.35kbps ?????  我衰極都有212kbps喎…
作者: cantona7    時間: 2012-7-29 19:25

一定同佢嘈+電管局投訴,之後會無鎖速
作者: Ming63361118    時間: 2012-7-29 19:47

本帖最後由 Ming63361118 於 2012-7-29 19:48 編輯

回復 46# winsel


    51 元電話加分鐘 data 加叫你use 貴 plan
作者: ontheway    時間: 2012-8-2 16:05

本帖最後由 ontheway 於 2012-8-4 06:21 編輯

各位師兄,
其實用$51 蚊的1GB plan 無通話分鐘,
過了 1G 後,是不是像單張說:
降低及限制數據傳輸速度(上載及下載)至不低於128 kbps,
因有人説是 128/8 = 16kbps
咁咪..........
作者: winsel    時間: 2012-8-2 23:57

回復 50# ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊數馬$72 無限數據抵玩, 起馬睇YOUTUBE HD 唔會慢到LAG 先啦
作者: ontheway    時間: 2012-8-3 06:50

師兄,  我指係用完果1GB數據後的速度呀!
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-3 22:04

有水測速圖睇下
作者: Botti    時間: 2012-8-3 22:08

回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57


1G 流量睇 youtube
我個日睇新片預告 1 日都用左 3xxM
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-4 00:37

洗唔洗畀$12隧道費
作者: hknoip    時間: 2012-8-4 00:57

點解個個都話3講電話都會斷線?
我真係冇事
樓主, 如果要傾電話, 咁分鐘點計?
作者: ontheway    時間: 2012-8-4 06:58

本帖最後由 ontheway 於 2012-8-4 07:11 編輯
回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57


使用3HK $51 1GB數據 plan, 過了公平使用量後,
降低及限制數據傳輸速度(上載及下載)至不低於128 kbps

因有師兄講 128kbps 的 "k" 是細偕要小心,
如果你的(公平使用數據)以超過了,
這時你的上網速度低於(128kbps)時,我諗各位都會 call cs 話:
公平使用政策寫:降低及限制數據傳輸速度(上載及下載)至不低於128 kbps喎,
但網絡商可以說:
128kbps 的 "k" 是細偕,常數/實際的_使用速度是 128kbps/8 = 16kbps ,  
所以大家上台簽約時小心這點!
作者: kitkit_hk    時間: 2012-8-4 09:12

使用3HK $51 1GB數據 plan, 過了公平使用量後,
降低及限制數據傳輸速度(上載及下載)至不低於128 kbps。 ...
ontheway 發表於 2012-8-4 06:58


我諗師兄誤會左, 以為係 KB 同 Kb 的分別,
上網速度, 一般都係用Kb 的, KB (kilo-byte)轉 Kb (kilo-bit)先係除8..
所以清楚d 講應該係 128kbps = 每秒 16KB

仲有不低於128kbps 理論上係無講到佢會限制響咩速度,
係有機會係係可以快過128kbps 的,
因為佢限制可以設定響任何128kbps 以上的速度,
就算限制響 129kbps 都合符條款,
但係速度係會受訊號接收或者其他因數而變慢...
所以實際速度得番幾多, 真係要試過先知..
作者: ontheway    時間: 2012-8-4 09:20

回復 58# kitkit_hk

Thank 師兄指教
作者: woodlcw    時間: 2012-8-4 12:36

使用3HK $51 1GB數據 plan, 過了公平使用量後,
降低及限制數據傳輸速度(上載及下載)至不低於128 kbps。 ...
ontheway 發表於 2012-8-4 06:58

network speed一直係用細b, storage先係大B
作者: cms4848    時間: 2012-8-5 00:00

申請完先問????????? TILL !!!!!!!!!!!!!!!!
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-7 22:41

mobile.three.com.hk
出呢個畫面
andyho8 發表於 2012-7-26 10:51



你呢部係咪華為 pocket wifi?我見到你呢個post 都立即登記左!10/8 先用到!

點set apn架?

我d/l 埋 HSPA Connection Manager,跟住呢個網set apn。
http://macuknow.com/node/4099

但係我無Advanced Management 呢個制。唔知係咪張sim 未用得無得set。
作者: abc2012    時間: 2012-8-8 02:07

回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57


呢串討論有兩種 Plan大家要留意!
一種係 $51 剩所謂無限數據, 另一種有通話分鐘及 1GB 數據量!

有 1GB 數據量o既要注意, 過左 1GB 要 $890* 先封頂, 仲要係 over 十幾MB 已經到頂 *(大約,肯定是$800以上)
另不可設定過 1GB 停數據, 過 1GB 亦不會有任何提示, 自己要小心 D....
作者: andyho8    時間: 2012-8-8 10:49

你呢部係咪華為 pocket wifi?我見到你呢個post 都立即登記左!10/8 先用到!

點set apn架?

我d/l 埋 ...
edward_2000_hk 發表於 2012-8-7 22:41


你部有無鎖的?
你CAP 你個畫面黎睇下
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-8 13:30

回復 64# andyho8

My pocket wifi is Netvigator E5838 and it is unlocked by flashing Huawei Firmware.

Photo upload later after work.
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-8 22:02

本帖最後由 edward_2000_hk 於 2012-8-11 00:44 編輯

Deleted
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-8 22:03

本帖最後由 edward_2000_hk 於 2012-8-11 00:46 編輯

Deleted
作者: hknoip    時間: 2012-8-9 03:07

洗唔洗畀$12隧道費
edward_2000_hk 發表於 2012-8-4 00:37



不需隧道費
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-9 13:03

等張sim聽日12:00開通左, 試下set apn
作者: lotus1220    時間: 2012-8-9 15:06

51蚊咁平, 咩plan黎...
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-10 19:23

51蚊咁平, 咩plan黎...
lotus1220 發表於 2012-8-9 15:06


$51 Only data
1GB 後限速
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-11 23:31

850 min & unlimited data
總月費 35 + 51 = 86
作者: bihari    時間: 2012-8-13 16:13

850 min & unlimited data
總月費 35 + 51 = 86
edward_2000_hk 發表於 2012-8-11 23:31



   新客定舊客? 街車定打上台?
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-13 23:16

新客定舊客? 街車定打上台?
bihari 發表於 2012-8-13 16:13



2個plan. 2張sim
$35 850min carshow
$51 unlimited data uwxnts sales
作者: bihari    時間: 2012-8-13 23:53

本帖最後由 bihari 於 2012-8-14 08:31 編輯
2個plan. 2張sim
$35 850min carshow
$51 unlimited data uwxnts sales
edward_2000_hk 發表於 2012-8-13 23:16



    借問聲兩個plan可唔可以合体架?
我而家用緊$35 2g, 可以加多$51轉3g?
作者: xdd1234567    時間: 2012-8-14 00:03

行咩g咩速度黎ga
遲來報到
作者: 真.飛鳥    時間: 2012-8-14 17:35

呢個PLAN點傾番黎???
回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57

作者: mouseman    時間: 2012-8-14 17:57

回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57


How to get this plan?
作者: edward_2000_hk    時間: 2012-8-15 00:30

本帖最後由 edward_2000_hk 於 2012-8-15 01:05 編輯
借問聲兩個plan可唔可以合体架?
我而家用緊$35 2g, 可以加多$51轉3g? ...
bihari 發表於 2012-8-13 23:53


我自己用 pocket wifi,不如你打去問。
作者: martinnitram    時間: 2012-8-17 23:27

我自己用 pocket wifi,不如你打去問。
edward_2000_hk 發表於 2012-8-15 00:30



  有無版友試過插 3G 手指比電腦用得唔得?
作者: 科佬師父仔    時間: 2012-8-21 18:34

有無人知$3HK網寫 $51數據月費計劃(適用於智能手機及平板電腦)同$168以上Tablet 數據月費計劃分別???
如果我用TAB7.7 用唔用得$51蚊?
作者: Homer    時間: 2012-8-22 11:51

想問問$51PLAN須唔須要做信用卡自動轉帳?
作者: jb7788    時間: 2012-8-23 07:14

回復 82# Homer

no need, but need bring no to get offer
作者: cadet    時間: 2012-8-24 08:12

我都對個plan有興趣,不過見到有話(本地數據 其後收費KB $0.05)是什麼意思,點解無限plan但過量後收每KB $0.05)?

http://www.three.com.hk/website/ ... i&pageid=211501
作者: BigCrook    時間: 2012-8-24 09:11

和仔簽一年都嫌佢長, 不過月費$51就唔好有咩要求~
作者: Ezra    時間: 2012-8-24 09:15

我都對個plan有興趣,不過見到有話(本地數據 其後收費KB $0.05)是什麼意思,點解無限plan但過量後收每KB $0 ...
cadet 發表於 2012-8-24 08:12


因為唔係呢個plan

呢個plan先至係呢度講緊嗰個
http://www.three.com.hk/website/ ... 710594&lang=chi





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2