Board logo

標題: 房內router長開睡覺也沒有關對健康會有害及耗電多? [打印本頁]

作者: rad111    時間: 2012-4-8 00:34     標題: 房內router長開睡覺也沒有關對健康會有害及耗電多?

本帖最後由 rad111 於 2012-4-8 00:36 編輯

有人知道????????????????????
作者: winsel    時間: 2012-4-8 01:51

會導致神經衰弱架
作者: gouranga    時間: 2012-4-8 02:02

我覺得現代城市入面o既光污染,噪音仲大影響囉
作者: gem    時間: 2012-4-8 02:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unleaded88    時間: 2012-4-8 10:17

有人食成世煙九十幾歲命, 有人唔食煙不過肺癌死
專家又話手提電話電波都會致癌啦
作者: sada14    時間: 2012-4-8 10:43

驚咪熄左佢囉
作者: zzzww    時間: 2012-4-8 11:43

我一向都長開喎,有影響嗎?
作者: onc999    時間: 2012-4-8 12:22

我有時諗,就選關了自己的 ROUTER,左鄰右里同樓上樓下分分鐘都重有幾十隻 WIFI ROUTER 開住。
作者: mradrian    時間: 2012-4-8 12:44

長期開住一定晒電架喇
作者: barrylam1986    時間: 2012-4-8 16:33

要幾十年後先至証實到
作者: KinChungE    時間: 2012-4-8 16:39

就算你唔開, 你D鄰居都開緊
假設你附近有10個人開
你開與唔開, 分別只係(11-10)/10 = 10%
除非你住果度好少人用/D牆隔電波隔得好好 (不過D窗都係隔唔到電波)
作者: garykwan    時間: 2012-4-8 19:48

周圍都detect到幾十隻 WIFI ROUTER 開住, 你熄左有用咩?
作者: barrylam1986    時間: 2012-4-8 20:16

其實周圍有又唔代表會去到你度
你無野存取佢跟本唔會有wifi signal經過
作者: ikw0211    時間: 2012-4-8 20:50

又要威,又要戴頭盔.
有陣時,未證實到而擔心既話,不如不做/少用
作者: legoman    時間: 2012-4-8 21:20

周街夠hsdpa,lte repeater 0係頭頂?
仲高radiation 啦
你又出街?
作者: takwahb    時間: 2012-4-9 01:07

應該冇問題掛
作者: cwchan3618    時間: 2012-4-9 01:15

人始終都要死,唔驚得咁多,唔係要住荒島先得。
作者: KinChungE    時間: 2012-4-9 01:17

其實周圍有又唔代表會去到你度
你無野存取佢跟本唔會有wifi signal經過
barrylam1986 發表於 2012-4-8 20:16


人地有存取果時, D電波一樣射埋去你度
大氣電波, 唔識追住client發射, 只識好似"大叫"咁broadcast出黎
作者: ADAM2    時間: 2012-4-9 01:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nanyou    時間: 2012-4-9 02:22

一切都有相對論 有利就有弊
作者: Deep Sea    時間: 2012-4-9 03:39

香港人長命是世界數一數二
作者: love19901109    時間: 2012-4-9 04:46

不用擔心...比起手提信號   你隻ROUTER  影響有限   我諗至小有幾個發射站係你左近
作者: kenny0418    時間: 2012-4-9 05:41

你擔心手機輻射好過la, wifi輻射得手機既1/500
作者: hkwtongme    時間: 2012-4-9 08:25

歐洲限輸出功率不大於100mW,美國限500mW,過幾年睇下美國有無人因為咁死得早D。
如果真係好驚,可以買牙石隻N66,可以預較時間自動開關WIFI,又可以較輸出功率,不過生死有命,唔驚得咁多。
作者: nax28    時間: 2012-4-9 10:24

有D 輸出功率,可以細到10% WIFI power.
作者: SYW    時間: 2012-4-9 11:05

你擔心手機輻射好過la, wifi輻射得手機既1/500
kenny0418 發表於 2012-4-9 05:41



    原來WIFI係咁低
作者: jean1    時間: 2012-4-9 11:35

一直長開。。。。。。。。。
作者: kenny0418    時間: 2012-4-9 19:30

我個router一插就會放signal, 唔想放signal就要熄掣, 但係熄左就全屋上唔到網 所以我吸signal都吸左6年 xd
作者: barrylam1986    時間: 2012-4-9 19:39

人地有存取果時, D電波一樣射埋去你度
大氣電波, 唔識追住client發射, 只識好似"大叫"咁broadcast ...
KinChungE 發表於 2012-4-9 01:17


但broadcast都係微弱信號, 無data transfer應該差好遠
作者: ilone    時間: 2012-4-9 19:52

其實電視個d咪仲勁 穿過咁多大廈都可以收得咁好
作者: KinChungE    時間: 2012-4-9 20:39

但broadcast都係微弱信號, 無data transfer應該差好遠
barrylam1986 發表於 2012-4-9 19:39


你控制唔到人地有冇data transfer呢
如果人地夜晚開住電腦, 用wi-fi黎BT就
作者: TOMMY6041    時間: 2012-4-9 20:45

歐洲限輸出功率不大於100mW,美國限500mW,過幾年睇下美國有無人因為咁死得早D。
如果真係好驚,可以 ...
hkwtongme 發表於 2012-4-9 08:25


一定要66 ?  都有問題
作者: barrylam1986    時間: 2012-4-9 20:47

你控制唔到人地有冇data transfer呢
如果人地夜晚開住電腦, 用wi-fi黎BT就 ...
KinChungE 發表於 2012-4-9 20:39


咁自己屋企知既
作者: KinChungE    時間: 2012-4-9 20:50

歐洲限輸出功率不大於100mW,美國限500mW,過幾年睇下美國有無人因為咁死得早D。
如果真係好驚,可以 ...
hkwtongme 發表於 2012-4-9 08:25


不過好多router因為同一件hardware俾全世界用
所以根本hardware就output唔到咁大power
就算響美國買, 好多都係max 100mW或以下
作者: tommykwan222    時間: 2012-4-9 21:15

周圍都幾10部router, 加上自己成日坐係router 下面, 會唔會有問題??
作者: hkwtongme    時間: 2012-4-10 07:27

本帖最後由 hkwtongme 於 2012-4-10 15:44 編輯
一定要66 ?  都有問題
TOMMY6041 發表於 2012-4-9 20:45


唔一定要N66,但我唔知除左N66重有邊只有得調輸出功率。
作者: hkwtongme    時間: 2012-4-10 07:31

不過好多router因為同一件hardware俾全世界用
所以根本hardware就output唔到咁大power
就算響美國買, 好 ...
KinChungE 發表於 2012-4-9 20:50



    唔係部部都大功率輸出,但最少有唔少係大功率。
作者: KinChungE    時間: 2012-4-10 09:53

唔一家要N66,但我唔知除左N66重有邊只有得調輸出功率。
hkwtongme 發表於 2012-4-10 07:27


dd-wrt後, 全部都可以
作者: Lhfpeter    時間: 2012-4-10 09:59

其實宜家邊有得避....
週圍都係發射器
作者: shellb    時間: 2012-4-10 10:02

回復 1# rad111

以前換隻wireless router之後訓得無咁好
之後熄router訓覺有改善, 不過應該好睇個人體質
雖然隔壁隣舍都係開住哂, 但都叫好過無
同埋熄一熄有幾麻煩, 又慳電
作者: max918    時間: 2012-4-10 10:10

開住同無開都好好訓
作者: 村上麗奈    時間: 2012-4-10 10:21

我有時諗,就選關了自己的 ROUTER,左鄰右里同樓上樓下分分鐘都重有幾十隻 WIFI ROUTER 開住。 ...
onc999 發表於 2012-4-8 12:22


Yes

用電話/laptop 一開wifi 就搵到至少十個network
作者: hkwtongme    時間: 2012-4-10 15:50

本帖最後由 hkwtongme 於 2012-4-10 15:53 編輯
dd-wrt後, 全部都可以
KinChungE 發表於 2012-4-10 09:53



    我試過dd-wrt變磚,所以唔敢隨便叫人dd-wrt,而且dd-wrt好多時都要一段時間先知道結果,所以都係以原裝firmware黎做標準。
作者: nero32    時間: 2012-4-10 16:16

未有臨床實驗証明, 要証明怕且都要十幾廿年, 到時WIFI都可能冇左.   不過好怕某些牌子/ISP MODEM好熱會令冷氣費上升, 仲有D燈閃閃下好討厭.
作者: 掃馬想機    時間: 2012-4-10 16:21

tp link機上有寫,5W~~

影響.無......
作者: alex1236hk    時間: 2012-4-10 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yufleung    時間: 2012-4-10 18:46

tp link機上有寫,5W~~

影響.無......
掃馬想機 發表於 2012-4-10 16:21

OMG .... transmitting power = 5W!
作者: cwchan3618    時間: 2012-4-10 19:24

本帖最後由 cwchan3618 於 2012-4-10 22:59 編輯

回復 47# yufleung

OMG .... transmitting power = 5W!

係唔係攪錯咗?
transmitting power = 5W 超勁。一般家用 router < 100mW = 0.1W。
作者: rage1997    時間: 2012-4-10 19:39

唔用咪熄左佢,一了百了
又慳電又唔駛驚
作者: shing_wong    時間: 2012-4-10 20:38

隔離屋幾十個wifi, 又有政苦個wifi ...
作者: yufleung    時間: 2012-4-10 22:17

本帖最後由 yufleung 於 2012-4-10 22:19 編輯
回復  yufleung
係唔係攪錯咗?
transmitting power = 5W 超勁。一般家用 router < 100mW = 0.01W。 ...
cwchan3618 發表於 2012-4-10 19:24

應該他攪錯咗,唔該 Ching
作者: applehk    時間: 2012-4-11 12:04

公司每日都有幾隻 router長開,要驚都驚唔到
作者: applehk    時間: 2012-4-11 12:04

wifi router
作者: KinChungE    時間: 2012-4-11 12:06

OMG .... transmitting power = 5W!
yufleung 發表於 2012-4-10 18:46


5W power應該夠由太子射去油麻地
作者: 123000    時間: 2012-4-11 12:09

我有時諗,就選關了自己的 ROUTER,左鄰右里同樓上樓下分分鐘都重有幾十隻 WIFI ROUTER 開住。 ...
onc999 發表於 2012-4-8 12:22



    同你一樣,一開notebook 就見到十幾廿個wifi





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2